Accor, “GM Roadshow 2025” toplantısında genel müdürleriyle gelecek stratejilerini paylaştı, ilk çeyrek sonuçlarını kutladı

  • Ekonomi
  • Mayıs 12, 2025
  • 0 Comments

110’dan fazla ülkede 5.600 tesisle, Türkiye’de ise 15 marka ve 80 otel ile faaliyet gösteren dünyanın öncü konaklama grubu Accor, “GM Roadshow 2025”te Türkiye’deki premium, orta ölçekli ve ekonomi otelleri genel müdürleri ile buluştu. 4 – 6 Mayıs tarihleri arasında Mövenpick Resort Antalya Tekirova’da gerçekleşen, Accor’un Türkiye’deki 64 otel genel müdürünün katıldığı etkinlik, Accor’un üst düzey yönetici ve alanında uzman isimlerinin sunum ve söyleşilerine ev sahipliği yaptı.

 Accor Premium, Orta Ölçekli ve Ekonomi Segmentten Sorumlu Orta Doğu, Afrika ve Türkiye COO’su Paul Stevens’ın katılımı ile gerçekleşen etkinlikte Accor’un 2025 ilk çeyrek sonuçları kutlanırken, dijitalizasyon, sürdürülebilirlik, yatırım ve büyüme planları katılımcılar ile paylaşıldı. 

Toplantı ile ilgili görüşlerini aktaran Paul Stevens; “Böylesine değerli bir organizasyonda Türkiye’deki otellerimizin genel müdürleri ve disiplin liderlerimizle bir araya gelmekten büyük memnuniyet duydum. Bu verimli buluşmada, genel müdürlerimizin geri bildirimlerini dinleme fırsatı bulduk ve Accor’un Türkiye’deki ilk çeyrek sonuçlarını hep birlikte kutladık. Bu başarıyı ekiplerimizle paylaşmak ve geleceğe yönelik stratejilerimizi güçlendirmek bizim için son derece heyecan vericiydi” dedi.

Toplantı, Accor Sahra Altı Afrika ve Türkiye Dijital Pazarlama Direktörü Tuğba Çakar’ın  “Dijital Hakimiyet: Yapay Zeka Çağında Dijital Pazarlamada Ustalaşmak” oturumuyla 5 Mayıs günü başladı. Accor Premium, Orta Ölçekli ve Ekonomi Segmenti, Orta Doğu ve Afrika Bölgesi Finans ve İş Desteklerinden Sorumlu Kıdemli Başkan Yardımcısı Rola Husseini’nin Öngörü ve Finans Atölyesi’nin de gerçekleştirildiği gün üst düzey yöneticilerin sunumlarıyla tamamlandı. 

6 Mayıs günü ise Accor Premium, Orta Ölçekli ve Ekonomi Segmenti Orta Doğu, Afrika ve Asya Bölgesi Yiyecek ve İçecek Başkan Yardımcısı Tony Chisholm, dünyada değişen menü trendlerinden biri olan “plant-forward” yaklaşımı ve Accor’un yenilikçi yiyecek & içecek konseptlerine ilişkin bilgiler paylaştılar. Ayrıca, Unilever Food Solutions Lead Chef’i Osman Bahadır, “Bitki Merkezli Menü Planlama” konulu sunumunun ardından UFS Akdeniz Bölge ekibiyle birlikte katılımcılara özel bir menü tadım deneyimi sundu.

