ASAT’tan Konyaaltı’na 570 Milyon TL’lik içme suyu yatırımı

  • Ekonomi
  • Temmuz 1, 2025
  • 0 Comments

Antalya Büyükşehir Belediyesi ASAT Genel Müdürlüğü, Konyaaltı ilçesinin içme suyu altyapısını güçlendirmek amacıyla Hurma, Liman, Uncalı ve çevre mahalleleri kapsayan 570 milyon TL’lik dev bir yatırım başlattı. 

Büyükşehir Belediye Başkanı Muhittin Böcek’in “Planlı, kurallı ve kimlikli kent” vizyonu doğrultusunda ASAT Genel Müdürlüğü, Konyaaltı’nın 39 mahallesinde içme suyu altyapısını güçlendirmek amacıyla çalışmalarını aralıksız sürdürüyor. İçme suyu altyapısı olmayan bölgeler ile altyapısı ekonomik ömrünü tamamlayan alanlarda kapsamlı yenileme çalışmaları yapılıyor.
HATLAR YENİLENİYOR, SU KAPASİTESİ ARTIRILIYOR
Hurma, Liman, Uncalı ve çevre mahalleri kapsayan projeyle; 46 bin 500 metre içme suyu şebeke hattı, 50 bin metre abone hattı ve 6 bin 500 metre isale hattı yenileniyor. Şebeke boruları 110-315 mm, abone hatları 50-63 mm, isale hatları ise 500-800 mm çaplarında düktil borularla değiştiriliyor. Ayrıca bölgede su temin kapasitesini artırmak için 12 adet yeni içme suyu sondaj kuyusu açılıyor.
KESİNTİSİZ VE SAĞLIKLI SU HİZMETİ 
ASAT Su Şebeke ve Arıtma Tesisleri Dairesi Başkanlığı’ndan Gökay Koçak, yürütülen çalışmalara ilişkin şu bilgileri verdi: “Konyaaltı’nın çeşitli mahallelerinde içme suyu, abone ve isale hatlarını yeniliyoruz. Sondaj kuyularıyla su kaynağı kapasitemizi artırıyoruz. Projemiz tamamlandığında kayıp-kaçaklar azalacak, arızalar önlenecek ve vatandaşlarımıza kesintisiz sağlıklı içme suyu sağlayacağız.” 
MUHTARDAN BAŞKAN BÖCEK’E TEŞEKKÜR
Liman Mahallesi Muhtarı Mahir Bölük ise yaz aylarında nüfus artışına bağlı olarak içme suyu ihtiyacının da yükseldiğini belirterek, “Bu çalışma sayesinde mahallemize kesintisiz su sağlanacak, kayıplar önlenecek. Emeği geçen Büyükşehir Belediye Başkanımız Muhittin Böcek’e teşekkür ediyorum” dedi. 

 

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

  • Benzer Haberler

    TKYB ve JBIC Arasında 350 Milyon Dolarlık Yeşil Finansman Anlaşması

      Türkiye’nin sürdürülebilir kalkınma hedeflerini destekleme misyonu doğrultusunda uluslararası finansman kaynaklarını ülke ekonomisine kazandırmaya devam eden TKYB, Japon Uluslararası İş Birliği Bankası (JBIC) ile beşinci kredi anlaşmasına imza attı.

    Didim Belediyesi Tasarruflarını Yatırıma Dönüştürüyor

    Didim Belediyesi, hayata geçirdiği tasarruf anlayışı ve kendi bütçe imkânlarıyla araç filosuna yeni iş makineleri kazandırmaya devam ediyor.

    Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

    İlgilenebileceğiniz Haberler

    Selçuklu’da Hafta Sonu Karne Şenliği ile Geçecek

    • Haziran 24, 2026
    • 1 views
    Selçuklu’da Hafta Sonu Karne Şenliği ile Geçecek

    Çalı’da kadınların el emeği eserleri sergiye çıktı

    • Haziran 24, 2026
    • 1 views
    Çalı’da kadınların el emeği eserleri sergiye çıktı

    TKYB ve JBIC Arasında 350 Milyon Dolarlık Yeşil Finansman Anlaşması

    • Haziran 24, 2026
    • 8 views
    TKYB ve JBIC Arasında 350 Milyon Dolarlık   Yeşil Finansman Anlaşması

    Didim Belediyesi Tasarruflarını Yatırıma Dönüştürüyor

    • Haziran 24, 2026
    • 7 views
    Didim Belediyesi Tasarruflarını Yatırıma Dönüştürüyor

    Profilo Ev Aletleri ve Habitat Derneği’nin İlham Buluşması İzmir’de Girişimci Kadınlarla Gençleri Bir Araya Getirdi

    • Haziran 24, 2026
    • 3 views
    Profilo Ev Aletleri ve Habitat Derneği’nin İlham Buluşması İzmir’de Girişimci Kadınlarla Gençleri Bir Araya Getirdi

    DOA Sistemine Kayıtlı HOREKA Sayısı Hızla Artıyor

    • Haziran 24, 2026
    • 4 views
    DOA Sistemine Kayıtlı HOREKA Sayısı Hızla Artıyor