Başkan Arı, 53. Uluslararası Ürgüp Bağ Bozumu Festivali’ne Katıldı

Nevşehir Belediye Başkanı Rasim Arı, Nevşehir’in Ürgüp ilçesinde düzenlenen “53. Uluslararası Ürgüp Bağ Bozumu Festivali” programına katıldı.

Ürgüp Belediyesi tarafından düzenlenen festival kapsamında kortej yürüyüşü düzenlendi. Festival Köyü açılışı sonrası uluslararası ressamlar sergisi açıldı.

Program açılışı kapsamında konuşan ve bağcılığın bu kentin bir kültürü olduğunu belirten Nevşehir Belediye Başkanımız Rasim Arı “Bu organizasyon bölgemize sosyal, ekonomik ve kültürel açıdan katkılar sağlayan uluslararası bir etkinlik. Bu etkinlik sadece tarım festivali değil, samimiyetin, dostlukların pekiştiği bir kültür festival” diye konuştu.

Festivale eşi Melek Arı ile birlikte katılan Nevşehir Belediye Başkanı Rasim Arı festivalin sosyal ilişkileri güçlendirmesi ve bölgenin tanıtımı açısından önemli olduğunu söyledi.

Etkinliğin uzun yıllar devam etmesi temennisinde bulunan Başkan Arı “Bu etkinlik, yerel halkın, tarihi, kültürü ve bağcılık geleneğine olan tutkusunun yanında bölgemize gelen turistlerin ilgi gösterdiği bir festivaldir. Deniz turizmini dünyanın her yerinde bulabilirsiniz ama Kapadokya’yı sadece Nevşehir’de bulabilirsiniz. Bu yüzden turizmi ile tarımıyla kıymetli bir yer” diye konuştu.

Etkinliklere Nevşehir Vali Yardımcısı Ramazan Yıldırım, Ürgüp Kaymakamı Ömer Coşkun, Ürgüp Belediye Başkanı Ali Ertuğrul Bul ve protokol üyeleri ile birlikte katılan Nevşehir Belediye Başkanımız Rasim Arı, konuşmalar ve açılışlar sonrası düzenlenen en güzel üzüm yarışmasında dereceye giren vatandaşlara protokol üyeleriyle birlikte ödüllerini takdim etti.

Ürgüp Belediye Başkanı Ali Ertuğrul Bul’da bütün çiftçilere kolaylık ve bereket diledi.

Festival alanındaki stantlarda, ilçeye bağlı köylere ait yöresel ürünler sergilendi, pekmez kaynatıldı.

 

 

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

  • Benzer Haberler

    Koruncuk Vakfı 2. Yıl Sonu Şenliği’nde Mezuniyet Coşkusunu ve Dayanışmayı Bir Araya Getirdi

    Koruncuk Vakfı, 23 Haziran’da Koruncukköy Bolluca’da düzenlediği 2.

    Sultan I. Murad Hüdavendigâr Osmangazi’de Dualarla Anıldı

    Bursa’nın asırlardır yaşattığı tarih ve medeniyet mirası, Osmangazi Belediyesi’nin düzenlediği anlamlı programla bir kez daha gelecek nesillere taşındı.

    Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

    İlgilenebileceğiniz Haberler

    Gayrimenkulde 30 yıllık ekol: Çağla Mıdık’ın yetiştirdiği danışmanlar bugün sektöre yön veriyor!

    • Haziran 26, 2026
    • 1 views
    Gayrimenkulde 30 yıllık ekol: Çağla Mıdık’ın yetiştirdiği danışmanlar bugün sektöre yön veriyor!

    Ömer Tunalı: Misafirlerimizi kendi evimize gelmiş gibi ağırlıyoruz

    • Haziran 26, 2026
    • 2 views
    Ömer Tunalı: Misafirlerimizi kendi evimize gelmiş gibi ağırlıyoruz

    Koruncuk Vakfı 2. Yıl Sonu Şenliği’nde Mezuniyet Coşkusunu ve Dayanışmayı Bir Araya Getirdi

    • Haziran 26, 2026
    • 3 views
    Koruncuk Vakfı 2. Yıl Sonu Şenliği’nde Mezuniyet Coşkusunu ve Dayanışmayı Bir Araya Getirdi

    Sultan I. Murad Hüdavendigâr Osmangazi’de Dualarla Anıldı

    • Haziran 26, 2026
    • 3 views
    Sultan I. Murad Hüdavendigâr Osmangazi’de Dualarla Anıldı

    Nilüferli miniklerde karne heyecanı

    • Haziran 26, 2026
    • 10 views
    Nilüferli miniklerde karne heyecanı

    Selçuklu Sanat Akademisi Haziran Ayında da Sanatseverlerden Tam Not Aldı

    • Haziran 26, 2026
    • 10 views
    Selçuklu Sanat Akademisi Haziran Ayında da Sanatseverlerden Tam Not Aldı