Accor Türkiye Premium, Orta Ölçekli ve Ekonomi Segmenti Gelirler Yönetimi Direktörü Cansu Gürcan “Think Like a Trader” oturumunda gelir yönetimi sistemlerinin çok değişkenli analiz yetenekleri sayesinde pazardaki trendler ile ilgili bilgiler aktarırken, etkinlikte ayrıca Accor Premium, Orta Ölçekli ve Ekonomi Segmenti, Orta Doğu, Afrika ve Türkiye Bölgesi Operasyonları Kıdemli Başkan Yardımcısı Jonathan Sheard, Accor Orta Doğu, Afrika ve Türkiye Ticari Pazar Stratejisi Başkan Yardımcısı Mark Flower, Accor Orta Doğu ve Afrika, Premium, Orta Ölçekli ve Ekonomi Segmentinden Sorumlu İnsan Kaynakları ve Kültür Başkan Yardımcısı Verona Naidoo’nun alanlarıyla ilgili sunumlarıyla Accor’un ve Accor Türkiye’nin gelecek projeksiyonuna ışık tutuldu.   

Etkinlik yalnızca toplantı, sunum ve workshoplarla sınırlı kalmayıp, Mövenpick Resort Antalya Tekirova’nın ekipleri tarafından özenle hazırlanan konsept etkinlikler ve özel menülerle bir kutlama atmosferine dönüştü. Katılımcılar, bilgi ve deneyim paylaşımının yanı sıra keyifli anlar yaşayarak otelin sunduğu ayrıcalıklı deneyimlerden de faydalandı. 

Bu etkinliğe ev sahipliği yapan, Accor’un Türkiye’deki ilk Mövenpick resort oteli Mövenpick Resort Antalya Tekirova Genel Müdürü Ali Karadağlı; “Böylesine prestijli bir etkinliğe ev sahipliği yapmaktan büyük mutluluk ve gurur duyduk. Türkiye’nin dört bir yanından gelen Accor genel müdürlerini ve merkez ofis yöneticilerimizi otelimizde ağırlamak bizim için çok değerliydi. Bu organizasyon, sektörümüz için ilham verici bir buluşma olmasının yanı sıra Mövenpick Resort Antalya Tekirova olarak sezonu güçlü bir şekilde açtığımızın da göstergesi oldu” dedi.

“GM Roadshow 2025”, 2024 yılında dijitalizasyon, pazarlama, performans, misafir memnuniyeti ve sadakat alanlarında en yüksek başarıyı gösteren otellerin ödüllendirilmesiyle ve icra kurulu üyelerinin katılımcı sorularını yanıtlamasıyla tamamlandı.

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

  • Benzer Haberler

    Basın Bülteni Odaklı İletişim Stratejileri Yeniden Şekilleniyor

    Dijital medya kanallarının çeşitlenmesiyle birlikte, içerik üreticileri ve markalar için görünürlük artık tek bir mecra üzerinden değil, entegre iletişim modelleriyle sağlanıyor.

    • Ekonomi
    • Aralık 14, 2025
    • 11 views
    Toplu ulaşımda rekor subvansiyon dönemi

    İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Dr.

    Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

    İlgilenebileceğiniz Haberler

    Türk bestecilerinin eserleri ayakta alkışlandı

    • Aralık 14, 2025
    • 4 views
    Türk bestecilerinin eserleri ayakta alkışlandı

    İki kültür iki usta bir sahnede

    • Aralık 14, 2025
    • 4 views
    İki kültür iki usta bir sahnede

    Basın Bülteni Odaklı İletişim Stratejileri Yeniden Şekilleniyor

    • Aralık 14, 2025
    • 9 views
    Basın Bülteni Odaklı İletişim Stratejileri Yeniden Şekilleniyor

    Toplu ulaşımda rekor subvansiyon dönemi

    • Aralık 14, 2025
    • 11 views
    Toplu ulaşımda rekor subvansiyon dönemi

    Osmangazi’de Cengiz Aytmatov Günleri Sanat ve Edebiyatla Taçlandı

    • Aralık 13, 2025
    • 42 views
    Osmangazi’de Cengiz Aytmatov Günleri Sanat ve Edebiyatla Taçlandı

    Geleceğin müzisyenlerinden Korkuteli’nde anlamlı konser

    • Aralık 13, 2025
    • 43 views
    Geleceğin müzisyenlerinden Korkuteli’nde anlamlı konser