Başkan altay kulu ve cihanbeyli’de vatandaşlarla buluştu, itfaiyecilerle sahur yaptı

Başkan altay kulu ve cihanbeyli’de vatandaşlarla buluştu, itfaiyecilerle sahur yaptı

Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay, ilçe ziyaretleri kapsamında Kulu’da Kerem Adıgüzel ailesinin evinde iftar sofrasına misafir oldu, Cihanbeyli’de teravih namazı sonrası vatandaşlarla buluştu. Başkan Altay, “Ev sahipliğinden dolayı tüm Kululu ve Cihanbeylili hemşehrilerimize teşekkür ediyorum. Rabbim birlik ve beraberliğimizi daim eylesin” dedi. Başkan Altay, Meram İtfaiye Merkezi’nde nöbette olan itfaiye personeliyle de sahurda bir araya geldi.


Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay, mübarek Ramazan ayı vesilesiyle ilçelerde vatandaşlarla bir araya gelmeyi sürdürüyor. 

Başkan Altay, Kulu Belediye Başkanı Abdurrahim Sertdemir ve AK Parti Kulu İlçe Başkanı Adil Görgülü ile birlikte Kulu’da Kerem Adıgüzel ailesinin evine misafir olarak iftar bereketine ortak oldu. 

Daha sonra Cihanbeyli’ye geçen Başkan Altay AK Parti Cihanbeyli İlçe Başkanı Veysel Akbulut ile birlikte Merkez Camii’nde teravih namazı sonrası vatandaşlarla selamlaştı. Son olarak AK Parti Cihanbeyli İlçe Teşkilatı’nı da ziyaret eden Başkan Altay, partililerle istişarelerde bulundu.

“EV SAHİPLİĞİNDEN DOLAYI TÜM KULULU VE CİHANBEYLİLİ HEMŞEHRİLERİME TEŞEKKÜR EDİYORUM”

Mübarek Ramazan ayının manevi ikliminde, ilçelerde vatandaşlarla bir araya gelmeye, devam ettiklerini kaydeden Başkan Altay, “Ramazan, birlik ve beraberliğimizi pekiştirdiğimiz, kardeşliğimizi güçlendirdiğimiz bir ay. Bu güzel atmosferi tüm ilçelerimizde hemşehrilerimizle birlikte yaşamak bizler için büyük bir mutluluk. Ev sahipliğinden dolayı tüm Kululu ve Cihanbeylili hemşehrilerimize teşekkür ediyorum. Rabbim birlik ve beraberliğimizi daim eylesin, Ramazan-ı Şerif’in feyzinden hepimizi nasiplendirsin” ifadelerini kullandı.

BAŞKAN ALTAY İTFAİYE PERSONELİYLE SAHUR YAPTI

Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay, Meram İtfaiye Merkezi’nde nöbette olan itfaiye personeliyle birlikte sahur yaptı.

Şehrin güvenliği için 24 saat görev başında olan itfaiyecilere teşekkür eden Başkan Altay, Konya İtfaiyesi’nin her türlü olumsuzluğa karşı hazır olduğuna dikkati çekerek, “Bu gece, Meram İtfaiye Merkezi’nde itfaiye personelimizle sahurdaydık. Gece gündüz görev başında şehrimize hizmet eden tüm personellerimize teşekkür ediyor; sağlık, huzur ve bereket dolu bir Ramazan diliyorum” ifadelerini kullandı.

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

  • Benzer Haberler

    Nilüfer’de aşure geleneği sürüyor

    Nilüfer Belediyesi, Muharrem Ayı’nın gelmesiyle birlikte aşure ikramlarına başlıyor.

    Konya Büyükşehir’in “Sinema Günleri” Merkez Dışındaki İlçelerde Yaz Akşamlarına Renk Katıyor

    Konya Büyükşehir Belediyesi tarafından merkez dışında ilçelerde düzenlenen “Sinema Günleri” bu yıl da yaz akşamlarını renklendirerek vatandaşları bir araya getiriyor.

    Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

    İlgilenebileceğiniz Haberler

    Nilüfer’de aşure geleneği sürüyor

    • Haziran 27, 2026
    • 1 views
    Nilüfer’de aşure geleneği sürüyor

    Konya Büyükşehir’in “Sinema Günleri” Merkez Dışındaki İlçelerde Yaz Akşamlarına Renk Katıyor

    • Haziran 27, 2026
    • 1 views
    Konya Büyükşehir’in “Sinema Günleri” Merkez Dışındaki İlçelerde Yaz Akşamlarına Renk Katıyor

    Osmangazi’de Yaz Mahalle Şenlikleri Coşkuyla Başladı

    • Haziran 27, 2026
    • 1 views
    Osmangazi’de Yaz Mahalle Şenlikleri Coşkuyla Başladı

    Başkan Çerçioğlu Vatandaşları Açık Hava Sineması Etkinlikleri ile Buluşturmaya Devam Ediyor

    • Haziran 27, 2026
    • 3 views
    Başkan Çerçioğlu Vatandaşları Açık Hava Sineması Etkinlikleri ile Buluşturmaya Devam Ediyor

    Konya’nın Darülmülk Oluşunun 929. Yıl Dönümü Kutlandı

    • Haziran 27, 2026
    • 4 views
    Konya’nın Darülmülk Oluşunun 929. Yıl Dönümü Kutlandı

    Başkan Çerçioğlu Didim’de Vatandaşları ‘Yaza Merhaba Konseri’ ile Buluşturdu

    • Haziran 27, 2026
    • 3 views
    Başkan Çerçioğlu Didim’de Vatandaşları ‘Yaza Merhaba Konseri’ ile Buluşturdu