Büyükşehir kadınlar arası dayanışmayı güçlendiriyor

İzmirli kadınlar, İzmir Büyükşehir Belediyesi tarafından başlatılan “Sıcak Çaylar, Güçlü Bağlar” buluşmasında bir araya geliyor.  Kadınlara yönelik hizmetlerin aktarıldığı, kadınların taleplerinin doğrudan alındığı çalışmanın kent geneline yayılacağı belirtildi.

İzmir Büyükşehir Belediyesi, kadınlara yönelik hizmetlerini tanıtmak, dayanışma ruhunu güçlendirmek ve kadınların taleplerini doğrudan dinlemek amacıyla “Sıcak Çaylar, Güçlü Bağlar” buluşmalarını başlattı. Bayraklı Ord. Prof. Dr. Ekrem Akurgal Parkı’nda gerçekleşen buluşmaya Cengizhan, Refik, Şevket, İnce ve Alparslan mahallelerinden yaklaşık 300 kadın katıldı. Sıcak çay eşliğinde samimi sohbetlerin kurulduğu etkinlikte İzmir Büyükşehir Belediyesi Sosyal Hizmetler Daire Başkanlığı Kadın Çalışmaları Şube Müdürlüğü’nün kadınlara yönelik projeleri paylaşıldı, kadınların öneri ve ihtiyaçları dinlendi.

“Bir dayanışma alanı”

İzmir Büyükşehir Belediyesi Sosyal Hizmetler Dairesi Başkanlığı Kadın Çalışmaları Şube Müdürü Sultan Tut, bu tür buluşmaların kadınların yaşamlarına doğrudan dokunduğunu vurgulayarak “Kadınların bir araya gelmesi, birbirinden öğrenmesi, destek bulması çok kıymetli. Bu buluşmalar yalnızca çay içmekten ibaret değil, aynı zamanda kadınların hayatlarına katkı sunan bir dayanışma alanı yaratıyor. Geri bildirimlerini önemsiyoruz ve her mahallede kadınlara ulaşmak için yola devam ediyoruz” dedi.

Buluşmalar devam edecek

Etkinlik boyunca kadınlar, belediye hizmetleri, haklar, sosyal destekler ve kadın dostu kent çalışmaları hakkında bilgi sahibi olurken, kendi hikâyelerini paylaşma fırsatı da yakaladı. İzmir Büyükşehir Belediyesi, “Sıcak Çaylar, Güçlü Bağlar” buluşmalarını kentin farklı mahallelerinde sürdürmeye devam edecek.  

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

  • Benzer Haberler

    Nilüfer’de aşure geleneği sürüyor

    Nilüfer Belediyesi, Muharrem Ayı’nın gelmesiyle birlikte aşure ikramlarına başlıyor.

    Konya Büyükşehir’in “Sinema Günleri” Merkez Dışındaki İlçelerde Yaz Akşamlarına Renk Katıyor

    Konya Büyükşehir Belediyesi tarafından merkez dışında ilçelerde düzenlenen “Sinema Günleri” bu yıl da yaz akşamlarını renklendirerek vatandaşları bir araya getiriyor.

    Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

    İlgilenebileceğiniz Haberler

    Nilüfer’de aşure geleneği sürüyor

    • Haziran 27, 2026
    • 1 views
    Nilüfer’de aşure geleneği sürüyor

    Konya Büyükşehir’in “Sinema Günleri” Merkez Dışındaki İlçelerde Yaz Akşamlarına Renk Katıyor

    • Haziran 27, 2026
    • 1 views
    Konya Büyükşehir’in “Sinema Günleri” Merkez Dışındaki İlçelerde Yaz Akşamlarına Renk Katıyor

    Osmangazi’de Yaz Mahalle Şenlikleri Coşkuyla Başladı

    • Haziran 27, 2026
    • 1 views
    Osmangazi’de Yaz Mahalle Şenlikleri Coşkuyla Başladı

    Başkan Çerçioğlu Vatandaşları Açık Hava Sineması Etkinlikleri ile Buluşturmaya Devam Ediyor

    • Haziran 27, 2026
    • 3 views
    Başkan Çerçioğlu Vatandaşları Açık Hava Sineması Etkinlikleri ile Buluşturmaya Devam Ediyor

    Konya’nın Darülmülk Oluşunun 929. Yıl Dönümü Kutlandı

    • Haziran 27, 2026
    • 4 views
    Konya’nın Darülmülk Oluşunun 929. Yıl Dönümü Kutlandı

    Başkan Çerçioğlu Didim’de Vatandaşları ‘Yaza Merhaba Konseri’ ile Buluşturdu

    • Haziran 27, 2026
    • 3 views
    Başkan Çerçioğlu Didim’de Vatandaşları ‘Yaza Merhaba Konseri’ ile Buluşturdu