Başkan Erkan Aydın Müjdeyi Verdi: Festival Geleneksel Hale Geliyor

Bursa Kahve Festivali, Osmangazi’de üç gün boyunca Bursalıları kahve ve müzikle buluşturdu. Büyük ilgi gören festival, Pinhani konseriyle sona erdi.

Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın, “Sukaypark’ta düzenlenen Bursa Kahve Festivali’ni her gün yaklaşık 10 bin kişi ziyaret etti. Her yaştan vatandaşımızın festivale yoğun ilgi göstermesi bizleri çok mutlu etti. Bu organizasyonu geleneksel hale getirmeyi hedefliyoruz.” dedi.

Osmangazi Belediyespor’un katkıları ve Opus FS iş birliğiyle üç gün boyunca düzenlenen Bursa Kahve Festivali, birbirinden özel sanatçıları ağırladı. Festival alanında kurulan stantlarda kahve tutkunları, farklı demleme yöntemleriyle hazırlanan özel kahvelerin tadını çıkarırken, akşam saatlerinde sahne alan sanatçıların konserleriyle de keyifli anlar yaşadı.

Kahve tutkunları ile müzikseverleri buluşturan Bursa Kahve Festivali’nin son gününde RednBlack, Tuana ve Pinhani sahne aldı. Sevilen sanatçılar, performanslarıyla festivale yakışır bir kapanış yaparak izleyicilere müzik ziyafeti sundu. Konser öncesinde festival alanını ziyaret eden Başkan Erkan Aydın, Pinhani grubunun solisti Sinan Kaynakçı ile bir araya geldi. Başkan Aydın, sevilen sanatçıya Bursaspor atkısı hediye ederek sohbet etti.

 “Bu Tabloyu Görmekten Büyük Mutluluk Duyduk”

Konser öncesinde sahneye çıkarak Bursalılara seslenen Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın, Bursa Kahve Festivali’nin bu yıl ilk kez düzenlendiğini kaydetti. Festivale gösterilen yoğun ilginin ve alınan güzel geri dönüşlerin kendilerini çok mutlu ettiğini belirten Başkan Aydın “Bu organizasyonu geleneksel hale getirmeyi hedefliyoruz. Festivalimizi her gün yaklaşık 10 bin kişi ziyaret etti. Her yaştan vatandaşımızın burada bir araya gelmesi bizler için çok değerli. Gençlerimiz ve ailelerimiz çocuklarıyla birlikte festivalimize katıldı. Bu vesileyle tüm annelerimizin Anneler Günü’nü kutluyor, hayatını kaybeden annelerimize Allah’tan rahmet diliyorum. Anne adaylarımızın da Anneler Günü’nü en içten dileklerimle kutluyorum. Büyük Önder Mustafa Kemal Atatürk’ün annesi Zübeyde anayı da rahmet, saygı ve minnetle anıyorum. Gençlerimizin enerjisini, mutluluğunu ve umut dolu bakışlarını gördükçe bizler de daha güzel işler üretmek adına büyük bir motivasyon kazanıyoruz. 19 Mayıs Gençlik ve Spor Bayramı’nı şimdiden kutluyorum.” şeklinde konuştu. 

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

  • Benzer Haberler

    İzmir’in mirası çocuklarla geleceğe taşınıyor

    İzmir Büyükşehir Belediyesi, çocukların kültürel miras bilinci kazanması amacıyla başlattığı projeyle bir yılda 1250 çocuğa ulaşmayı hedefliyor.

    Muharrem ayına anlam katan program

    Büyükşehir Belediyesi’nin katkısıyla İzmit Mehmet Ali Paşa Camii’nde gerçekleştirilen “Mâh-ı Muharrem Mukaddes Emanetler Ziyâreti” programı, katılımcıları Muharrem ayının manevi atmosferinde bir araya getirdi.

    Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

    İlgilenebileceğiniz Haberler

    İzmir’in mirası çocuklarla geleceğe taşınıyor

    • Haziran 28, 2026
    • 1 views
    İzmir’in mirası çocuklarla geleceğe taşınıyor

    Muharrem ayına anlam katan program

    • Haziran 28, 2026
    • 13 views
    Muharrem ayına anlam katan program

    Deniz Festivali, Değirmendere’yi renklendirdi

    • Haziran 28, 2026
    • 4 views
    Deniz Festivali, Değirmendere’yi renklendirdi

    İhracat şampiyonlarının 11’i Egeli

    • Haziran 28, 2026
    • 4 views
    İhracat şampiyonlarının 11’i Egeli

    Foça’da Tiyatro Dolu Bir Gün Yaşandı

    • Haziran 28, 2026
    • 5 views
    Foça’da Tiyatro Dolu Bir Gün Yaşandı

    Ticari gayrimenkulde ezber bozan yaklaşım: Nil Boydaş markalara ve yatırımcılara yol gösteriyor

    • Haziran 28, 2026
    • 5 views
    Ticari gayrimenkulde ezber bozan yaklaşım: Nil Boydaş markalara ve yatırımcılara yol gösteriyor