Şikayetvar verilerine göre: Kombi şikayetleri son bir haftada yüzde 134 arttı

  • Ekonomi
  • Kasım 26, 2024
  • 0 Comments

 Bu dönemde en çok şikayet edilen konular arasında servis hizmetlerinin yetersizliği, garanti kapsamındaki ürünlerde yaşanan sorunlar ve teknik arızalar yer aldı.

Tüm yurdun soğuk hava etkisinde olduğu şu günlerde, kombi şikayetleri de sıklıkla dillendirilen konular arasında yer alıyor. Şikayetvar’ın açıkladığı verilere göre kombi şikayetleri son bir haftada yüzde 134 artış gösterdi. 2023 ilk 11 ayı ile 2024’ün aynı dönemi kıyaslandığında şikayetler yüzde 8 arttı. Bir önceki ayla kıyaslandığıysa Kasım ayında şikayetlerin yüzde 111 arttığı gözlemlendi.

Şikayetlerde öne çıkan başlıklar:

2024 Şikayetvar verilerine göre kombi şikayetlerinde öne çıkan başlıklar ise şu şekilde açıklandı:

Servis Hizmetleri: Randevu planlaması, gecikmeler ve servislerin yeterliliği konularında memnuniyetsizlik… Özellikle arızaların tamirinde kalıcı çözümler sunulamaması sıkça dile getirilen sorunlar arasında yer alıyor.

Garanti ve İade Sorunları: Garanti kapsamındaki hizmetlerde yaşanan problemler ve ücret iadesi taleplerinde karşılaşılan zorluklar.

Teknik Arızalar: Kombilerin sık sık arıza yapması, su basıncı problemleri, yüksek sesle çalışma gibi teknik sorunlar

Yedek Parça Temini: Yedek parçaların temininde yaşanan gecikmeler

Ücretlendirme: Servis ve yedek parça ücretlerinin yüksek olması.”

 Platforma ulaşan bazı şikayetler ise şöyle sıralandı:

Ürün 3 günde geldi, montaj 4 gündür sağlanmadı

“7 gün önce bir kombi satın aldık. Ürünü 3 günde gönderdiler fakat ürün için gelecek yetkili servis bugün itibarıyla artık 4 gün oldu. Sabır sınırımız kalmadı, ürün kolisiyle birlikte duruyor. Montajı kendimiz yaptıracağız fakat garantisi bozulur diye bir şey yapamıyoruz. Yetkili servisi arıyoruz, yoğunluk nedeniyle 1 hafta içerisinde gelebileceklerini söylüyorlar. Yani ürün 3 günde geldi, montaj 4 gündür sağlanmadı.”

1,5 buçuk aylık kombi, uçak gibi gürültü çıkarıyor

“Kombimiz uçak gibi gürültülü uğultulu ses çıkartıyor. Komşularımız rahatsız oluyor. Henüz daha 1,5 aydır kullanıyoruz. Sorunun en kısa zamanda çözülmesini, yetkili servisin bir an önce ulaşmasını istiyoruz.”

Garantiniz olsa da yok diyorlar

“2022’de 7 yıl garantili kombi aldım. 25.11.2024 tarihinde, garantimin olmadığını söylediler. Kendi hatalarından dolayı yine müşteri mağdur oldu. Bu marka kombi aldığım için pişmanım. Sıcak su sorunu yaşıyorum. Sıcak su sürekli kesiliyor; 5 dakika sıcak geliyor, 5 dakika soğuk. Garantiniz olsa da yok diyorlar.”

Garantili üründen servis parası aldılar

“Kombimiz hata veriyordu, servisi aradım. Birkaç şey söylediler ve yaptık. ‘Bacaya bakın’ dediler. Bacada dış kısımdan bir çıkıklık mevcut değildi. İçten bir çıkma olmuş, biz de bunu bir usta olmadığımız için doğal olarak göremedik. Garantisi olan bir üründe nasıl olur da gelindiği için ücret talep edilir? 580 TL ücret ödemesi alındı.”

Günlük servisi aramaktan bıktım

“Kombim Wi-Fi’ye bağlanmıyor. Servis de sanki çaresiz. Sorunun çözülmesini istiyorum. İnternetten kaynaklı olabilir diyorlar ama aynı internet, aynı duvar. Kombi aynı yerinde 1 sene sorunsuz kullandım. Günlük servisi aramaktan bıktım.”

Mağdur edildik

“Kombimiz A01 uyarısı veriyor. Birkaç sefer sıfırladım, kapatıp açtım, hala devam ediyor. Müşteri hizmetlerine ulaşmak başlı başına bir mesele zaten. Temsilciyle konuştuğumda resetleyip açmamı söyledi. Hiçbir şekilde yardımcı olmuyorlar. Cihazda seri numarası da yazmıyor. Tam olarak mağdur edildik.”

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

  • Benzer Haberler

    • Ekonomi
    • Aralık 10, 2025
    • 23 views
    Ela Excellence Resort Belek’te Yeni Yıla Işıltılı Merhaba

    Akdeniz’in eşsiz güzellikteki kıyılarında konumlanan Ela Excellence Resort Belek, 24 Aralık – 7 Ocak tarihleri arasında gerçekleşecek “Yeni Yıl Coşkusu” temalı özel programıyla misafirlerine unutulmaz bir yılbaşı tatili yaşatmaya hazırlanıyor.

    • Ekonomi
    • Aralık 10, 2025
    • 23 views
    Gürsis ile Hedef Mükemmellik

    Sürekli iyileştirme (Kaizen) anlayışıyla her seviyeden çalışanın gelişim süreçlerine aktif katılımını sağlayan, standartlaştırma ile her işin aynı kaliteyle yapılmasını güvence altına alan, KPI ve veri odaklı yönetim anlayışıyla kararlarını ölçülebilir sonuçlara dayandıran GÜRSİS; üretimden lojistiğe, kalite yönetiminden tedarik zincirine kadar tüm operasyonlarda israfın sistematik biçimde ortadan kaldırılmasını esas alıyor.

    Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

    İlgilenebileceğiniz Haberler

    İrfan Güney’den İnsan Özünü Merkeze Alan Senfonik Bir Eser: Yansımalar

    • Aralık 10, 2025
    • 27 views
    İrfan Güney’den İnsan Özünü Merkeze Alan Senfonik Bir Eser: Yansımalar

    21.Peron’dan Yeni Albüm: Yeni 1973

    • Aralık 10, 2025
    • 20 views
    21.Peron’dan Yeni Albüm: Yeni 1973

    Atatürk Çocukları Kütüphaneleri, Kitap Bağışlarını Bekliyor

    • Aralık 10, 2025
    • 19 views
    Atatürk Çocukları Kütüphaneleri, Kitap Bağışlarını Bekliyor

    Ela Excellence Resort Belek’te Yeni Yıla Işıltılı Merhaba

    • Aralık 10, 2025
    • 23 views
    Ela Excellence Resort Belek’te Yeni Yıla Işıltılı Merhaba

    Bakan Bolkvadze Panorama 1326’da Tarihe Yolculuk Yaptı

    • Aralık 10, 2025
    • 24 views
    Bakan Bolkvadze Panorama 1326’da Tarihe Yolculuk Yaptı

    Gürsis ile Hedef Mükemmellik

    • Aralık 10, 2025
    • 23 views
    Gürsis ile Hedef Mükemmellik