AREA Araştırma, Ulaşım ve Paylaşımlı Yolculuk araştırmasını kamuoyu ile paylaştı: Martı TAG memnuniyet oranı %93,8!

  • Ekonomi
  • Aralık 13, 2024
  • 0 Comments

AREA Araştırmanın raporu, Martı TAG’ın hizmet kalitesi ve kullanıcı memnuniyetinde ulaştığı yüksek seviyeyi gözler önüne sererken, Martı kurucusu Oğuz Alper Öktem’in bilinirlik oranı ve kendisine olan güven de dikkat çekiyor.

 

AREA Araştırma tarafından Ekim 2024’te yayımlanan kapsamlı “Ulaşım ve Paylaşımlı Yolculuk” raporu, Martı TAG’ın ulaşım sektörünün dönüşümünü ne denli etkilediğini ortaya koyuyor. Raporda, katılımcıların paylaşımlı yolculukla ilgili çarpıcı bulguları yer alıyor.

 

Taksi sorununa akılcı bir yaklaşım

AREA’nın raporuna göre, katılımcıların %59,7’si Martı TAG gibi yenilikçi platformların mevcut taksi sorununu çözebileceğine inanıyor. Daha da dikkat çekici bir bulgu olarak, %70,7’lik bir oran, paylaşımlı yolculuk uygulamalarının yasal bir zemine oturtulmasını destekliyor. %40,5 oranında katılımcı ise bir siyasetçinin paylaşımlı yolculuğu desteklemesinin oy tercihlerini etkileyeceğini belirtiyor. Bu rakamlar, paylaşımlı yolculuğun bireysel bir tercih olmasının ötesinde, toplumsal bir ihtiyacı karşılayan çözüm olduğunu gösteriyor.

 

Oğuz Alper Öktem bilinirlik oranı ve güven

Raporda, Martı’nın kurucusu Oğuz Alper Öktem’in liderlik becerileri de öne çıkıyor. Katılımcıların 

%38,2’si Öktem’i tanırken, %74,4’ü olumlu liderlik özellikleriyle tanımlıyor. Ayrıca taksi sistemi üzerinde yapılacak reformlara verdiği destek kamuoyunda geniş yankı buluyor. Katılımcıların %82’si, Öktem’in bu mücadelesini desteklediğini ifade ediyor.

 

Martı TAG memnuniyet oranı zirvede

Martı TAG’ın hizmet kalitesinde ulaşılması zor bir standart yakaladığını gösteren araştırmada katılımcıların %93,8’i Martı TAG’ın hizmetlerinden memnun olduklarını belirtirken, sürücülerle ilgili memnuniyet oranı %93,1 seviyesinde. Özellikle büyük şehirlerde yaşayanlar, Martı TAG’ın sunduğu konfor ve hızın ulaşım sorunlarına çözüm sunduğunda hemfikir. Ankete katılanların %21,5’i Martı TAG’ı kullandığını ifade ederken, bu orandaki artış dikkat çekiyor.

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

  • Benzer Haberler

    • Ekonomi
    • Aralık 14, 2025
    • 15 views
    Basın Bülteni Odaklı İletişim Stratejileri Yeniden Şekilleniyor

    Dijital medya kanallarının çeşitlenmesiyle birlikte, içerik üreticileri ve markalar için görünürlük artık tek bir mecra üzerinden değil, entegre iletişim modelleriyle sağlanıyor.

    • Ekonomi
    • Aralık 14, 2025
    • 15 views
    Toplu ulaşımda rekor subvansiyon dönemi

    İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Dr.

    Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

    İlgilenebileceğiniz Haberler

    Türk bestecilerinin eserleri ayakta alkışlandı

    • Aralık 14, 2025
    • 12 views
    Türk bestecilerinin eserleri ayakta alkışlandı

    İki kültür iki usta bir sahnede

    • Aralık 14, 2025
    • 13 views
    İki kültür iki usta bir sahnede

    Basın Bülteni Odaklı İletişim Stratejileri Yeniden Şekilleniyor

    • Aralık 14, 2025
    • 15 views
    Basın Bülteni Odaklı İletişim Stratejileri Yeniden Şekilleniyor

    Toplu ulaşımda rekor subvansiyon dönemi

    • Aralık 14, 2025
    • 15 views
    Toplu ulaşımda rekor subvansiyon dönemi

    Osmangazi’de Cengiz Aytmatov Günleri Sanat ve Edebiyatla Taçlandı

    • Aralık 13, 2025
    • 42 views
    Osmangazi’de Cengiz Aytmatov Günleri Sanat ve Edebiyatla Taçlandı

    Geleceğin müzisyenlerinden Korkuteli’nde anlamlı konser

    • Aralık 13, 2025
    • 44 views
    Geleceğin müzisyenlerinden Korkuteli’nde anlamlı konser