ING Türkiye’den yeni iletişim platformu: “Aslan gibi banka, arkanda”

  • Ekonomi
  • Mayıs 31, 2025
  • 0 Comments

Türkiye’nin en sevilen dijital bankası olma hedefiyle ilerleyen ING, yeni iletişim platformu ile sektöre yön veren marka hikayesini bir adım daha ileriye taşıyor.  ING Türkiye, “Sen hayatını yaşa” marka yolu ile insanların hayatında bankacılığın daha az yer tutması gerektiğine vurgu yapıyor. ING, yeni iletişim platformunda yer alan ve kazandıran dijital banka konumlamasını güçlendirirken, “Aslan gibi banka, arkanda” söylemiyle de bankacılığı zahmetsiz hale getirerek hayatlarında istediklerini yapabilmeleri için müşterilerinin yanında olduklarını vurguluyor. 

ING’nin yeni iletişim platformu ile yayınlanan ilk reklam filminde günlük yüksek faiz kazandıran Turuncu Hesap’ın özelliklerine dikkat çekiliyor. ING’li olan ve ING’li olmayan iki karakterin karşılaştırıldığı filmde, gondolda yer alan karakterlerin arkasında maaşlarını temsil eden iki karakter oturuyor. Maaşını Turuncu Hesap’ta değerlendiren karakter, günlük yüksek faizle her gün kazanırken, ING’li olmayan karakterin maaşının uçması eğlenceli bir dille anlatılıyor.  Ayrıca ING’li karakterin arkasında yer alan aslan gölgesi ile markanın logosuna ve güven veren duruşuna dikkat çekiliyor. ING Türkiye, yeni reklam filmi ile kazandıran ürünleri, dijital çözümleri ve zahmetsiz bankacılık anlayışı ile hayatı kolaylaştırmasının yanı sıra müşterilerinin güvenle sırtını yaslayabileceği bir çözüm ortağı olduğunu vurguluyor. 

Gökçe Say: Müşterilerimize “sen hayatını yaşa’ diye “Aslan gibi banka, arkanda” diyoruz. 

Markanın yeni iletişim yolculuğu ile ilgili görüşlerini aktaran ING Türkiye İletişim ve Marka Deneyimi Grup Direktörü Gökçe Say, “ING olarak amacımız müşterilerimizin iş ve özel yaşamlarında bir adım önde olmalarını mümkün kılmak. Bu amaç doğrultusunda kendimizi kazandıran dijital banka olarak konumluyor, zahmetsiz bankacılık hizmetlerimizle müşterilerimizin en büyük destekçilerinden biri olmayı hedefliyoruz. Yeni iletişim platformumuzla bu yaklaşımımızı daha ileriye taşıyoruz. Çünkü biliyoruz ki dijitalleşmenin ve yaşanan hızlı değişimlerin etkisiyle bankacılık deneyimi her gün yeniden tanımlansa da asıl değer müşterilerimizi güçlendiren ve destekleyen bir çözüm ortağı olmaktan geçiyor. Biz de bu yaklaşımımızı ‘Aslan gibi banka, arkanda’ söylemiyle somutlaştırıyoruz. Müşterilerimize ’sen hayatını yaşa’ diye ’Aslan gibi banka, arkanda‘diyerek finansal hizmetler sunan bir kurum olmaktan öte, hayatlarında istediklerini yapabilmeleri için onları destekleyen, cesaretlendiren ve güven veren bir yol arkadaşı olduğumuzu vurguluyoruz” dedi. 

 

 

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

  • Benzer Haberler

    Renault Group’un yeni CEO’su François Provost oldu

    Daha önce Satın Alma, Ortaklıklar ve Kamu İlişkilerinden Sorumlu Başkan olarak görev yapan François Provost, Group bünyesinde 23 yıllık deneyimiyle tecrübeli bir yönetici olarak öne çıkıyor.

    Mevsim etkisinden arındırılmış işsizlik oranı yüzde 8,6 seviyesinde gerçekleşti

    Hanehalkı İşgücü Araştırması sonuçlarına göre; 15 ve daha yukarı yaştaki kişilerde işsiz sayısı 2025 yılı Haziran ayında bir önceki aya göre 52 bin kişi artarak 3 milyon 47 bin kişi oldu.

    Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

    İlgilenebileceğiniz Haberler

    Renault Group’un yeni CEO’su François Provost oldu

    • Temmuz 30, 2025
    • 65 views
    Renault Group’un yeni CEO’su François Provost oldu

    Mevsim etkisinden arındırılmış işsizlik oranı yüzde 8,6 seviyesinde gerçekleşti

    • Temmuz 30, 2025
    • 73 views
    Mevsim etkisinden arındırılmış işsizlik oranı yüzde 8,6 seviyesinde gerçekleşti

    Aileler ve minikler için unutulmaz bir hikaye: Buzbuz Teddy artık sayfalarda

    • Temmuz 30, 2025
    • 75 views
    Aileler ve minikler için unutulmaz bir hikaye: Buzbuz Teddy artık sayfalarda

    Ela Excellence Resort Belek’te çayın büyülü yolculuğu: Chado Tadım etkinliğiyle duyulara hitap eden bir deneyim

    • Temmuz 30, 2025
    • 76 views
    Ela Excellence Resort Belek’te çayın büyülü yolculuğu: Chado Tadım etkinliğiyle duyulara hitap eden bir deneyim

    Çocuklar Sanat Atölyelerinde Hem Eğleniyor Hem Öğreniyor

    • Temmuz 30, 2025
    • 72 views
    Çocuklar Sanat Atölyelerinde Hem Eğleniyor Hem Öğreniyor

    Akademi ve teknoloji iş birliğinde ilaç olmayan ürün geliştirildi

    • Temmuz 30, 2025
    • 78 views
    Akademi ve teknoloji iş birliğinde ilaç olmayan ürün geliştirildi