Hayallerin Gerçek Olması “Setur’la Bi Tatile Bakar”

Koç Topluluğu şirketlerinden Setur, “Setur’la bi tatile bakar” sloganıyla hayata geçirdiği yeni reklam filmi serisiyle hayallerdeki tatilin sadece bir adım uzaklıkta olduğunu vurguluyor. Güvenilir ve konforlu bir seyahat deneyimi sunan Setur, 60 yıldır müşteri memnuniyetini ön planda tutarak tatilcilerin hayallerini gerçeğe dönüştürüyor.

Seyahatin önündeki engelleri kaldırarak hayatları zenginleştiren Setur, yeni reklam filmi serisiyle günlük hayatın yoğun temposundan kaçmak isteyenlere ilham veriyor. “Setur’la bi tatile bakar” sloganıyla hazırlanan reklam filminde, rutin anlarda hayal ettikleri keyifli tatil sahnelerine taşınan insanlar, Setur aracılığıyla hayallerindeki seyahati gerçeğe dönüştürüyor.

Setur, 60 yıllık tecrübesiyle güven, üstün kalite, konfor ve müşteri memnuniyeti odaklı hizmet anlayışıyla milyonlarca insanın hayatına dokunuyor. Turizmin, seyahatin ve ulaşımın her noktasında faaliyet gösteren Setur, eşsiz avantajları ve cazip kampanyalarıyla hayallerdeki tatile ulaşmayı kolaylaştırıyor.

Setur ayrıcalığıyla yaşanan bir tatil, tüm seneye mutluluk katıyor

Erken rezervasyon avantajlarıyla, tatilcilerin planlarını önceden yaparak istedikleri destinasyonlarda fiyat avantajı kazanmalarına destek oluyor. Tüm seyahat harcamalarını kazanca dönüştüren ve biriken puanların dilediği gibi harcanabildiği sadakat programı Setur Extra ile kişiye özel fırsatlar yaratıyor. Chippin uygulaması üzerinden World Pay alışveriş kredisiyle, kredi kartı limitine takılmadan ödeme kolaylığı sunuyor, cazip taksit seçenekleriyle planlamayı daha esnek hale getiriyor. 

Yurt dışını tercih eden tatil severler için ise belirli rotalarda yalnızca yüzde 25 ön ödeme ile fiyat sabitleme ve esnek ödeme planı oluşturma imkânı sunarak, seyahatlerini güvence altına almalarını sağlıyor. Setur, dönemsel olarak sunduğu World Puan kampanyaları ve özel indirimlerle tatil planlarını daha avantajlı hale getiriyor.

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

  • Benzer Haberler

    Mısır, 2030 yılına kadar Türk turist sayısını 30 milyona çıkarmayı hedefliyor

    Mısır’a gelen yabancı turist sayısı 2024 yılında yüzde 5 oranında arttı.

    İmalat Sanayisindeki Düşüş Eğilimi Sanayiciyi Kaygılandırıyor

    Yaklaşık bir yıldır eşik değerin altında kalan bu göstergenin kaygı verici olduğunu söyleyen PLASFED Yönetim Kurulu Başkanı Ömer Karadeniz, sıkı finansman koşulları, jeopolitik gerilimler ve ticaret korumacılığı gibi faktörlerin, imalat sanayisini zayıflattığını belirtti.

    Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

    İlgilenebileceğiniz Haberler

    Mısır, 2030 yılına kadar Türk turist sayısını 30 milyona çıkarmayı hedefliyor

    • Şubat 5, 2025
    • 17 views
    Mısır, 2030 yılına kadar Türk turist sayısını 30 milyona çıkarmayı hedefliyor

    “Ahşap Ve Biz” Sergisi Kent Müzesinde Açıldı

    • Şubat 5, 2025
    • 26 views
    “Ahşap Ve Biz” Sergisi Kent Müzesinde Açıldı

    Kanserde Erken Teşhis Hayat Kurtarıyor

    • Şubat 5, 2025
    • 22 views
    Kanserde Erken Teşhis Hayat Kurtarıyor

    Ruhsal bozukluğa sahip hastaların cinsel sağılığına yönelik projeye TÜBİTAK’tan destek

    • Şubat 5, 2025
    • 22 views
    Ruhsal bozukluğa sahip hastaların cinsel sağılığına yönelik projeye TÜBİTAK’tan destek

    Genç Kadınlarda Polikistik Over Sendromu Tehlikesi!

    • Şubat 5, 2025
    • 23 views
    Genç Kadınlarda Polikistik Over Sendromu Tehlikesi!

    Solunum yolu hastalıklarının tanısında yenilikçi yöntem: BİLGİ öğrencilerinden düşük maliyetli ve çevre dostu sensör

    • Şubat 5, 2025
    • 21 views
    Solunum yolu hastalıklarının tanısında yenilikçi yöntem: BİLGİ öğrencilerinden düşük maliyetli ve çevre dostu sensör