Otizm ağacı kuruldu gelen herkes puzzle parçası yapıştırdı

  Osmangazi Belediyesi  2 Nisan “Dünya Otizm Farkındalık Günü” kapsamında otizme dikkat çekmek için farklı bir etkinlik düzenledi.

 Osmangazi Belediyesi Sosyal Destek Hizmetleri Müdürlüğü, Otizme dikkat çekmek için farklı bir etkinliği imza attı. Osmangazi Belediyesi Engelliler Bakım Merkezi (OBAM)da eğitim alan Otizmli bireylerin yaptığı el emeği ürünler Zafer Plaza Meydan’ında açılan stantta sergilendi.  Ayrıca alanda kurulan Otizme farkındalık ağacına Otizmli bireylerin hazırladığı puzzle parçaları vatandaşlar tarafından yapıştırılarak Otizme dikkat çekildi. Otizmli bireyler ve ailelerinin katıldığı etkinliğe Osmangazili vatandaşlar yoğun ilgi gösterdi.

 

 

2 Nisan Dünya Otizm Farkındalık Günü dolasıyla bir etkinlik düzenlediklerini ifade eden Osmangazi Belediyesi Sosyal Destek Hizmetleri Müdürü Sevcan Yaman,  “Osmangazi Belediyesi Engelliler Bakım Merkezi (OBAM)’da ki engelli gençlerimiz ve aileleriyle birlikte tüm halkımızı otizmi fark etmeye ve bir parçası olmaya davet ediyoruz. Otizm şuanda 36 çocuktan birinde görülüyor. 2050 yılında ise her iki çocuktan birinin otizmli olma ihtimali var bilimsel çalışmalar bunu gösteriyor. Otizmi artık fark edip otizmli çocuklarımızın aramızda hayatına devam edebilmesi için her şeyi yapmamız gerekiyor. Bugün biz otizmi fark et diyoruz. Zafer Plaza Meydanı’nda açtığımız standımıza herkesin katılmasını istiyoruz. Burada otizm farkındalık ağacı kurduk, bu ağaca otizmli gençlerimizin hazırladığı puzzle parçalarını vatandaşların yapıştırmasını istedik. Vatandaşlarda puzzle parçalarını otizm farkındalık ağacına yapıştırarak otizme dikkat çektiler. Açtığımız sergimizde ise otizmli çocuklarımızla yaptığı ürünleri sergiliyoruz. Herkesi buraya davet ediyoruz” dedi.

 

 

 

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

  • Benzer Haberler

    Manisa Büyükşehir’den Birlik ve Beraberlik Tenceresi: Aşure İkramları Soma ve Akhisar ile Başladı

    Manisa Büyükşehir Belediyesi, Muharrem ayı dolayısıyla geleneksel hale getirdiği aşure ikramlarına başladı.

    Volkan Konak’ın adı Edremit’te yaşatılıyor

    Altınoluk Şahindere Mahallesi’nde bulunan Volkan Konak Parkı’nın açılışına Edremit Belediye Başkanı Mehmet Ertaş’ın yanı sıra sanatçının yakınları, CHP Edremit İlçe Başkanı Emin Yalçıntaş, belediye başkan yardımcıları, belediye meclis üyeleri, muhtarlar, sivil toplum kuruluşlarının temsilcileri, Volkan Konak’ın hayranları ve çok sayıda vatandaş katıldı.

    Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

    İlgilenebileceğiniz Haberler

    Aşırı sıcaklar beyin fonksiyonlarını etkiliyor!

    • Haziran 27, 2026
    • 1 views
    Aşırı sıcaklar beyin fonksiyonlarını etkiliyor!

    Her güneş gözlüğü gözleri korumuyor!

    • Haziran 27, 2026
    • 1 views
    Her güneş gözlüğü gözleri korumuyor!

    Yazın en sevilen 6 meyvesi sağlığa da katkı sağlıyor

    • Haziran 27, 2026
    • 1 views
    Yazın en sevilen 6 meyvesi sağlığa da katkı sağlıyor

    Manisa Büyükşehir’den Birlik ve Beraberlik Tenceresi: Aşure İkramları Soma ve Akhisar ile Başladı

    • Haziran 27, 2026
    • 6 views
    Manisa Büyükşehir’den Birlik ve Beraberlik Tenceresi: Aşure İkramları Soma ve Akhisar ile Başladı

    Volkan Konak’ın adı Edremit’te yaşatılıyor

    • Haziran 27, 2026
    • 2 views
    Volkan Konak’ın adı Edremit’te yaşatılıyor

    Edremit’te Antandros 2. Antik Fest başladı

    • Haziran 27, 2026
    • 6 views
    Edremit’te Antandros 2. Antik Fest başladı