CarrefourSA ve Adtail’den Perakende Medyada Stratejik Hamle

  • Ekonomi
  • Mayıs 15, 2025
  • 0 Comments

Türkiye perakende sektörünün öncü markalarından CarrefourSA, perakende medya alanındaki faaliyetlerini güçlendirmek amacıyla medya teknolojileri alanında uzman Adtail ile stratejik bir iş birliğine imza attı. Bu iş birliği kapsamında Adtail, CarrefourSA’nın perakende medya satış süreçlerini uçtan uca yönetecek.

Veriye dayalı, ölçülebilir ve sürdürülebilir medya çözümleri sunmayı hedefleyen ve Türkiye genelinde 12,5 milyona yakın kartlı müşteriye ulaşan CarrefourSA, yılda 300 milyon fiziksel ve dijital ziyaret trafiğiyle markalar için güçlü bir reklam platformu sunuyor. Yapılan ortaklık; Adtail’in yenilikçi satış çözümleri ile CarrefourSA’nın müşteri odaklı dijitalleşme vizyonunu bir araya getirerek, perakende medya alanında operasyonel verimliliği artırmayı hedefliyor.

Adtail CCO’su Hanzade Tok, iş birliğinin sektör açısından taşıdığı önemi şu sözlerle vurguladı: “CarrefourSA gibi global ölçekli ve güçlü bir marka ile iş birliğine gitmekten büyük mutluluk duyuyoruz. Bu ortaklık, Adtail’in perakende teknolojileri konusundaki uzmanlığının bir göstergesi. Hedefimiz, markaların doğru müşterilere, doğru zamanda ve etkili yöntemlerle ulaşmasını sağlayacak entegre medya çözümleri sunmak.”

CarrefourSA CRM & Müşteri Deneyimi Grup Müdürü Nur Sibel Öztürk ise açıklamasında şu ifadeleri kullandı: “Müşteriyle kurduğumuz bağı sadece satış anıyla sınırlamıyor; bu ilişkiyi veriyle beslenen, sürdürülebilir ve çift yönlü bir yapıya dönüştürmeyi amaçlıyoruz. Adtail ile yürüttüğümüz bu stratejik iş birliği, perakende medya yatırımlarımızı daha ileriye taşımamıza olanak sağlayacak. Hedefimiz; iş ortaklarımızın doğru müşteriye, doğru zamanda ve en etkin maliyetle ulaşmasını sağlayacak bir medya ekosistemi yaratmak. Bu sayede marka iş birliklerini daha verimli yönetebileceğiz ”

Bu iş birliği, Türkiye’de büyüyen perakende medya alanında özel sektördeki en

dikkat çekici adımlardan biri olarak görülüyor.

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

  • Benzer Haberler

    • Ekonomi
    • Aralık 14, 2025
    • 21 views
    Basın Bülteni Odaklı İletişim Stratejileri Yeniden Şekilleniyor

    Dijital medya kanallarının çeşitlenmesiyle birlikte, içerik üreticileri ve markalar için görünürlük artık tek bir mecra üzerinden değil, entegre iletişim modelleriyle sağlanıyor.

    • Ekonomi
    • Aralık 14, 2025
    • 20 views
    Toplu ulaşımda rekor subvansiyon dönemi

    İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Dr.

    Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

    İlgilenebileceğiniz Haberler

    25. Uluslararası Antalya Piyano Festivali’nde muhteşem final

    • Aralık 14, 2025
    • 18 views
    25. Uluslararası Antalya Piyano Festivali’nde muhteşem final

    Halk Ozanı Ali Kızıltuğ Keçiören’de türkülerle anıldı

    • Aralık 14, 2025
    • 20 views
    Halk Ozanı Ali Kızıltuğ Keçiören’de türkülerle anıldı

    Osmangazi’de ‘Yeni Yıl Festivali’ Başladı

    • Aralık 14, 2025
    • 18 views
    Osmangazi’de ‘Yeni Yıl Festivali’ Başladı

    Türk bestecilerinin eserleri ayakta alkışlandı

    • Aralık 14, 2025
    • 20 views
    Türk bestecilerinin eserleri ayakta alkışlandı

    İki kültür iki usta bir sahnede

    • Aralık 14, 2025
    • 20 views
    İki kültür iki usta bir sahnede

    Basın Bülteni Odaklı İletişim Stratejileri Yeniden Şekilleniyor

    • Aralık 14, 2025
    • 21 views
    Basın Bülteni Odaklı İletişim Stratejileri Yeniden Şekilleniyor