Körfez’e 2025 Yılında 650 Milyon TL’lik Altyapı Yatırımı

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi İSU Genel Müdürlüğü; 2025 yılı yatırım programı kapsamında Körfez ilçesinde hayata geçirdiği altyapı çalışmalarıyla içme suyu, kanalizasyon ve yağmur suyu hatlarını güçlendirirken yeni depo ve terfi merkezleriyle ilçenin altyapı kapasitesini artırarak modern, sürdürülebilir ve kesintisiz hizmet hedefi doğrultusunda önemli projeleri hayata geçirdi.

ALTYAPI HATLARI GÜÇLENDİRİLDİ

2025 yılı boyunca Körfez ilçesinde yürütülen çalışmalar kapsamında toplam 38 bin 664 metre içme suyu hattı, 50 bin 695 metre kanalizasyon hattı ve 9 bin 469 metre yağmur suyu hattı imalatı gerçekleştirilerek ilçenin altyapı ağı yenilendi ve kapasitesi artırıldı. Yapılan imalatlarla özellikle yoğun yerleşim alanlarında yaşanabilecek altyapı sorunlarının önüne geçildi.

YENİ DEPOLAR VE TERFİ MERKEZLERİ HİZMETE ALINDI

İlçenin artan nüfusuna uzun vadeli çözüm sağlamak amacıyla Körfez’de 3 bin metreküp ve 5 bin metreküp kapasiteli olmak üzere 2 adet içme suyu deposu inşa edilerek hizmete alındı. Ayrıca içme suyunun kesintisiz ve sağlıklı biçimde abonelere ulaştırılması için 2 adet yeni içme suyu terfi merkezi devreye alındı.

ÇEVRE VE HALK SAĞLIĞI ÖNCELİĞİ

Altyapı yatırımları kapsamında kanalizasyon hizmetinin ulaşmadığı bölgelerde çevre sağlığının korunması amacıyla 3 adet foseptik yapımı da tamamlandı. Gerçekleştirilen çalışmalar sayesinde atık suların kontrollü şekilde bertaraf edilmesi sağlandı.

650 MİLYON TL’Yİ AŞAN YATIRIM

İSU Genel Müdürlüğü tarafından 2025 yılı içerisinde Körfez ilçesinde gerçekleştirilen altyapı yatırımlarının toplam bedeli 650 milyon 57 bin 367 TL olarak kaydedildi. Yapılan yatırımlarla ilçenin altyapısı daha dayanıklı hale getirilirken gelecekte oluşabilecek ihtiyaçlara yönelik güçlü bir altyapı sistemi oluşturuldu. Kocaeli genelinde altyapı yatırımlarını planlı şekilde sürdüren İSU Genel Müdürlüğü, vatandaşlara daha kaliteli ve kesintisiz hizmet sunmak amacıyla çalışmalarına önümüzdeki süreçte de devam edecek.

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

  • Benzer Haberler

    TKYB ve JBIC Arasında 350 Milyon Dolarlık Yeşil Finansman Anlaşması

      Türkiye’nin sürdürülebilir kalkınma hedeflerini destekleme misyonu doğrultusunda uluslararası finansman kaynaklarını ülke ekonomisine kazandırmaya devam eden TKYB, Japon Uluslararası İş Birliği Bankası (JBIC) ile beşinci kredi anlaşmasına imza attı.

    Didim Belediyesi Tasarruflarını Yatırıma Dönüştürüyor

    Didim Belediyesi, hayata geçirdiği tasarruf anlayışı ve kendi bütçe imkânlarıyla araç filosuna yeni iş makineleri kazandırmaya devam ediyor.

    Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

    İlgilenebileceğiniz Haberler

    Selçuklu’da Hafta Sonu Karne Şenliği ile Geçecek

    • Haziran 24, 2026
    • 0 views
    Selçuklu’da Hafta Sonu Karne Şenliği ile Geçecek

    Çalı’da kadınların el emeği eserleri sergiye çıktı

    • Haziran 24, 2026
    • 0 views
    Çalı’da kadınların el emeği eserleri sergiye çıktı

    TKYB ve JBIC Arasında 350 Milyon Dolarlık Yeşil Finansman Anlaşması

    • Haziran 24, 2026
    • 2 views
    TKYB ve JBIC Arasında 350 Milyon Dolarlık   Yeşil Finansman Anlaşması

    Didim Belediyesi Tasarruflarını Yatırıma Dönüştürüyor

    • Haziran 24, 2026
    • 1 views
    Didim Belediyesi Tasarruflarını Yatırıma Dönüştürüyor

    Profilo Ev Aletleri ve Habitat Derneği’nin İlham Buluşması İzmir’de Girişimci Kadınlarla Gençleri Bir Araya Getirdi

    • Haziran 24, 2026
    • 2 views
    Profilo Ev Aletleri ve Habitat Derneği’nin İlham Buluşması İzmir’de Girişimci Kadınlarla Gençleri Bir Araya Getirdi

    DOA Sistemine Kayıtlı HOREKA Sayısı Hızla Artıyor

    • Haziran 24, 2026
    • 3 views
    DOA Sistemine Kayıtlı HOREKA Sayısı Hızla Artıyor