Garanti BBVA’nın tüzel nitelikli KOBİ ve Ticari müşterileri kasko sigortalarını dijitalden yapabilecek

  • Ekonomi
  • Temmuz 18, 2025
  • 0 Comments

Garanti BBVA, ticari bankacılıkta dijitalleşme adımlarına ve uçtan uca dijital çözümlerine bir yenisini daha ekledi. Tüzel nitelikli KOBİ ve Ticari müşteriler, artık kasko poliçesi oluşturma işlemini baştan sona dijital kanallardan gerçekleştirebiliyor.

Tüzel müşterilerin kullanımına sunulan uçtan uca dijital kasko işlemi, zamandan ve operasyonel maliyetlerden tasarruf sağlıyor. Tüzel müşteriler, Garanti BBVA Mobil ya da İnternet Bankacılığı üzerinden yalnızca birkaç adımda kasko sigortası işlemlerini tamamlayabiliyor.

Sigorta işlemleri, Garanti BBVA’nın yetkili acenteliğini yürüttüğü sigorta şirketi aracılığıyla gerçekleştiriliyor. İşlem sırasında müşterilere sigorta kapsamı, teminatlar, muafiyetler ve istisnalar hakkında gerekli bilgilendirme yapılıyor ve poliçeler müşteri talebi doğrultusunda düzenleniyor.

Görünmez Olacak Kadar Akıcı, Hatırlanacak Kadar Pozitif Bir Deneyim

Garanti BBVA Genel Müdür Yardımcısı Cemal Onaran, konuya ilişkin şunları söyledi:
 “Garanti BBVA olarak dijitalleşmeyi sadece bireysel değil, tüzel bankacılıkta da çok ileri bir noktaya taşıdık. Bu sayede; hız, kolaylık, maliyet avantajı ve sürdürülebilirlik gibi çok yönlü kazanımlar sunabiliyoruz. Esnaf, KOBİ ve Ticari müşterilerimize yönelik olarak kredi kullanımından elektronik teminat mektubuna kadar pek çok çözümü uçtan uca dijitalleştirdik. Attığımız dijitalleşme adımları, ‘Radikal Müşteri Perspektifi’ yaklaşımımıza hizmet ediyor. Tüm süreçlerimizi müşterinin gözünden yeniden tasarlıyor, sunduğumuz her hizmette empati temelli bir anlayışı benimsiyoruz. Bu anlayışla, tüzel müşterilerimize kasko poliçesi işlemlerini şubeye gitmeden, dakikalar içerisinde dijital olarak tamamlayabilecekleri bir altyapı hazırladık. Hedefimiz, tüzel müşterilerimizle kurduğumuz her teması ‘görünmez’ olacak kadar akıcı, ama ‘hatırlanacak’ kadar pozitif bir deneyime dönüştürmek.”

 

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

  • Benzer Haberler

    • Ekonomi
    • Aralık 18, 2025
    • 34 views
    Shell, Müşteri Memnuniyetinde; Türkiye’nin İlk 3 Şirketinden Biri, Sektörünün Lideri

    Uluslararası denetim ve danışmanlık firması KPMG’nin, 16 yıldır küresel ölçekte sürdürdüğü ve tüketicilerin markalarla etkileşimlerini mercek altına aldığı araştırmanın Türkiye sonuçları açıklandı.

    • Ekonomi
    • Aralık 18, 2025
    • 35 views
    Accor Türkiye, 2030 yılına kadar otel sayısını 100’e ulaştırmayı hedefliyor

    Dünyanın önde gelen konaklama grubu Accor, Türkiye’deki uzun vadeli büyüme stratejisi doğrultusunda Türkiye’deki 2025 büyüme performansını ve gelecek hedeflerini açıkladı.

    Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

    İlgilenebileceğiniz Haberler

    Kraliçeler gecesi: Kutnu İpeği Tasarım Yarışmasında Görkemli Defile

    • Aralık 18, 2025
    • 29 views
    Kraliçeler gecesi: Kutnu İpeği Tasarım Yarışmasında Görkemli Defile

    HAYATTA KAL DERNEĞİ BAŞKANI PROFESÖR DR MUTLU VURAL’DAN HAYAT KURTARAN ÇAĞRI: “KALP MASAJINI HERKES BİLMELİ”

    • Aralık 18, 2025
    • 41 views
    HAYATTA KAL DERNEĞİ BAŞKANI PROFESÖR DR MUTLU VURAL’DAN HAYAT KURTARAN ÇAĞRI: “KALP MASAJINI HERKES BİLMELİ”

    Mikro aldatma belirtileri

    • Aralık 18, 2025
    • 50 views
    Mikro aldatma belirtileri

    Kartepe’ye Yeni Aile Sağlık Merkezi

    • Aralık 18, 2025
    • 31 views
    Kartepe’ye Yeni Aile Sağlık Merkezi

    Musahipzade Celal’in Eserlerinden Uyarlanan “Haramiler” Müzikali Seyirciyle Buluştu

    • Aralık 18, 2025
    • 33 views
    Musahipzade Celal’in Eserlerinden Uyarlanan “Haramiler” Müzikali Seyirciyle Buluştu

    Kemer’de “Bana ülkeni anlat” festivali

    • Aralık 18, 2025
    • 31 views
    Kemer’de “Bana ülkeni anlat” festivali