Epson’un yeni CEO’su Junkichi Yoshida oldu

  • Ekonomi
  • Şubat 25, 2025
  • 0 Comments

Epson, yönetim kurulu toplantısında alınan kararla yeni CEO atamasının gerçekleştirildiğini duyurdu. Seiko Epson Corporation, 1 Nisan 2025’ten itibaren Yasunori Ogawa’nın Yönetim Kurulu Başkanı ve Direktör rolüne, Direktör ve İcra Kurulu Üyesi Junkichi Yoshida’nın ise Başkan ve Temsilci Direktör, CEO pozisyonuna atanacağını bildirdi.

Epson, yeni kurumsal vizyonunun bir parçası olarak sürdürülebilirliği sağlama ve topluma değer katma vizyonu paralelinde faaliyetlerine devam ediyor. İnovasyona dayalı felsefesiyle toplumsal sorunlara odaklanan marka, stratejik kurumsal vizyonu doğrultusunda fayda sağlayacak çözümler üretmeye devam ediyor.

Junkichi Yoshida’nın Başkan, Temsilci Direktör, CEO pozisyonuna atamasının yapıldığını duyuran Epson, yönetim kurulu aday gösterme komitesinde görüşülen ve yönetim kurulu tarafından karara bağlanan bu liderlik geçişinin; kurumsal vizyonun oluşturulmasından stratejilerin uygulanmasına dek marka değerini artırmayı hedefleyen sağlam bir yönetim temelinin inşasını hızlandırmayı amaçladığını bildirdi. 

Bu atamanın, hedeflere ulaşılması ve büyümeye devam edilmesi ekseninde kritik bir öneme sahip olduğunun altını çizen Epson; “Kurumsal vizyonumuzu şekillendirmek ve bu vizyon paralelinde hareket etmek bizler için büyük önem taşıyor. Yapılan bu atamayla bir önceki Başkan, Temsilci Direktör ve CEO’muz Sn. Yasunori Ogawa Yönetim Kurulu Başkanı ve Direktör olarak görevinde devam edecektir. Sn. Junkichi Yoshida’nın, kurumsal vizyonumuzu formüle ederek büyük başarılara imza atacağına olan inancımız tam.” açıklamasını yaptı.

1988 yılında Seiko Epson Corporation’a katılan Junkichi Yoshida kurumda; genel müdür yardımcılığı, icra kurulu üyeliği, baskı çözümleri operasyon bölüm başkanlığı gibi birçok önemli pozisyonda yer almıştı. 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

  • Benzer Haberler

    TKYB ve JBIC Arasında 350 Milyon Dolarlık Yeşil Finansman Anlaşması

      Türkiye’nin sürdürülebilir kalkınma hedeflerini destekleme misyonu doğrultusunda uluslararası finansman kaynaklarını ülke ekonomisine kazandırmaya devam eden TKYB, Japon Uluslararası İş Birliği Bankası (JBIC) ile beşinci kredi anlaşmasına imza attı.

    Didim Belediyesi Tasarruflarını Yatırıma Dönüştürüyor

    Didim Belediyesi, hayata geçirdiği tasarruf anlayışı ve kendi bütçe imkânlarıyla araç filosuna yeni iş makineleri kazandırmaya devam ediyor.

    Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

    İlgilenebileceğiniz Haberler

    Selçuklu’da Hafta Sonu Karne Şenliği ile Geçecek

    • Haziran 24, 2026
    • 1 views
    Selçuklu’da Hafta Sonu Karne Şenliği ile Geçecek

    Çalı’da kadınların el emeği eserleri sergiye çıktı

    • Haziran 24, 2026
    • 1 views
    Çalı’da kadınların el emeği eserleri sergiye çıktı

    TKYB ve JBIC Arasında 350 Milyon Dolarlık Yeşil Finansman Anlaşması

    • Haziran 24, 2026
    • 8 views
    TKYB ve JBIC Arasında 350 Milyon Dolarlık   Yeşil Finansman Anlaşması

    Didim Belediyesi Tasarruflarını Yatırıma Dönüştürüyor

    • Haziran 24, 2026
    • 8 views
    Didim Belediyesi Tasarruflarını Yatırıma Dönüştürüyor

    Profilo Ev Aletleri ve Habitat Derneği’nin İlham Buluşması İzmir’de Girişimci Kadınlarla Gençleri Bir Araya Getirdi

    • Haziran 24, 2026
    • 3 views
    Profilo Ev Aletleri ve Habitat Derneği’nin İlham Buluşması İzmir’de Girişimci Kadınlarla Gençleri Bir Araya Getirdi

    DOA Sistemine Kayıtlı HOREKA Sayısı Hızla Artıyor

    • Haziran 24, 2026
    • 4 views
    DOA Sistemine Kayıtlı HOREKA Sayısı Hızla Artıyor