Atatürk’ün Antalya ziyaretinin yıldönümünde Haluk Levent coşkusu

Antalya Büyükşehir Belediyesi, Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün Antalya’ya gelişinin 95’inci yıldönümünde ünlü sanatçı Haluk Levent’i Antalyalılarla buluşturdu. Cumhuriyet Meydanı’nda gerçekleşen coşku dolu konserde binlerce kişi, Atatürk’ün Antalya ziyaretini Haluk Levent’in şarkılarıyla kutladı. Büyükşehir Belediye Başkanı Muhittin Böcek, “Ata’mızın bize emanet ettiği bu güzel şehre sahip çıkmaya devam edeceğiz” dedi.

Ulu Önder Mustafa Kemal Atatürk‘ün 6 Mart 1930 tarihinde Antalya ziyaretinin 95’inci yıldönümü Antalya Büyükşehir Belediyesi tarafından düzenlenen Haluk Levent konseriyle kutlandı. Ünlü sanatçı Haluk Levent, Cumhuriyet Meydanı’nı dolduran binlerce Antalyalıya unutulmaz anlar yaşattı. Konseri, Antalya Büyükşehir Belediye Başkanı Muhittin Böcek, Antalyalılarla birlikte coşku içinde izledi. Türk bayrakları ve telefon ışıklarıyla aydınlatılan meydan, Haluk Levent’in şarkılarıyla inledi.

ANTALTA ATATÜRK SEVGİSİNDEN ÖDÜN VERMEYECEKTİR

Konser öncesinde konuşan Başkan Muhittin Böcek, “Bugün Antalya’mız için çok özel bir gün” diyerek başladığı sözlerini şöyle sürdürdü: “Antalya’mız özgürlüğünden, Cumhuriyetinden ve Atatürk sevgisinden ödün vermemiştir ve vermeyecektir. Ata’mızın Antalya ziyaretinde Cumhuriyetimizin aydınlık yarınlarına duyulan büyük umutlar ve inanç vardı. Falezlerin üzerinden Erenkuş’tan karla kaplı Beydağları’nı, Torosları, sahilleri uzun uzun seyrederek ‘Hiç şüphesiz ki Antalya dünyanın en güzel yeridir’ tarihi sözüyle Ata’mızın bize emanet ettiği bu güzel şehre sahip çıkmaya devam edeceğiz. 95 yıl önce mavi gözlü dev adamı karşıladığımız bu güzel günde bu meydandan hep birlikte haykırıyoruz. Sana söz Ata’m biz Cumhuriyetin bekçileriyiz. Biz ebedi başkomutanımızın Mustafa Kemal’in izindeyiz. Biz Mustafa Kemal’in askerleriyiz.”

BAŞKAN BÖCEK PLAKET TAKDİM ETTİ

Başkan Böcek’in konuşmasının ardından sahneye çıkan Haluk Levent sevilen şarkılarını Antalyalılar ile birlikte seslendirdi. Ünlü sanatçı şarkıları kadar sahne performansı ve esprileriyle de geceye renk kattı. Konseri Antalyalılar ile birlikte izleyen Başkan Muhittin ünlü sanatçı Haluk Levent’e bu anlamlı güne renk kattığı için teşekkür ederek, konser anısına üzerinde plaket takdim etti. Başkan Böcek, üzerinde Türk bayrağı işli plaketi “Yolu sevgiden, yolu Cumhuriyet’ten, yolu Mustafa Kemal’in askeri olanlar adına bu al bayrağımızı Türkiye Cumhuriyeti için veriyorum” dedi. Başkan Böcek ve Haluk Levent gecenin anısına Antalyalıların telefon ışıkları ve Türk bayraklarıyla oluşturduğu fonda öz çekim yaptı.

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

  • Benzer Haberler

    Yaşar İpek’ten Akustik Sürprizler Serisi Başlıyor

    Türk müziğinin sevilen yorumcularından Yaşar İpek, müzikseverlerle buluşacak yeni akustik performans projesi için geri sayıma başladı.

    Doğadaki İlahi Sanat: ‘Gizli ve Aşikâr’ Sergisi İlahi Kudretin İzlerini Sanatseverlerle Buluşturuyor

    Hafız Faruk Altun’un hazırladığı “Gizli ve Aşikâr” Sergisi, Arnavutköy’de sanatseverlerle buluşuyor.

    Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

    İlgilenebileceğiniz Haberler

    Osmangazi’de Yaz Coşkusu Mahallelere Taşınıyor

    • Haziran 25, 2026
    • 1 views
    Osmangazi’de Yaz Coşkusu Mahallelere Taşınıyor

    Üsküdar’da Kadın Emeği ve Dayanışması Festivalde Buluşuyor

    • Haziran 25, 2026
    • 1 views
    Üsküdar’da Kadın Emeği ve Dayanışması Festivalde Buluşuyor

    Mastercard 2026 KOBİ Güven Endeksi’ne Göre Türk KOBİ’lerinin %64’ü Geleceğe Güvenle Bakıyor

    • Haziran 25, 2026
    • 1 views
    Mastercard 2026 KOBİ Güven Endeksi’ne Göre   Türk KOBİ’lerinin %64’ü Geleceğe Güvenle Bakıyor

    Melankoli hastalık değil mizaç!

    • Haziran 25, 2026
    • 1 views
    Melankoli hastalık değil mizaç!

    Yaz tatilinin yeni sokağı: Ekran!

    • Haziran 25, 2026
    • 1 views
    Yaz tatilinin yeni sokağı: Ekran!

    Nilüfer’de caz esintisi başladı

    • Haziran 25, 2026
    • 1 views
    Nilüfer’de caz esintisi başladı