Türkiye Finans’tan gerçek zamanlı ‘Güvenli Arama’ bildirimi

Türkiye Finans, telefon aramalarının doğruluğunu teyit eden gerçek zamanlı mobil bildirim sistemi ile güvenli dijital bankacılık deneyimi sunuyor. Müşteriler böylece Türkiye Finans’tan arandıklarında telefon ekranından görüşmeye güvenle devam edebileceklerini gösteren anlık bir bildirim görecekler.  

 

Müşteri deneyiminde dijitalleşme adımlarını güvenli bankacılık uygulamalarıyla güçlendirmeye devam eden Türkiye Finans, “Güvenli Arama” mobil bildirim (push notification) sistemini devreye aldı. Yeni hizmet ile ‘Türkiye Finans Mobil’ bankacılık uygulamasını indirip kullanan Türkiye Finans müşterileri, bundan böyle banka tarafından yapılan aramaların güvenli olduğuna dair gerçek zamanlı bildirim alacaklar. 

 

Geliştirilen sistemle müşteri bankadan arandığında, doğru müşteriyle görüşüldüğü teyit edildikten yaklaşık 20 saniye sonra otomatik olarak, tarih, saat bilgisi ve görüşülen müşteri temsilcisinin ismini de içeren bir mobil bildirim gönderiliyor. Bu bildirim, müşterinin bankayla güvenli bir görüşme yaptığını doğruluyor ve sahte aramalarla ilgili kaygıları ortadan kaldırıyor. Müşteriler, mobil uygulamaya giriş yapmalarına gerek kalmadan bildirimlerini doğrudan telefonlarının ana ekranından görebiliyorlar.

 

Melis Tosun Arslan: Sektörümüzde müşteri deneyimi mükemmellik standartlarını belirlemek için çalışmaya devam edeceğiz.

 

Türkiye Finans Dijital Bankacılık Genel Müdür Yardımcısı Melis Tosun Arslan, yeni mobil bildirim sistemini şöyle değerlendirdi:

“Türkiye Finans olarak bankacılık sistemlerimizi müşteri deneyimi odaklı yeni teknolojik fonksiyonlarla sürekli geliştiriyoruz. ‘Hayat Mobil, Bankan Mobil’ mottosuyla müşterilerimizin bankacılık yolculuğunu Türkiye Finans’ın insan odaklı teknoloji yaklaşımıyla daha güvenli, akıcı ve kesintisiz hale getiriyoruz. Telefon aramalarının doğruluğunu teyit eden “Güvenli Arama Mobil Bildirim” sistemi ile müşterilerimizin kendilerini her görüşmede güvende hissetmelerini sağlamayı hedefledik. Teknolojik yetkinliğimizden ve dijitalleşme alanındaki gücümüzden yararlanarak sektörümüzde müşteri deneyimi mükemmellik standartlarını belirlemek için çalışmaya devam edeceğiz.” 

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

  • Benzer Haberler

    Tepe Kurumsal Çözümler, 2024’te yüzde 75 büyüdü

    İşletmelerin ana faaliyetlerini sürdürebilmeleri için tek bir çatı altında entegre hizmet veren Tepe Kurumsal Çözümler, 2024 yılında yüzde 75 büyüme ile yaklaşık 20 milyar TL ciroya ulaştı.

    Miniklere özel yeni yıl hediyeleri Minycenter’da

    Yeni yılın coşkusu kapıda!  0-6 yaş grubundaki minikler için yeni yıla özel hediyeler Minycenter’da!  Dünyaca ünlü Carter’s, Osh-kosh ve Boboli tekstil koleksiyonlarının yeni yıl temalı ürünleri ile, miniklerini yeni yıl coşkusuna hazırlamak isteyen, kaliteli, şık kombinlerden, prensesliğinden ödün vermeyen kızların parti elbiselerine kadar ebeveynler için birçok seçenek bulunuyor.

    Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

    İlgilenebileceğiniz Haberler

    Mufasa: Aslan Kral’dan Türkçe dublajlı ve altyazılı fragman yayınlandı

    • Aralık 11, 2024
    • 57 views
    Mufasa: Aslan Kral’dan Türkçe dublajlı ve altyazılı fragman yayınlandı

    Yenikapı’da Tunceli rüzgârı esecek

    • Aralık 11, 2024
    • 64 views
    Yenikapı’da Tunceli rüzgârı esecek

    Şehrin tiyatrosu Yalova seyircisiyle buluştu

    • Aralık 11, 2024
    • 66 views
    Şehrin tiyatrosu Yalova seyircisiyle buluştu

    Başkan İbrahim Sandıkçı: “Çocuklarımıza okuma kültürü kazandırıyoruz”

    • Aralık 11, 2024
    • 66 views
    Başkan İbrahim Sandıkçı: “Çocuklarımıza okuma kültürü kazandırıyoruz”

    Ödemiş Belediyesi’nden yeni bir sağlık hizmeti!

    • Aralık 11, 2024
    • 70 views
    Ödemiş Belediyesi’nden yeni bir sağlık hizmeti!

    Piyano Festivali’nde sahne gençlerin

    • Aralık 11, 2024
    • 70 views
    Piyano Festivali’nde sahne gençlerin