Neova Sigorta acenteleriyle bir araya gelerek Acente Segmentasyon yapısını tanıttı

  • Ekonomi
  • Şubat 14, 2025
  • 0 Comments

Neova Sigorta, Türkiye’nin dört bir yanından gelen acenteleriyle bir araya geldi. Toplantıda, şirketin 2024 yılına ait finansal sonuçları değerlendirilirken, 2025 yılı hedefleri ve sektördeki en önemli paydaşlarından biri olan acenteler için geliştirilen yeni Acente Segmentasyon yapısı tanıtıldı. Acentelerle iş birliğini daha da güçlendirmeyi hedefleyen şirket, toplantının ana mottosunu “Sıra Geldi En İyisi Olmaya” olarak belirledi.

Neova Sigorta Genel Müdürü Neslihan Neciboğlu:

“Acentelerimizle birlikte daha güçlü bir yapı için ilerliyoruz”

Neova Sigorta Genel Müdürü Neslihan Neciboğlu, toplantıda yaptığı konuşmada, şirketin Kuveyt Türk Grubu’nun sağladığı güçlü finansal yapı ve sürdürülebilir büyüme stratejisi ile sektördeki pazar payını istikrarlı bir şekilde artırdığını belirtti.

“Acentelerimiz, bizim en değerli iş ortaklarımız. Onlarla iş birliğimizi 2025’te daha da güçlendirmeyi planlıyoruz. Bu doğrultuda, her bir acentemizin farklı ihtiyaçlarını anlamamızı ve onlara özel stratejiler geliştirmemizi sağlayan acente segmentasyon yapısını hayata geçirerek operasyonlarımızı daha etkin ve verimli hale getirdik. Böylece, gelişime ihtiyaç duyulan alanları belirleyip acentelerimizin olumlu yönde ivme kazanmasını sağlayarak sürdürülebilir büyümeyi hedefliyoruz. Neova Sigorta olarak, sektörde fark yaratan projeleri hayata geçirmeye ve yenilikçi adımlar atmaya devam edeceğiz.”

Neova Sigorta, 2025 Yılı İçin Stratejik Hedeflerini Belirledi

Toplantıda, Neova Sigorta’nın 2025 yılında sürdürülebilir büyüme, kârlılık, kapsayıcılık ve operasyonel mükemmellik odaklı bir strateji ile ilerleyeceği vurgulandı. Şirket, 2024 yılı boyunca acente kanalını hızla güçlendirerek yılı 3.555 acente ile tamamladı. 2024 yılı sonunda 13 milyar TL prim üretimi gerçekleştirerek, acente kanalında yüzde 69 iç pay oranına ulaştı.

Neova Sigorta, sektördeki konumunu daha da güçlendirmek için yenilikçi teknolojileri, sürdürülebilir iş modellerini ve güçlü acente iş birliklerini merkeze alarak 2025’te de büyüme yolculuğuna devam edecek.
 
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

  • Benzer Haberler

    • Ekonomi
    • Aralık 14, 2025
    • 20 views
    Basın Bülteni Odaklı İletişim Stratejileri Yeniden Şekilleniyor

    Dijital medya kanallarının çeşitlenmesiyle birlikte, içerik üreticileri ve markalar için görünürlük artık tek bir mecra üzerinden değil, entegre iletişim modelleriyle sağlanıyor.

    • Ekonomi
    • Aralık 14, 2025
    • 19 views
    Toplu ulaşımda rekor subvansiyon dönemi

    İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Dr.

    Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

    İlgilenebileceğiniz Haberler

    25. Uluslararası Antalya Piyano Festivali’nde muhteşem final

    • Aralık 14, 2025
    • 6 views
    25. Uluslararası Antalya Piyano Festivali’nde muhteşem final

    Halk Ozanı Ali Kızıltuğ Keçiören’de türkülerle anıldı

    • Aralık 14, 2025
    • 14 views
    Halk Ozanı Ali Kızıltuğ Keçiören’de türkülerle anıldı

    Osmangazi’de ‘Yeni Yıl Festivali’ Başladı

    • Aralık 14, 2025
    • 13 views
    Osmangazi’de ‘Yeni Yıl Festivali’ Başladı

    Türk bestecilerinin eserleri ayakta alkışlandı

    • Aralık 14, 2025
    • 19 views
    Türk bestecilerinin eserleri ayakta alkışlandı

    İki kültür iki usta bir sahnede

    • Aralık 14, 2025
    • 19 views
    İki kültür iki usta bir sahnede

    Basın Bülteni Odaklı İletişim Stratejileri Yeniden Şekilleniyor

    • Aralık 14, 2025
    • 20 views
    Basın Bülteni Odaklı İletişim Stratejileri Yeniden Şekilleniyor