Başkan Zeyrek, Belediye Çalışanlarıyla Bayramlaştı

Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Mimar Ferdi Zeyrek, Büyükşehir Belediyesi ve MASKİ Genel Müdürlüğü çalışanlarıyla bayramlaştı. “Biz çok güzel bir aileyiz” diyerek çalışanlara seslenen Başkan Zeyrek, “Bayramdan sonra daha çok çalışacağız, çünkü en ücra köydeki vatandaşımız bile bizim emeğimize ihtiyaç duyuyor. Bu büyük aile, el ele vererek Manisa’ya en güzel hizmeti sunmaya devam edecek” dedi.

Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Ferdi Zeyrek, Kurban Bayramı öncesinde Büyükşehir Belediyesi ve MASKİ Genel Müdürlüğü çalışanlarıyla bayramlaştı. İlk olarak MASKİ Genel Müdürlüğü hizmet binasında çalışanlarla bir araya gelen Başkan Zeyrek, herkesin bayramını tek tek kutladı. Başkan Zeyrek, daha sonra Manisa Büyükşehir Belediyesi hizmet binasına geçerek çalışanlarla bir araya geldi. Personele seslenen Başkan Ferdi Zeyrek, “İnşallah güzel bir bayram geçirirsiniz. Biliyorsunuz, üzerimizde çok büyük bir sorumluluk var. El birliği ile çalışma kültürümüz tüm şehre hizmet ediyor. Vatandaşlarımız bizim yaptıklarımızla birlikte daha yaşanabilir bir kente ulaşıyor. Sizlerle birlikte olmaktan çok mutluyum. Biz çok güzel bir aileyiz. Bu ailenin her ferdi gerçekten çok değerli. Bugün sizinle bayramlaşmanın, öz ailemle bayramlaşmaktan hiçbir farkı yok. İsteğim yüzleriniz hep gülsün, çok mutlu olalım” diye konuştu.

“Bu kente hizmet için bayramdan sonra daha çok çalışacağız”

Kente hizmet için bayramdan sonra daha da çok çalışacaklarını vurgulayan Zeyrek, “Daha çok çalışmak zorundayız. En uzak ilçede, en ücra köydeki vatandaş bizim bu emeklerimize muhtaç. Onların taleplerini gerçekleştirecek olan bizleriz. Bu yüzden birliğimiz her zaman daim olsun. Her zaman gülen yüzlerle saygı ve sevgi çerçevesinde mesaimizi genişletelim. Bir de birbirimizi çok seversek bizleri kimse yıkamaz. Ben bu ailenin her zaman çok başarılı olacağını biliyorum, emeğini sonuna kadar ortaya koyduğunu biliyorum. Birlik ve beraberliğimiz her zaman için aynı bugün olduğumuz gibi bir arada el ele vererek hizmet etme aşkıyla devam edecektir. Bayramınızı kutluyorum. Bayram; birlik, beraberlik, bütünlüğün en bariz simgesi. İnşallah nice bayramlarda böyle hep birlikte mutlu oluruz” diye konuştu.

Yapılan konuşmanın ardından Büyükşehir Belediye Başkanı Ferdi Zeyrek ve Büyükşehir yönetimi sırayla tüm personellerle bayramlaştı.

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

  • Benzer Haberler

    Profilo Ev Aletleri ve Habitat Derneği’nin İlham Buluşması İzmir’de Girişimci Kadınlarla Gençleri Bir Araya Getirdi

    Profilo’nun, Habitat Derneği iş birliğiyle hayata geçirdiği Kadın İşi Girişim (KİG) Projesi kapsamında düzenlenen İlham Buluşması’nın ikincisi, İzmir’de Starbucks Community Center’da gerçekleştirildi.

    İBSK’dan “Sadettin Kaynak Besteleri” konseri

    Antalya Büyükşehir Belediyesi İsmail Baha Sürelsan Konservatuvarı Türk Sanat Müziği İcra Heyeti, “Sadettin Kaynak Besteleri” konseriyle sanatseverlerle buluştu.

    Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

    İlgilenebileceğiniz Haberler

    TKYB ve JBIC Arasında 350 Milyon Dolarlık Yeşil Finansman Anlaşması

    • Haziran 24, 2026
    • 1 views
    TKYB ve JBIC Arasında 350 Milyon Dolarlık   Yeşil Finansman Anlaşması

    Didim Belediyesi Tasarruflarını Yatırıma Dönüştürüyor

    • Haziran 24, 2026
    • 1 views
    Didim Belediyesi Tasarruflarını Yatırıma Dönüştürüyor

    Profilo Ev Aletleri ve Habitat Derneği’nin İlham Buluşması İzmir’de Girişimci Kadınlarla Gençleri Bir Araya Getirdi

    • Haziran 24, 2026
    • 2 views
    Profilo Ev Aletleri ve Habitat Derneği’nin İlham Buluşması İzmir’de Girişimci Kadınlarla Gençleri Bir Araya Getirdi

    DOA Sistemine Kayıtlı HOREKA Sayısı Hızla Artıyor

    • Haziran 24, 2026
    • 2 views
    DOA Sistemine Kayıtlı HOREKA Sayısı Hızla Artıyor

    Kız çocuklarında idrar yolu enfeksiyonu riski 4 kata kadar çıkabiliyor

    • Haziran 24, 2026
    • 3 views
    Kız çocuklarında idrar yolu enfeksiyonu riski 4 kata kadar çıkabiliyor

    Prof. Dr. Hülya Ensari: “Bağımlılık bir irade sorunu değil, biyopsikososyal bir hastalıktır”

    • Haziran 24, 2026
    • 3 views
    Prof. Dr. Hülya Ensari: “Bağımlılık bir irade sorunu değil, biyopsikososyal bir hastalıktır”