CarrefourSA ve Adtail’den Perakende Medyada Stratejik Hamle

  • Ekonomi
  • Mayıs 15, 2025
  • 0 Comments

Türkiye perakende sektörünün öncü markalarından CarrefourSA, perakende medya alanındaki faaliyetlerini güçlendirmek amacıyla medya teknolojileri alanında uzman Adtail ile stratejik bir iş birliğine imza attı. Bu iş birliği kapsamında Adtail, CarrefourSA’nın perakende medya satış süreçlerini uçtan uca yönetecek.

Veriye dayalı, ölçülebilir ve sürdürülebilir medya çözümleri sunmayı hedefleyen ve Türkiye genelinde 12,5 milyona yakın kartlı müşteriye ulaşan CarrefourSA, yılda 300 milyon fiziksel ve dijital ziyaret trafiğiyle markalar için güçlü bir reklam platformu sunuyor. Yapılan ortaklık; Adtail’in yenilikçi satış çözümleri ile CarrefourSA’nın müşteri odaklı dijitalleşme vizyonunu bir araya getirerek, perakende medya alanında operasyonel verimliliği artırmayı hedefliyor.

Adtail CCO’su Hanzade Tok, iş birliğinin sektör açısından taşıdığı önemi şu sözlerle vurguladı: “CarrefourSA gibi global ölçekli ve güçlü bir marka ile iş birliğine gitmekten büyük mutluluk duyuyoruz. Bu ortaklık, Adtail’in perakende teknolojileri konusundaki uzmanlığının bir göstergesi. Hedefimiz, markaların doğru müşterilere, doğru zamanda ve etkili yöntemlerle ulaşmasını sağlayacak entegre medya çözümleri sunmak.”

CarrefourSA CRM & Müşteri Deneyimi Grup Müdürü Nur Sibel Öztürk ise açıklamasında şu ifadeleri kullandı: “Müşteriyle kurduğumuz bağı sadece satış anıyla sınırlamıyor; bu ilişkiyi veriyle beslenen, sürdürülebilir ve çift yönlü bir yapıya dönüştürmeyi amaçlıyoruz. Adtail ile yürüttüğümüz bu stratejik iş birliği, perakende medya yatırımlarımızı daha ileriye taşımamıza olanak sağlayacak. Hedefimiz; iş ortaklarımızın doğru müşteriye, doğru zamanda ve en etkin maliyetle ulaşmasını sağlayacak bir medya ekosistemi yaratmak. Bu sayede marka iş birliklerini daha verimli yönetebileceğiz ”

Bu iş birliği, Türkiye’de büyüyen perakende medya alanında özel sektördeki en

dikkat çekici adımlardan biri olarak görülüyor.

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

  • Benzer Haberler

    • Ekonomi
    • Haziran 21, 2025
    • 28 views
    “Geniş kapsama ve yüksek internet hızı, ancak makul ihale bedelleriyle mümkün.”

    Türkiye’nin dijitalleşmesine liderlik etme vizyonuyla faaliyet gösteren Vodafone, 2026’da kullanıma sunulması planlanan 5G’ye yönelik hazırlıklarını sürdürüyor.

    • Ekonomi
    • Haziran 21, 2025
    • 26 views
    Modifiye kil yöntemi olumlu sonuç verdi

    İzmir Büyükşehir Belediyesi İzmir Körfezi’nin temizlenmesi için belirlediği acil eylem planı kapsamında çalışmalarını kesintisiz sürdürüyor.

    Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

    İlgilenebileceğiniz Haberler

    Bayraklı’da halk dansları gösterisi nefes kesti

    • Haziran 21, 2025
    • 16 views
    Bayraklı’da halk dansları gösterisi nefes kesti

    Usta yazar Gündüz Vassaf okurlarıyla buluştu

    • Haziran 21, 2025
    • 16 views
    Usta yazar Gündüz Vassaf okurlarıyla buluştu

    Başkent’in simgesi Kuğulu Park ‘parladı

    • Haziran 21, 2025
    • 17 views
    Başkent’in simgesi Kuğulu Park ‘parladı

    Abdal Musa Sultan’ı Anma Etkinlikleri başladı

    • Haziran 21, 2025
    • 18 views
    Abdal Musa Sultan’ı Anma Etkinlikleri başladı

    Geri dönüşümden sanata: Diorama sergisi

    • Haziran 21, 2025
    • 22 views
    Geri dönüşümden sanata: Diorama sergisi

    Mercedes-Benz Desteğiyle İstanbul Müzik Festivali’nde Büyüleyici Bir Gece

    • Haziran 21, 2025
    • 27 views
    Mercedes-Benz Desteğiyle İstanbul Müzik Festivali’nde Büyüleyici Bir Gece