SAS ve TANI’dan Analitik Odaklı Pazarlamada Stratejik Ortaklık

  • Ekonomi
  • Mayıs 6, 2025
  • 0 Comments

Dünyanın analitik lideri SAS ve Koç Topluluğu’nun veriden değer yaratan teknoloji şirketi TANI, gerçek zamanlı kampanya yönetimi ve yapay zekâ destekli sadakat programları alanında önemli bir iş birliğine imza attı. Bu stratejik ortaklık, SAS’ın çok kanallı pazarlamayı güçlendiren öncü analitik çözümleri ile TANI’nın firmaların sadakat programlarını oluşturmalarını sağlayan yenilikçi sadakat ve kampanya yönetimi servisi Joyalty platformunu entegre ederek, markalara daha verimli veri analizi ve kişiselleştirilmiş pazarlama stratejileri oluşturma yetkinliği kazandırıyor. 

Günümüz rekabetçi iş dünyasında, müşteri verisinin etkin kullanımı ve kişiselleştirilmiş pazarlama stratejileri, markaların sürdürülebilir başarısı için kritik bir unsur haline geldi. Özellikle dijital dönüşümün hız kazandığı bu çağda, yapay zeka ve ileri analitik çözümleri, müşteri deneyimini iyileştirme ve marka sadakatini artırma noktasında oyunun kurallarını yeniden yazıyor. Perakende, finans, telekomünikasyon ve e-ticaret gibi müşteri odaklı sektörlerde, veriye dayalı içgörülerle desteklenen pazarlama yaklaşımları artık bir tercih değil, zorunluluk haline gelmiş durumda. İşte tam da bu noktada, veri ve yapay zekâ lideri SAS ve TANI, güçlerini birleştirerek küresel çapta fark yaratacak bir iş birliğine imza atıyor. Bu stratejik ortaklık, markaların müşteri verisini daha verimli analiz etmelerini, sadakat programlarını pratik ve esnek bir şekilde yönetmelerini, gerçek zamanlı kampanya yönetimiyle pazarlama süreçlerini optimize etmelerini ve yapay zeka destekli çözümlerle müşteri deneyimini üst seviyeye taşımalarını sağlayacak.

Mükemmel Müşteri Deneyimi İçin Veri Odaklı Dönüşüm

Bu iş birliği sayesinde, TANI’nın Joyalty platformu ileri analitik, yapay zeka ve makine öğrenmesi modelleriyle desteklenerek markalara gerçek zamanlı kampanya yönetimi ve birebir kişiselleştirilmiş müşteri yolculuğu tasarlama imkânı sunuyor. SAS Viya’nın ve Joyalty’nin güçlü analitik yetenekleri, müşteri verilerinin daha etkin analiz edilmesini sağlayarak, pazarlama ekiplerinin en iyi kararları almasını desteklemek için güç birliği yapıyor.

SAS & TANI Ortaklığının Kapsamı ve Beklenen Sonuçlar

Bu ortaklık, veri analitiği ve yapay zeka destekli çözümlerle pazarlama ve sadakat yönetimi alanlarına odaklanarak markalara önemli avantajlar sunmayı hedefliyor. SAS’ın ve Joyalty’nin ileri analitik modelleri sayesinde, markalar müşteri verilerini daha verimli analiz ederek kişiselleştirilmiş kampanyalar düzenleyebilecek. TANI’nın Joyalty platformu, SAS’ın analitik yetkinlikleriyle desteklenerek müşteri sadakatini artırırken, SAS Customer Intelligence 360 çözümü ile anlık veri analizi yapılarak daha etkili kampanya yönetimi sağlanacak. Ayrıca, gelişmiş veri analitiği sayesinde markalar müşteri taleplerini daha iyi anlayarak, en uygun ürün ve hizmetleri sunabilecek. Bu iş birliği yalnızca bireysel markalar için değil, geniş çapta tüm ekosistemin verimliliğini artıracak bir dönüşümü tetiklemeyi amaçlıyor.

Firmaların tüm kanallarına entegre olup, markaların çok kanallı bir şekilde sadakat programlarını yaratıp yönetmelerine olanak sağlayan bir CRM platformu olarak öne çıkan Joyalty SAS ile güçlerini birleştiriyor.

Platform, 150’den fazla hazır kampanya kurgusu içerisinden seçim yaparak kampanyaların hayata geçirilmesini mümkün kılıyor. Ayrıca hedef kitle seçimlerinin yapay zekâ bazlı analitik modellemelerle yapılmasını ve bu doğrultuda etkili iletişimlerin gerçekleştirilmesini sağlıyor.SAS Türkiye ve Orta Asya Genel Müdürü Rasim Eğri, bu ortaklığın önemini şu sözlerle vurguladı:
“SAS olarak, yapay zeka ve analitiği kullanarak müşteri deneyimini ileri seviyeye taşımayı hedefliyoruz. TANI’nın Joyalty ürünü ile yaptığımız bu stratejik ortaklık, şirketlerin veri odaklı pazarlama stratejileri oluşturmalarını ve sadakat yönetimini daha etkin bir şekilde gerçekleştirmelerini sağlayacak. Yapay zeka destekli çözümlerle, pazarlama ekiplerine daha doğru kararlar alma ve kişiselleştirilmiş deneyimler sunma konusunda önemli bir avantaj sağlıyoruz.”

 

 

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

  • Benzer Haberler

    İZMAR, uygun fiyatlarıyla dar gelirliye nefes oldu

    İzmir’de tanzim satış ruhunu yeniden canlandıran İZMAR marketleri ucuz ve güvenli alışverişin adresi oldu.

    Rosatom, BRICS Atom Enerjisi Platformu uzmanlarıyla düzenlenen oturuma katıldı

    NT2E fuarı kapsamında BRICS birliği bünyesindeki Atom Enerjisi Platformu’nun bu yılki ikinci uzman oturumu olan “Atom Enerjisi Alanındaki Projelerin Finansman Araçlarının Gelişimi Perspektifleri” başlıklı oturum Brezilya’nın Rio de Janeiro kentinde gerçekleştirildi.

    Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

    İlgilenebileceğiniz Haberler

    Antalyalılar 4. Uluslararası Yörük Türkmen Festivali’ne akın etti

    • Haziran 1, 2025
    • 23 views
    Antalyalılar 4. Uluslararası Yörük Türkmen Festivali’ne akın etti

    Çocuklar tiyatroya, çevre bilinci sahneye!

    • Haziran 1, 2025
    • 21 views
    Çocuklar tiyatroya, çevre bilinci sahneye!

    Netflix TUDUM 2025 yepyeni haberler ve sürprizlere ev sahipliği yaptı

    • Haziran 1, 2025
    • 19 views
    Netflix TUDUM 2025 yepyeni haberler ve sürprizlere ev sahipliği yaptı

    Konak’ta halk oyunları rüzgarı esti

    • Haziran 1, 2025
    • 18 views
    Konak’ta halk oyunları rüzgarı esti

    Efsane şarkı ‘Sev Yeter’e yeniden ilham veriyor

    • Haziran 1, 2025
    • 22 views
    Efsane şarkı ‘Sev Yeter’e yeniden ilham veriyor

    Çankaya’da sanatla buluşma zamanı

    • Haziran 1, 2025
    • 21 views
    Çankaya’da sanatla buluşma zamanı