DeFacto’da Üst Düzey Atama Sürdürülebilirlik ve CSR Başkanı Elif Çam Oldu

Global moda markası DeFacto, yaptığı güçlü atamalarla yönetim kadrosunu güçlendirmeye devam ediyor. DeFacto’nun Sürdürülebilirlik ve Kurumsal Sosyal Sorumluluk Başkanlığı görevine Elif Çam getirildi.

 

Global moda markası DeFacto, 2030 sürdürülebilirlik ve kurumsal sosyal sorumluluk hedeflerine ulaşma yolunda çalışmalarına hız vererek üst düzey bir atama gerçekleştirdi. DeFacto’da Tedarik Başkanlığını üstlenen, yurt içinde ve yurt dışında 22 yılı aşkın deneyime sahip Elif Çam, Sürdürülebilirlik ve Kurumsal Sosyal Sorumluluk Başkanı olarak atandı.

 

DeFacto, bu önemli atamayla sürdürülebilirliğe verdiği önemi ve bu alanda yaptığı çalışmalarını bir kez daha kanıtlayarak, çevresel, sosyal ve ekonomik sürdürülebilirlik hedeflerine ulaşma yolunda güçlü bir adım daha attı. Elif Çam, sürdürülebilirlik ve kurumsal sosyal sorumluluk alanında sahip olduğu tecrübeleriyle, şirketin hem sürdürülebilirlik stratejisini hem de topluma katkı sağlama vizyonunu daha da güçlendirecek. 

 

İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi’nden mezun olan Çam, kariyerine İnsan Kaynakları Yönetimi alanında başladı. Ardından iş hayatında gelişime verdiği önem doğrultusunda Dijital Pazarlama eğitimi alan Elif Çam, Business of Fashion London da Moda Pazarlama eğitimi ve Erickson da koçluk yaparak kariyerine ve iş hayatındaki başarılarına değer katmaya devam etti. 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

  • Benzer Haberler

    AREA Araştırma, Ulaşım ve Paylaşımlı Yolculuk araştırmasını kamuoyu ile paylaştı: Martı TAG memnuniyet oranı %93,8!

    AREA Araştırma’nın raporu, Martı TAG’ın hizmet kalitesi ve kullanıcı memnuniyetinde ulaştığı yüksek seviyeyi gözler önüne sererken, Martı kurucusu Oğuz Alper Öktem’in bilinirlik oranı ve kendisine olan güven de dikkat çekiyor.

    Hepsiburada’nın Deprem Bölgesine Ticaret ve Teknoloji Gücü programı 21 ayda 8,7 milyar TL ticaret hacmi yarattı

    Hepsiburada’nın deprem bölgesinde kalıcı refahın tesisine katkı amacıyla 2023 yılının Mart ayında başlattığı Deprem Bölgesine Ticaret ve Teknoloji Gücü programı kapsamında e-ticaret yapan işletmelerin satış hacmi, bir önceki üç aylık döneme kıyasla yüzde 28 artışla 8,7 milyar TL’ye ulaştı.

    Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

    İlgilenebileceğiniz Haberler

    Bulgaristan’da Esma Er fırtınası esti

    • Aralık 14, 2024
    • 0 views
    Bulgaristan’da Esma Er fırtınası esti

    Borusan Sanat’ın Dopdolu Programıyla Yeni Yıl Müzikle Başlıyor

    • Aralık 13, 2024
    • 33 views
    Borusan Sanat’ın Dopdolu Programıyla Yeni Yıl Müzikle Başlıyor

    Şehrin Tiyatrosu Bahçelievler ve Sancaktepe’de

    • Aralık 13, 2024
    • 35 views
    Şehrin Tiyatrosu Bahçelievler ve Sancaktepe’de

    AREA Araştırma, Ulaşım ve Paylaşımlı Yolculuk araştırmasını kamuoyu ile paylaştı: Martı TAG memnuniyet oranı %93,8!

    • Aralık 13, 2024
    • 31 views
    AREA Araştırma, Ulaşım ve Paylaşımlı Yolculuk araştırmasını kamuoyu ile paylaştı: Martı TAG memnuniyet oranı %93,8!

    Hepsiburada’nın Deprem Bölgesine Ticaret ve Teknoloji Gücü programı 21 ayda 8,7 milyar TL ticaret hacmi yarattı

    • Aralık 13, 2024
    • 39 views
    Hepsiburada’nın Deprem Bölgesine Ticaret ve Teknoloji Gücü programı 21 ayda 8,7 milyar TL ticaret hacmi yarattı

    Konya Büyükşehir “750. Vefat Yılında Büyük Metafizikçi Sadrettin-i Konevi’yi Yad Paneli” Düzenledi

    • Aralık 13, 2024
    • 56 views
    Konya Büyükşehir “750. Vefat Yılında Büyük Metafizikçi Sadrettin-i Konevi’yi Yad Paneli” Düzenledi