Multinet Up’ın Yapay Zekâ Destekli Sanal Asistanı RoboChat 1 Milyon Diyaloğu Aştı

Yemek kartı, kurumsal hediye ve sosyal yardım kartı, akaryakıt, konaklama, toplu satın alma ve filo çözümleriyle şirketlere gider yönetimi hizmeti sunan Multinet Up’ın, operasyonel verimliliği ve müşteri memnuniyetini artırmak amacıyla 2019 yılında hayata geçirdiği yapay zekâ destekli sanal asistan RoboChat, 1 milyon diyaloğu aşarak müşteri deneyimi ve operasyonel verimlilikte önemli bir kilometre taşına ulaştı. Her 3 talepten 2’sini yalnızca 0.5-1 saniye gibi dikkat çekici bir hızla çözümleyen RoboChat, yüzde 70’lik bir müşteri memnuniyeti ile bot teknolojisinde yeni bir standart belirliyor.
 

Multinet Up’ın operasyonel verimliliği ve müşteri memnuniyetini artırmak amacıyla 2019 yılında hayata geçirdiği yapay zekâ destekli sanal asistanı RoboChat, 1 milyon diyaloğu geride bıraktı. NLP AI ve Gen AI ile farklı yapay zekâ teknolojilerini birleştirerek tasarlanmış,  Multinet Up’ın Chat kanalına ulaşan taleplerin yüzde 66’sını çözümleyen, WhatsApp, web chat ve kurumsal servis ekranları üzerinden hızlı destek sağlayan RoboChat; Multinet Up ürün ve hizmetleriyle ilgili sıkça sorulan sorulara yanıt veriyor, kullanıcıların sorunlarında onlara rehberlik ederek yönlendiriyor, basit talepleri ve işlemleri kullanıcı adına hızlı bir şekilde gerçekleştiriyor. Yanıt verme süresi yalnızca 0.5-1 saniye gibi etkileyici bir hızda gerçekleşen RoboChat, kullanıcılarının değerlendirmesi sonucunda yüzde 70’lik memnuniyet anket puanı ile bot teknolojilerinde ve müşteri deneyiminde fark yaratıyor. Kurumsal müşteriler, üye işyerleri ve kart kullanıcıları olmak üzere 3 farklı kullanıcı profiline hizmet sağlayan RoboChat, müşteri temsilcilerinin sorumlu olduğu görevleri azaltarak, operasyonel süreçlere hız ve verimlilik katıyor.

 
 “Her 3 talepten 2’sini RoboChat çözümlüyor”

Konuyla ilgili açıklamada bulunan Multinet Up Müşteri Deneyimi Genel Müdür Yardımcısı Gül Bilgin Mokan, “Multinet Up’ta operasyonel verimliliği ve müşteri memnuniyetini artırmak amacıyla geliştirdiğimiz yapay zekâ destekli sanal asistanımız RoboChat, 1 milyon diyaloğu aştı. Chat kanalımız üzerinden bize ulaşan aylık 23.000 adet diyaloğun yüzde 66’sı RoboChat tarafından çözümleniyor. Yani Chat kanalımız aracılığıyla tarafımıza ulaşan her 3 talepten 2’sini çözümlüyor. Ayrıca, yanıt verirken 0.5-1 saniye gibi dikkat çekici bir hıza sahip. Hem hızlı hem de etkili çözümler sunulan müşterilerimiz, uygulamamızı yüzde 70 gibi yüksek bir puanla değerlendirerek memnuniyetlerini açıkça ifade ediyor. Bu geri dönüşler bizim için son derece değerli çünkü Multinet Up olarak, müşteri memnuniyetini ve operasyonel mükemmeliyeti temel önceliklerimiz arasında görüyoruz. Operasyonel yükü azaltan ve müşteri memnuniyetine doğrudan etki eden bu yenilikçi yaklaşım, yalnızca müşteri hizmetlerimizi değil, sektörümüzün dijital dönüşümüne öncülük etme misyonumuzu da destekliyor. Multinet Up Müşteri Deneyimi ekibi olarak bu misyon doğrultusunda hayata geçireceğimiz yenilikçi projelerimize önümüzdeki süreçte de devam edeceğiz” dedi.

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

  • Benzer Haberler

    CNBC-e, Türkiye’deki Yayın Hayatına BAB Architects’in Broadcasting Tasarımıyla Dönüş Yaptı!

    CNBC-e, Türkiye’deki Yayın Hayatına BAB Architects’in Broadcasting Tasarımıyla Dönüş Yaptı! İlbak Holding çatısı altında Türkiye’deki yayın hayatına güçlü bir geri dönüş yapan iş dünyası, finans ve eğlence konseptli televizyon kanalı CNBC-e’nin İstanbul stüdyosu BAB Architects tarafından tasarlandı.

    Her Adım Eşitliğe, Her Adım Değişime Paneli Gerçekleşti

    JCI Türkiye’nin 10 yerel organizasyonunun kadın başkaları tarafından kadınların gücünü ve başarısını konuşmak için 16 Mart 2025 tarihinde Saka Holding Sponsorluğu’nda düzenlenen “Her Adım Eşitliğe, Her Adım Değişime” isimli paneli   Tech İstanbul’da gerçekleştirildi.

    Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

    İlgilenebileceğiniz Haberler

    Egeli Uzmanlar çocukluklarda obeziteye ve sağlık beslenmeye dikkat çektiler

    • Mart 18, 2025
    • 2 views
    Egeli Uzmanlar çocukluklarda obeziteye ve sağlık beslenmeye dikkat çektiler

    Kartepe’de ramazan çok renkli

    • Mart 18, 2025
    • 2 views
    Kartepe’de ramazan çok renkli

    CNBC-e, Türkiye’deki Yayın Hayatına BAB Architects’in Broadcasting Tasarımıyla Dönüş Yaptı!

    • Mart 18, 2025
    • 4 views
    CNBC-e, Türkiye’deki Yayın Hayatına BAB Architects’in Broadcasting Tasarımıyla Dönüş Yaptı!

    Ergenlik Dönemi Aşılamaları İhmal Edilebiliyor!

    • Mart 18, 2025
    • 11 views
    Ergenlik Dönemi Aşılamaları İhmal Edilebiliyor!

    Duayen sanatçı Nur Sürer Çankayalılarla buluştu 

    • Mart 18, 2025
    • 10 views
    Duayen sanatçı Nur Sürer Çankayalılarla buluştu 

    Tasavvuf musikisi gönülleri mest etti

    • Mart 18, 2025
    • 18 views
    Tasavvuf musikisi gönülleri mest etti