Vodafone Türkiye, 2024-25 Mali Yılı 3. Çeyrek Sonuçlarını Açıkladı

  • Ekonomi
  • Şubat 4, 2025
  • 0 Comments

Vodafone Türkiye, istikrarlı büyümesini 2024-25 mali yılının 3. çeyreğinde de sürdürdü. Ekim-Aralık 2024 dönemini kapsayan 3. çeyrekte şirketin servis gelirleri 26,7 milyar TL* olarak gerçekleşti. UMS 29 (Yüksek Enflasyonlu Ekonomilerde Finansal Raporlama ile İlgili Uluslararası Muhasebe Standardı 29) etkisinden arındırılmış servis gelirleri ise 23,8 milyar TL olarak gerçekleşti.

 

Mobil abone sayısı 25,1 milyon oldu

 

Vodafone Türkiye’nin bu dönemde mobil abone sayısı 25,1 milyon, M2M (Makinelerarası İletişim) dahil toplam mobil abone sayısı 30,4 milyon oldu. Faturalı abone sayısı ise toplam bazın %81,5’ini oluşturdu ve 20,5 milyona ulaştı. Genişbant teknolojilerinde de hizmet kalitesini sürekli artıran Vodafone Türkiye’nin sabit genişbant abone sayısı 1,4 milyon olarak gerçekleşti. 

 

“Dijital müşteri” sayısı 18 milyon oldu

 

Müşterilerine en iyi dijital deneyimi yaşatma hedefiyle faaliyetlerini sürdüren Vodafone’un Vodafone Yanımda ve Online Self Servis gibi dijital kanallarını kullanan aylık aktif müşteri sayısı 18 milyona ulaştı. Vodafone’un dijital kanallarını kullanan müşterilerin aylık toplam etkileşimi ise 330 milyon oldu. 

 

Güçlü data talebi ve dijital servislerde büyüme

 

2024-25 mali yılının 3. çeyreğinde Vodafone Türkiye mobil data kullanımı 1.213 petabyte olarak gerçekleşti. Vodafone Türkiye, bu dönemde dijital servis şirketi olma yolunda da önemli gelişme kaydetti. Vodafone’un yeni nesil mobil finans çözümü Vodafone Pay’in ürünlerini kullanan toplam kullanıcı sayısı 8.8 milyona ulaştı. Şirketin 1.000’e yakın farklı işlem yapabilen kişisel dijital asistanı TOBi’nin aylık tekil kullanıcı sayısı 9 milyona yükselirken, aylık sohbet sayısı 30 milyon oldu.

 

Vodafone Türkiye CEO’su Engin Aksoy, 2024-25 mali yılının 3. çeyrek performansını şöyle değerlendirdi: 

 

“Türkiye’nin dijital devrimine öncülük etme vizyonuyla bir dönemi daha başarıyla geride bıraktık. Mobil, sabit ve toplam telekomünikasyon sektöründe servis gelirleri bazında en hızlı büyüyen operatör olma hedefimize paralel güçlü bir performans sergiledik. Ekim-Aralık 2024 dönemini kapsayan 3. çeyrekte servis gelirlerimiz 26,7 milyar TL olarak gerçekleşti. Bununla birlikte, müşterilerimizin dijital kanallarımızdaki deneyimlerini zenginleştirmeyi sürdürdük. Bu kanalları kullanan aylık aktif müşteri sayımız 18 milyona ulaştı. Müşterilerimizi yenilikçi ürün ve hizmetlerle en iyi deneyimle buluşturmaya ve ülkemizin dijital hedeflerine katkıda bulunmaya devam edeceğiz.”

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

  • Benzer Haberler

    • Ekonomi
    • Aralık 14, 2025
    • 32 views
    Basın Bülteni Odaklı İletişim Stratejileri Yeniden Şekilleniyor

    Dijital medya kanallarının çeşitlenmesiyle birlikte, içerik üreticileri ve markalar için görünürlük artık tek bir mecra üzerinden değil, entegre iletişim modelleriyle sağlanıyor.

    • Ekonomi
    • Aralık 14, 2025
    • 33 views
    Toplu ulaşımda rekor subvansiyon dönemi

    İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Dr.

    Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

    İlgilenebileceğiniz Haberler

    GÜZEL OYUNCU TUĞÇE KOPAL İLE SİNEMA TADINDA SÖYLEŞİ

    • Aralık 14, 2025
    • 32 views
    GÜZEL OYUNCU TUĞÇE KOPAL İLE SİNEMA TADINDA SÖYLEŞİ

    25. Uluslararası Antalya Piyano Festivali’nde muhteşem final

    • Aralık 14, 2025
    • 31 views
    25. Uluslararası Antalya Piyano Festivali’nde muhteşem final

    Halk Ozanı Ali Kızıltuğ Keçiören’de türkülerle anıldı

    • Aralık 14, 2025
    • 33 views
    Halk Ozanı Ali Kızıltuğ Keçiören’de türkülerle anıldı

    Osmangazi’de ‘Yeni Yıl Festivali’ Başladı

    • Aralık 14, 2025
    • 32 views
    Osmangazi’de ‘Yeni Yıl Festivali’ Başladı

    Türk bestecilerinin eserleri ayakta alkışlandı

    • Aralık 14, 2025
    • 34 views
    Türk bestecilerinin eserleri ayakta alkışlandı

    İki kültür iki usta bir sahnede

    • Aralık 14, 2025
    • 36 views
    İki kültür iki usta bir sahnede