Film Ofisi’nin Konuğu Oyuncu Erdem Kaynarca Oldu

Tiyatro, sinema ve dizi oyuncusu Erdem Kaynarca, Küçükçekmece Belediyesi Film Ofisi’nin düzenlediği Oyunculuk Üzerine Söyleşiye konuk oldu. Cennet Kültür ve Sanat Merkezi’nde düzenlenen programda Kaynarca, sinema meraklılarıyla oyunculuğa dair keyifli bir sohbet gerçekleştirdi.

Genç sinemacıların projelerine destek veren, alanında uzman konuklarla film okumaları, film gösterimleri ve atölyeler gerçekleştiren Film Ofisi, bir yandan da sektörün tanınmış isimlerini meraklılarıyla bir araya getiriyor. Bu kapsamda moderatörlüğünü Yuşa Dursunoğlu’nun yaptığı ve oyuncu Erdem Kaynarca’nın katıldığı ‘Oyunculuk Üzerine Söyleşi’ gerçekleştirildi.

Erdem Kaynarca: Oyunculukla ilgilenenler evden üniversite hayatı yaşayabilirler

Oyunculuk ve eğitimi konusunda değerlendirmelerde bulunan Erdem Kaynarca, ‘’Konservatuarlar da dâhil olmak üzere bütün üniversiteler yetkin ve elit seviyede bireyler yetiştiren yerler diye görüyorum. Ayrıca üniversiteleri iş bulmanın garantisi gibi düşünmenin de saçma olduğunu düşünüyorum. Günümüzde oyunculuk konusunda sayısız sosyal medya hesabı var ve birçok yetenekli hoca orada bilgilerini paylaşıyor. Bizim zamanımızda bunlar yoktu ama artık böyle imkânlar var. Artık bu alanla ilgilenenler evde oturup dinleyerek, evden üniversite hayatı yaşayabilir. Hatta bu kişiler üniversite hocalarından çok daha kaliteli ve güncel bilgiler verebiliyorlar’’ dedi.

Küçükçekmece Belediyesi Film Ofisi’nin çalışmaları hakkında ise Kaynarca, ‘’Film Ofisi olarak bu etkinliği yapıyor olmanız bence çok önemli ve birleştirici. Sinemaseverleri ve icracılarını bir araya getirmeniz çok değerli. Söyleşi de çok eğlendim, seyirciler çok güzel sorular sordu ve bende elimden geldiğince dürüst ve rahat bir şekilde cevaplar verdim. Zaman nasıl geçti gerçekten anlamadım. Belediye Başkanımız Kemal Çebi’ye çok teşekkür ediyorum ve bu projenin devam etmesini, büyümesini istiyorum’’ dedi.

 

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

  • Benzer Haberler

    Koruncuk Vakfı 2. Yıl Sonu Şenliği’nde Mezuniyet Coşkusunu ve Dayanışmayı Bir Araya Getirdi

    Koruncuk Vakfı, 23 Haziran’da Koruncukköy Bolluca’da düzenlediği 2.

    Sultan I. Murad Hüdavendigâr Osmangazi’de Dualarla Anıldı

    Bursa’nın asırlardır yaşattığı tarih ve medeniyet mirası, Osmangazi Belediyesi’nin düzenlediği anlamlı programla bir kez daha gelecek nesillere taşındı.

    Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

    İlgilenebileceğiniz Haberler

    Ömer Tunalı: Misafirlerimizi kendi evimize gelmiş gibi ağırlıyoruz

    • Haziran 26, 2026
    • 1 views
    Ömer Tunalı: Misafirlerimizi kendi evimize gelmiş gibi ağırlıyoruz

    Koruncuk Vakfı 2. Yıl Sonu Şenliği’nde Mezuniyet Coşkusunu ve Dayanışmayı Bir Araya Getirdi

    • Haziran 26, 2026
    • 2 views
    Koruncuk Vakfı 2. Yıl Sonu Şenliği’nde Mezuniyet Coşkusunu ve Dayanışmayı Bir Araya Getirdi

    Sultan I. Murad Hüdavendigâr Osmangazi’de Dualarla Anıldı

    • Haziran 26, 2026
    • 2 views
    Sultan I. Murad Hüdavendigâr Osmangazi’de Dualarla Anıldı

    Nilüferli miniklerde karne heyecanı

    • Haziran 26, 2026
    • 9 views
    Nilüferli miniklerde karne heyecanı

    Selçuklu Sanat Akademisi Haziran Ayında da Sanatseverlerden Tam Not Aldı

    • Haziran 26, 2026
    • 9 views
    Selçuklu Sanat Akademisi Haziran Ayında da Sanatseverlerden Tam Not Aldı

    Yörükoğlu Turizm’in Geleceğe En Değerli Yatırımı: Eğitim

    • Haziran 26, 2026
    • 10 views
    Yörükoğlu Turizm’in Geleceğe En Değerli Yatırımı: Eğitim