Aksigorta’da Konut Poliçeleri Artık Konuşuyor

Yeni nesil sigortacılık anlayışıyla ürün ve hizmetlerini geliştirmeye devam eden Aksigorta, konut sigortası poliçelerinin daha anlaşılır ve ulaşılabilir olması adına Konuşan Poliçe uygulamasını hayata geçirdi. Konuşan Poliçe uygulamasıyla Aksigortalılar konut sigortasının sağlamış olduğu geniş teminatları kendilerine özel içeriklerle keşfedebilecek.

 

Müşterinin beklentilerine yönelik olarak ürün ve hizmetlerini geliştirmeyi sürdüren Aksigorta, müşterilerinin hayatını kolaylaştıracak bir uygulamayı daha hayata geçirdi. “Konuşan Poliçe” uygulaması ile Aksigorta’dan konut poliçesi olan Aksigortalılar; kendilerine özel konut sigortası ürün içerikleri ve teminatlarını, daha açıklayıcı olması için günlük hayattan verilen örneklerle hem dinleyebilecek hem de izleyebilecek. 

 

Aksigorta böylelikle, konut sigortası poliçelerini müşteriler için daha anlaşılır hale getirirken, sigorta ürünlerinin görünürlüğünü ve bilinirliğini artıracak. Ayrıca bu uygulama ile işitme engeli ve dil bariyeri olan Aksigortalılar da poliçelerinin kapsamına dair bilgilere kolaylıkla ulaşabilecek. Müşteriler bilgilendirici videolara fiziki konut sigorta poliçelerinin kapağı üzerinde yer alan QR kodla ulaşabilmenin yanı sıra, Aksigorta Mobil ve Aksigorta sosyal medya hesaplarından da erişebilecek.

 

“Poliçelerimizi daha anlaşılır ve açıklayıcı kılıyoruz”

 

6 Şubat tarihli Kahramanmaraş merkezli felaketlerinin ardından geçen sürede konut sigortalarına olan talebin arttığına dikkat çeken Aksigorta Genel Müdür Yardımcısı Tolga Tezbaşaran, konuyla ilgili şunları söylüyor: 

 

“Aksigorta Konut Sigortası’yla binanızı ve içindeki eşyanızı deprem, yangın, hırsızlık, su baskını gibi sayısız riske karşı güvence altına alıyorsunuz. Su baskını, yangın gibi riskler nedeniyle komşularınıza verebileceğiniz zararlar da yine kapsamımız altına giriyor. Üstelik ev ve içindeki eşyanın yanı sıra, evin içinde yaşayanlar ve sorumlulukları için de güvence sunarken, bunlara ek olarak sunulan asistans hizmetlerimiz de Aksigortalıların hayatını kolaylaştırıyor. Asistans hizmetlerimiz kapsamında meydana gelebilecek elektrik veya su tesisatı sorunlarına yönelik olarak anlaşmalı tesisatçılar aracılığıyla destek alınabiliyor. Şimdi bu kolaylıklara ek olarak Konuşan Poliçe’mizle konut sigortamızdaki teminatlarımızı daha açıklayıcı ve anlaşılır bir şekilde müşterilerimizle buluşturuyoruz. Bu uygulamamız sayesinde ayrıca ülkemizdeki sigorta okuryazarlığına da özellikle katkı sağlamayı hedefliyoruz.”

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

  • Benzer Haberler

    AREA Araştırma, Ulaşım ve Paylaşımlı Yolculuk araştırmasını kamuoyu ile paylaştı: Martı TAG memnuniyet oranı %93,8!

    AREA Araştırma’nın raporu, Martı TAG’ın hizmet kalitesi ve kullanıcı memnuniyetinde ulaştığı yüksek seviyeyi gözler önüne sererken, Martı kurucusu Oğuz Alper Öktem’in bilinirlik oranı ve kendisine olan güven de dikkat çekiyor.

    Hepsiburada’nın Deprem Bölgesine Ticaret ve Teknoloji Gücü programı 21 ayda 8,7 milyar TL ticaret hacmi yarattı

    Hepsiburada’nın deprem bölgesinde kalıcı refahın tesisine katkı amacıyla 2023 yılının Mart ayında başlattığı Deprem Bölgesine Ticaret ve Teknoloji Gücü programı kapsamında e-ticaret yapan işletmelerin satış hacmi, bir önceki üç aylık döneme kıyasla yüzde 28 artışla 8,7 milyar TL’ye ulaştı.

    Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

    İlgilenebileceğiniz Haberler

    Bulgaristan’da Esma Er fırtınası esti

    • Aralık 14, 2024
    • 2 views
    Bulgaristan’da Esma Er fırtınası esti

    Borusan Sanat’ın Dopdolu Programıyla Yeni Yıl Müzikle Başlıyor

    • Aralık 13, 2024
    • 33 views
    Borusan Sanat’ın Dopdolu Programıyla Yeni Yıl Müzikle Başlıyor

    Şehrin Tiyatrosu Bahçelievler ve Sancaktepe’de

    • Aralık 13, 2024
    • 35 views
    Şehrin Tiyatrosu Bahçelievler ve Sancaktepe’de

    AREA Araştırma, Ulaşım ve Paylaşımlı Yolculuk araştırmasını kamuoyu ile paylaştı: Martı TAG memnuniyet oranı %93,8!

    • Aralık 13, 2024
    • 31 views
    AREA Araştırma, Ulaşım ve Paylaşımlı Yolculuk araştırmasını kamuoyu ile paylaştı: Martı TAG memnuniyet oranı %93,8!

    Hepsiburada’nın Deprem Bölgesine Ticaret ve Teknoloji Gücü programı 21 ayda 8,7 milyar TL ticaret hacmi yarattı

    • Aralık 13, 2024
    • 39 views
    Hepsiburada’nın Deprem Bölgesine Ticaret ve Teknoloji Gücü programı 21 ayda 8,7 milyar TL ticaret hacmi yarattı

    Konya Büyükşehir “750. Vefat Yılında Büyük Metafizikçi Sadrettin-i Konevi’yi Yad Paneli” Düzenledi

    • Aralık 13, 2024
    • 56 views
    Konya Büyükşehir “750. Vefat Yılında Büyük Metafizikçi Sadrettin-i Konevi’yi Yad Paneli” Düzenledi