Çimsa, dünyada ses getiren ürün ve teknolojilerini Intercem Americas’ta tanıttı

Dünya yapı malzemeleri sektörünün buluşma noktalarından Intercem Americas Fuarı’na katılan Çimsa, pazardaki güçlü konumunu ve global büyüklüğünü sektör profesyonelleriyle paylaştı. Son yıllarda yaptığı yatırımlarla, lokal bir çimento ihracatçısından global bir yapı malzemeleri oyuncusuna dönüşen Çimsa, yeni yatırımlarla ABD’deki ayak izini güçlendirirken, 2 trilyon dolarlık inşaat sektörü pazarından daha yüksek pay almak için ürün gamını genişletmeyi de sürdürüyor.

 

Dünya yapı malzemeleri sektörünün prestijli organizasyonlarından Intercem Americas, 19-21 Kasım tarihleri arasında ABD’nin Houston şehrinde düzenlendi. Lokal bir çimento ihracatçısından, küresel bir yapı malzemeleri oyuncusuna dönüşen Çimsa da her yıl olduğu gibi Intercem Americas’a katılarak, dünyada örnek gösterilen katma değerli çalışmalarını sektör profesyonelleriyle paylaştı. 50’ye yakın ülkeden çok sayıda sektör profesyonelinin yer aldığı fuarda, Çimsa her geçen gün artırdığı küresel ayak izi ve inovatif ürünleriyle, organizasyonun dikkat çeken üreticileri arasında yer aldı. 

 

ABD’DEKİ 82 MİLYON DOLARLIK YATIRIM İLE BAŞLATTIĞIMIZ İKİNCİ ÜRETİM TESİSİMİZİ DE 2025 SON ÇEYREKTE DEVREYE ALACAĞIZ

 

Konuyla ilgili değerlendirmelerde bulunan Çimsa CEO’su Umut Zenar, Çimsa’nın dünyada beyaz çimentoda ikinci, CAC’da ise üçüncü en büyük oyuncu olduğunu hatırlatırken, “Bu öncü konumumuzu uluslararası platformlarda ve özellikle ABD gibi bizim için kilit olan bir pazarda sektör oyuncularıyla paylaşmak çok değerli. Bugün global pazarlardaki etkinliğimiz ve çimentodan yapı malzemelerine geçişteki başarılı stratejilerimizle sektörün dönüşümüne önemli katkılar sağlıyoruz. İş kültürümüzün merkezine yerleştirdiğimiz küreselleşme anlayışımız ile yapı malzemelerindeki vizyonumuzu daha da pekiştiriyoruz” dedi.

 

Son 3 yılda uluslararası çapta hayata geçirilen stratejik yatırımlarla, küresel bir yapı malzemeleri oyuncusuna dönüştüklerinin altını çizen Umut Zenar, “Çimsa olarak müşteriye ve sektörün stratejik coğrafyalarına yakın olmak bizim için çok önemli. Bu anlamda yaklaşık yüzde 20 pazar payına sahip olduğumuz ABD de öncelikli pazarlarımızdan birini oluşturuyor. Bugün ABD’de inşaat sektörünün toplam büyüklüğü 2 trilyon dolar seviyesinde hesaplanıyor. Biz de dünyanın en büyük inşaat ve altyapı pazarlarından biri olan ABD’deki pazar payımızı artırmaya odaklanıyoruz. Bugün hali hazırda var olan beyaz çimento tesisimizle, bölgede kendi segmentimizde yüzde 20’ye yakın bir pazar payımız var. Bir yandan buradaki varlığımızı yeni inovatif ürünlerle güçlendirirken bir yandan da gri çimentoda da önemli bir oyuncu olmak için ilk adımımızı attık. Halen inşaat çalışmalarına devam ettiğimiz ve 2025 yılının son çeyreğinde hayata geçirmeyi hedeflediğimiz gri çimento tesisimizle birlikte, ABD pazarında çok daha aktif bir Çimsa yaratacağız” diye konuştu.

