CarrefourSA ve Adtail’den Perakende Medyada Stratejik Hamle

  • Ekonomi
  • Mayıs 15, 2025
  • 0 Comments

Türkiye perakende sektörünün öncü markalarından CarrefourSA, perakende medya alanındaki faaliyetlerini güçlendirmek amacıyla medya teknolojileri alanında uzman Adtail ile stratejik bir iş birliğine imza attı. Bu iş birliği kapsamında Adtail, CarrefourSA’nın perakende medya satış süreçlerini uçtan uca yönetecek.

Veriye dayalı, ölçülebilir ve sürdürülebilir medya çözümleri sunmayı hedefleyen ve Türkiye genelinde 12,5 milyona yakın kartlı müşteriye ulaşan CarrefourSA, yılda 300 milyon fiziksel ve dijital ziyaret trafiğiyle markalar için güçlü bir reklam platformu sunuyor. Yapılan ortaklık; Adtail’in yenilikçi satış çözümleri ile CarrefourSA’nın müşteri odaklı dijitalleşme vizyonunu bir araya getirerek, perakende medya alanında operasyonel verimliliği artırmayı hedefliyor.

Adtail CCO’su Hanzade Tok, iş birliğinin sektör açısından taşıdığı önemi şu sözlerle vurguladı: “CarrefourSA gibi global ölçekli ve güçlü bir marka ile iş birliğine gitmekten büyük mutluluk duyuyoruz. Bu ortaklık, Adtail’in perakende teknolojileri konusundaki uzmanlığının bir göstergesi. Hedefimiz, markaların doğru müşterilere, doğru zamanda ve etkili yöntemlerle ulaşmasını sağlayacak entegre medya çözümleri sunmak.”

CarrefourSA CRM & Müşteri Deneyimi Grup Müdürü Nur Sibel Öztürk ise açıklamasında şu ifadeleri kullandı: “Müşteriyle kurduğumuz bağı sadece satış anıyla sınırlamıyor; bu ilişkiyi veriyle beslenen, sürdürülebilir ve çift yönlü bir yapıya dönüştürmeyi amaçlıyoruz. Adtail ile yürüttüğümüz bu stratejik iş birliği, perakende medya yatırımlarımızı daha ileriye taşımamıza olanak sağlayacak. Hedefimiz; iş ortaklarımızın doğru müşteriye, doğru zamanda ve en etkin maliyetle ulaşmasını sağlayacak bir medya ekosistemi yaratmak. Bu sayede marka iş birliklerini daha verimli yönetebileceğiz ”

Bu iş birliği, Türkiye’de büyüyen perakende medya alanında özel sektördeki en

dikkat çekici adımlardan biri olarak görülüyor.

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

  • Benzer Haberler

    Bulvar 216’da Yaz Akşamları Müzik, Atölye ve Dansla Renkleniyor

    Ataşehir’in kalbinde yer alan Bulvar 216, Temmuz ayında müzik, sanat ve dans dolu etkinlikleriyle şehrin ritmini açık havaya taşıyor.

    Brown – Forman Türkiye’ye “Great Place to Work” Sertifikası

    Brown – Forman Türkiye, Great Place to Work® sertifikasının sahibi oldu.

    Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

    İlgilenebileceğiniz Haberler

    Bulvar 216’da Yaz Akşamları Müzik, Atölye ve Dansla Renkleniyor

    • Temmuz 2, 2025
    • 6 views
    Bulvar 216’da Yaz Akşamları Müzik, Atölye ve Dansla Renkleniyor

    Kemer Belediyesi ücretsiz basketbol ve voleybol kursları başladı

    • Temmuz 1, 2025
    • 46 views
    Kemer Belediyesi ücretsiz basketbol ve voleybol kursları başladı

    Ayvalık’ta 99. Denizcilik ve Kabotaj Bayramı coşkuyla kutlandı.

    • Temmuz 1, 2025
    • 60 views
    Ayvalık’ta 99. Denizcilik ve Kabotaj Bayramı coşkuyla kutlandı.

    Anneler ve çocuklar yaz tatilinde kütüphanelerde buluşuyor

    • Temmuz 1, 2025
    • 58 views
    Anneler ve çocuklar yaz tatilinde kütüphanelerde buluşuyor

    Brown – Forman Türkiye’ye “Great Place to Work” Sertifikası

    • Temmuz 1, 2025
    • 62 views
    Brown – Forman Türkiye’ye “Great Place to Work” Sertifikası

    “Çiftçimizin Emeği Kutsaldır”

    • Temmuz 1, 2025
    • 57 views
    “Çiftçimizin Emeği Kutsaldır”