Teksüt, Fortune 500’de 31 sıra yükseldi

  • Ekonomi
  • Ağustos 4, 2025
  • 0 Comments

Teksüt, Türkiye’nin en büyük 500 şirketinin sıralandığı Fortune 500 Türkiye 2024 araştırmasında 

 31 basamak yükselerek 441’inci sırada yer aldı. Mayıs ayında İstanbul Sanayi Odası (İSO) 500 listesinde de 31 sıra yükselerek 362’inci olan Teksüt, iki önemli endekste üst üste elde ettiği yükselişle başarısını perçinledi.

Türkiye’nin en köklü süt ve süt ürünleri kuruluşu Teksüt, İstanbul Avrupa, İstanbul Kayabaşı, İstanbul Anadolu, Bursa, İzmir ve Ankara Bölge müdürlükleri, dağıtım merkezleri ve önde gelen e-ticaret platformları aracılığıyla ürünlerini müşterilerine ulaştırıyor. Türkiye’nin süt ve süt ürünlerini 4 kıtada 43 ülkeye ihraç ediyor.  İhracat yaptığı ülkeler 4 kıtada geniş bir coğrafyaya dağılıyor. 2024 yılı verilerine göre Türkiye’nin 441’inci sırada yer aldı. 

Fortune 500  verilerini değerlendiren Teksüt A.Ş. Yönetim Kurulu Başkanı Cevdet Arınık, hem iç pazarda hem uluslararası pazarlarda büyümelerini sürdürdüklerini belirterek şunları söyledi: “Üretimden pazarlamaya, ihracattan insan kaynaklarına kadar tüm süreçlerimizi bütüncül bir bakış açısıyla yönetiyoruz. Ürün kalitesini artırmaya, pazarımızı büyütmeye  ve yatırım yapmaya devam ediyoruz. Türkiye’nin süt ürünleri markası olarak dünya pazarlarında da rekabet gücümüzü artırıyoruz. Fortune 500’deki ve İSO 500’deki bu yükseliş, doğru yolda olduğumuzu gösteriyor.”

69 yıllık deneyim  
1956 yılında Balıkesir Gönen’de kurulan Teksüt, yerel ölçekte başlayan beyaz peynir üretiminden bugün modern tesislerinde zengin ürün portföyüne uzanan yolculuğunda 69 yılı geride bıraktı. Teksüt, 2025 hedefleri arasında Ar-Ge yatırımlarını artırarak yeni ürünler geliştirmeyi, teknolojiyi operasyon süreçlerine daha fazla entegre etmeyi ve global pazarda payını büyütmeyi öncelikli görüyor.

 

 

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

  • Benzer Haberler

    • Ekonomi
    • Aralık 14, 2025
    • 20 views
    Basın Bülteni Odaklı İletişim Stratejileri Yeniden Şekilleniyor

    Dijital medya kanallarının çeşitlenmesiyle birlikte, içerik üreticileri ve markalar için görünürlük artık tek bir mecra üzerinden değil, entegre iletişim modelleriyle sağlanıyor.

    • Ekonomi
    • Aralık 14, 2025
    • 20 views
    Toplu ulaşımda rekor subvansiyon dönemi

    İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Dr.

    Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

    İlgilenebileceğiniz Haberler

    25. Uluslararası Antalya Piyano Festivali’nde muhteşem final

    • Aralık 14, 2025
    • 18 views
    25. Uluslararası Antalya Piyano Festivali’nde muhteşem final

    Halk Ozanı Ali Kızıltuğ Keçiören’de türkülerle anıldı

    • Aralık 14, 2025
    • 20 views
    Halk Ozanı Ali Kızıltuğ Keçiören’de türkülerle anıldı

    Osmangazi’de ‘Yeni Yıl Festivali’ Başladı

    • Aralık 14, 2025
    • 17 views
    Osmangazi’de ‘Yeni Yıl Festivali’ Başladı

    Türk bestecilerinin eserleri ayakta alkışlandı

    • Aralık 14, 2025
    • 20 views
    Türk bestecilerinin eserleri ayakta alkışlandı

    İki kültür iki usta bir sahnede

    • Aralık 14, 2025
    • 20 views
    İki kültür iki usta bir sahnede

    Basın Bülteni Odaklı İletişim Stratejileri Yeniden Şekilleniyor

    • Aralık 14, 2025
    • 20 views
    Basın Bülteni Odaklı İletişim Stratejileri Yeniden Şekilleniyor