 

MÜNİH – MERSİN SİNERJİSİNDE GELİŞTİRİLEN YENİ TEKNOLOJİLERİNİ TANITIYOR

 

Küresel ayak izini dünyanın farklı coğrafyalarında tanıtmayı sürdüren Çimsa, Hindistan’ın Goa kentinde düzenlenen Irefcon India ve Abu Dabi’de düzenlenen Abu Dhabi Dry-mix fuarlarında da Türk yapı malzemeleri sektörünün temsil etti. Kalsiyum alüminat çimento (CAC) başta olmak üzere yapı kimyasalları alanında müşterilerine sunduğu inovatif çözümleri fuar katılımcılarıyla paylaşan Çimsa, Münih’te bulunan Sabancı Teknoloji Merkezi ile Mersin’deki Ar-Ge merkezi Formülhane sinerjisinde geliştirilen yeni teknolojiler hakkında da paydaşlarına bilgi verdi. 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

  • Benzer Haberler

    AREA Araştırma, Ulaşım ve Paylaşımlı Yolculuk araştırmasını kamuoyu ile paylaştı: Martı TAG memnuniyet oranı %93,8!

    AREA Araştırma’nın raporu, Martı TAG’ın hizmet kalitesi ve kullanıcı memnuniyetinde ulaştığı yüksek seviyeyi gözler önüne sererken, Martı kurucusu Oğuz Alper Öktem’in bilinirlik oranı ve kendisine olan güven de dikkat çekiyor.

    Hepsiburada’nın Deprem Bölgesine Ticaret ve Teknoloji Gücü programı 21 ayda 8,7 milyar TL ticaret hacmi yarattı

    Hepsiburada’nın deprem bölgesinde kalıcı refahın tesisine katkı amacıyla 2023 yılının Mart ayında başlattığı Deprem Bölgesine Ticaret ve Teknoloji Gücü programı kapsamında e-ticaret yapan işletmelerin satış hacmi, bir önceki üç aylık döneme kıyasla yüzde 28 artışla 8,7 milyar TL’ye ulaştı.

    Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

    İlgilenebileceğiniz Haberler

    Borusan Sanat’ın Dopdolu Programıyla Yeni Yıl Müzikle Başlıyor

    • Aralık 13, 2024
    • 15 views
    Borusan Sanat’ın Dopdolu Programıyla Yeni Yıl Müzikle Başlıyor

    Şehrin Tiyatrosu Bahçelievler ve Sancaktepe’de

    • Aralık 13, 2024
    • 16 views
    Şehrin Tiyatrosu Bahçelievler ve Sancaktepe’de

    AREA Araştırma, Ulaşım ve Paylaşımlı Yolculuk araştırmasını kamuoyu ile paylaştı: Martı TAG memnuniyet oranı %93,8!

    • Aralık 13, 2024
    • 13 views
    AREA Araştırma, Ulaşım ve Paylaşımlı Yolculuk araştırmasını kamuoyu ile paylaştı: Martı TAG memnuniyet oranı %93,8!

    Hepsiburada’nın Deprem Bölgesine Ticaret ve Teknoloji Gücü programı 21 ayda 8,7 milyar TL ticaret hacmi yarattı

    • Aralık 13, 2024
    • 21 views
    Hepsiburada’nın Deprem Bölgesine Ticaret ve Teknoloji Gücü programı 21 ayda 8,7 milyar TL ticaret hacmi yarattı

    Konya Büyükşehir “750. Vefat Yılında Büyük Metafizikçi Sadrettin-i Konevi’yi Yad Paneli” Düzenledi

    • Aralık 13, 2024
    • 38 views
    Konya Büyükşehir “750. Vefat Yılında Büyük Metafizikçi Sadrettin-i Konevi’yi Yad Paneli” Düzenledi

    Omurga pili uygun vakalarda felçli hastalara umut olabiliyor!

    • Aralık 13, 2024
    • 24 views
    Omurga pili uygun vakalarda felçli hastalara umut olabiliyor!