Büyükşehir’de iklim değişikliği fotoğraf sergisi açıldı

Büyükşehir’de iklim değişikliği fotoğraf sergisi açıldı

Antalya Büyükşehir Belediyesi ve Antalya Sanayici ve İş İnsanları (ANSİAD) iş birliğiyle düzenlenen İklim Değişikliği Zirvesi kapsamında İklim Değişikliği Fotoğraf Yarışması’nda dereceye giren eserler Büyükşehir Belediyesi fuayesinde sergileniyor. Antalya Büyükşehir Belediyesi tarafından 22 Mart Dünya Su Günü etkinlikleri kapsamında, iklim değişikliğinin etkilerine dikkat çekmek amacıyla Küresel İklim Değişikliği Fotoğraf Sergisinin açılışı gerçekleştirildi. 26 ESER SERGİLENİYOR Batı Akdeniz Bölgesi’ndeki Küresel İklim Değişikliği etkilerini güçlü bir şekilde yansıtan 26 fotoğrafın yer aldığı serginin açılışını Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreter Yardımcısı Mustafa Gürbüz, Büyükşehir Belediyesi Başkan Danışmanı Lokman Atasoy, Büyükşehir Belediyesi İklim Değişikliği ve Sıfır Atık Dairesi Başkanı Melike Kireçbaşı ve davetliler katıldı. FOTOĞRAFLAR DOĞANIN BİRER ÇIĞLIĞI Antalya Büyükşehir Belediyesi fuaye alanındaki serginin açılışında konuşan Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreter Yardımcısı Mustafa Gürbüz, iklim değişikliğinin geleceğin değil bugünün bir sorunu olduğuna dikkat çekerek “Fotoğraf sergisi bu farkındalığa dikkat çekmek amacıyla düzenlenmiştir. İklim değişikliği insanlığın, doğanın ve dünyanın en büyük sorunların başındadır. Tüm vatandaşlarımızı bu birbirinden güzel ve anlamlı sergiyi gezmeleri için davet ediyorum” diye konuştu.Başkan Danışmanı Lokman Atasoy’da sanatın doğadan ve çevreden beslendiğini söyleyerek, “Fotoğrafların hepsinde susuzluğu kuraklığı ve çevre kirliliğinin etkilerini göreceksiniz. Sergide yer alan bu sanatsal fotoğraflar aslında doğanın birer çığlığı” diye konuştu. İklim değişikliğinin doğal hayatta neden olduğu yıkımı gözler önüne seren sergi 28 Mart Cuma gününe kadar Antalya Büyükşehir Belediyesi fuaye alanı içerisinde ziyarete açık olacak.

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

  • Benzer Haberler

    Osmangazi’de Yaz Coşkusu Mahallelere Taşınıyor

    Bursa’nın kalbi Osmangazi, yaz aylarını kültür, sanat ve eğlence dolu etkinliklerle karşılamaya hazırlanıyor.

    Üsküdar’da Kadın Emeği ve Dayanışması Festivalde Buluşuyor

    Üsküdar Belediyesi, kadınların üretim gücünü, girişimcilik yolculuklarını ve dayanışma kültürünü görünür kılmak amacıyla “Üreten Kadınlar Festivali” düzenliyor.

    Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

    İlgilenebileceğiniz Haberler

    Osmangazi’de Yaz Coşkusu Mahallelere Taşınıyor

    • Haziran 25, 2026
    • 1 views
    Osmangazi’de Yaz Coşkusu Mahallelere Taşınıyor

    Üsküdar’da Kadın Emeği ve Dayanışması Festivalde Buluşuyor

    • Haziran 25, 2026
    • 1 views
    Üsküdar’da Kadın Emeği ve Dayanışması Festivalde Buluşuyor

    Mastercard 2026 KOBİ Güven Endeksi’ne Göre Türk KOBİ’lerinin %64’ü Geleceğe Güvenle Bakıyor

    • Haziran 25, 2026
    • 1 views
    Mastercard 2026 KOBİ Güven Endeksi’ne Göre   Türk KOBİ’lerinin %64’ü Geleceğe Güvenle Bakıyor

    Melankoli hastalık değil mizaç!

    • Haziran 25, 2026
    • 2 views
    Melankoli hastalık değil mizaç!

    Yaz tatilinin yeni sokağı: Ekran!

    • Haziran 25, 2026
    • 2 views
    Yaz tatilinin yeni sokağı: Ekran!

    Nilüfer’de caz esintisi başladı

    • Haziran 25, 2026
    • 2 views
    Nilüfer’de caz esintisi başladı