Hyundai Motor Grubu Üst Düzey Yönetici Atamalarını Gerçekleştirdi.

Hyundai Motor Grubu, geçtiğimiz günlerde sürdürülebilir büyümeyi güçlendirmek, global iş dünyasındaki rekabete ve zorluklara karşı dayanıklı olmak adına yeni bir yol haritası açıklamış ve adını “Hyundai Yolu” olarak belirlemişti. Hyundai, yeni gelecek hedefleri kapsamında üst düzey yönetici atamalarını da bugün duyurdu.

Yeni atamalar, grubun performansını ve gelecekteki rekabet gücünü artırmak için yapılırken aynı zamanda kilit görevlerde rol alacak isimlerin kariyerlerinde güçlü bir tecrübe ve yetkinlik olması da dikkat çekiyor. 

Atamalara ilk olarak Jaehoon Chang ile başlayan Hyundai, 1 Ocak 2025’ten itibaren Hyundai Motor Grubu Otomotiv Bölümü Başkan Yardımcılığı’na terfi ettirecek. Grubun mobilite inovasyonunu ve gelecekteki rekabet gücünü daha da güçlendirecek olan Chang, son olarak 2020 yılında CEO olarak terfi almış ve özellikle artan jeopolitik riskler, ürünler ve teknolojideki değişimler ve pandemi gibi zorluklara rağmen rekor kıran bir performans elde etmişti. Chang ayrıca, hidrojen girişimine öncülük etmesiyle de biliniyor. 

Hyundai Motor Hindistan Limited’ın Hindistan’daki halka arzı gibi başarılarıyla da markanın uzun vadeli rekabet gücünün artmasına katkıda bulunan Chang, ileriye dönük olarak ürün planlama, tedarik zinciri yönetimi, üretim ve kalite değerlendirmesi dahil olmak üzere tüm değer zincirini denetleyecek. Gelecekteki rekabet gücünü korumak için maliyet ve kalite inovasyonu için temel sistemleri oluştururken aynı zamanda otomotiv genelinde iş operasyonlarını optimize edecek.

José Muñoz ise 1 Ocak 2025’ten itibaren elektrikli, hibrit, ICE ve hidrojen teknolojileri de dahil olmak üzere çeşitli güç aktarma organlarını geliştirerek global anlamda müşteri odaklı mobilite inovasyonunu güçlendirecek. Hyundai Motor Company’nin Başkanı ve CEO’su olarak atanan Munoz, aynı zamanda bayi rekabet gücünü ve karlılığı da güçlendirmek için sorumlu olacak. Kuzey Amerika’da rekor bir performans sergileyen Munoz, Hyundai’nin Koreli olmayan ilk CEO’su olarak da dikkat çekiyor. Muñoz, Hyundai Motor Company’ye 2019 yılında Başkan ve Küresel Operasyon Direktörü ve Hyundai & Genesis Kuzey Amerika Başkanı ve CEO’su olarak katılmıştı. 

Sung Kim de 1 Ocak 2025 tarihinden itibaren markanın etkin bir şekilde yönetilmesi için Hyundai Motor Company Başkanı olarak yeni görevine başlayacak. Amerika, Doğu Asya ve Kore’de stratejik olarak önde gelen bir uzman olan Sung Kim, Bush, Obama, Trump ve Biden hükümetleri de dahil olmak üzere çeşitli ABD yönetimlerinde önemli roller üstlendi. ABD Dışişleri Bakanlığı’ndan emekli olduktan sonra Ocak 2024’te Hyundai Motor Grubu’na danışman olarak katılan Kim, Hyundai’nin global ticaretini, politika stratejilerini ve dış ilişkilerdeki etkinliğini güçlendirdi. Markanın stratejik çalışmalarını geliştirme ve çeşitli jeopolitik zorluklarla başa çıkma konusunda sorumluluk sahibi olacak olan Kim, global dış işleri denetleyecek. Aynı zamanda yerel ve uluslararası politika eğilimlerini de analiz ederek iletişim ve halkla ilişkiler girişimlerine öncülük edecek. 

Üstün performans ve uzun vadeli rekabet gücünü sürdürmek için Jun Young Choi, Kia Başkanı olarak terfi ettirilirken Kyoo Bok Lee ise Hyundai Glovis’in Başkanı olarak görevlendirildi. Cheol Seung Baek Hyundai Transys, Joon Dong Oh Hyundai KEFICO, Hanwoo Lee Hyundai E&C ve Woo Jeong Joo da Hyundai Engineering dahil olmak üzere grubun yeni CEO’ları olarak atandı.

Yeni bir yönetim felsefesi ve en iyi global atılımlar olarak dikkat çeken bu atamalar, markanın performansını daha da artırmak için oldukça ideal bir uyum olarak yorumlanıyor. 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

  • Benzer Haberler

    AREA Araştırma, Ulaşım ve Paylaşımlı Yolculuk araştırmasını kamuoyu ile paylaştı: Martı TAG memnuniyet oranı %93,8!

    AREA Araştırma’nın raporu, Martı TAG’ın hizmet kalitesi ve kullanıcı memnuniyetinde ulaştığı yüksek seviyeyi gözler önüne sererken, Martı kurucusu Oğuz Alper Öktem’in bilinirlik oranı ve kendisine olan güven de dikkat çekiyor.

    Hepsiburada’nın Deprem Bölgesine Ticaret ve Teknoloji Gücü programı 21 ayda 8,7 milyar TL ticaret hacmi yarattı

    Hepsiburada’nın deprem bölgesinde kalıcı refahın tesisine katkı amacıyla 2023 yılının Mart ayında başlattığı Deprem Bölgesine Ticaret ve Teknoloji Gücü programı kapsamında e-ticaret yapan işletmelerin satış hacmi, bir önceki üç aylık döneme kıyasla yüzde 28 artışla 8,7 milyar TL’ye ulaştı.

    Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

    İlgilenebileceğiniz Haberler

    Borusan Sanat’ın Dopdolu Programıyla Yeni Yıl Müzikle Başlıyor

    • Aralık 13, 2024
    • 29 views
    Borusan Sanat’ın Dopdolu Programıyla Yeni Yıl Müzikle Başlıyor

    Şehrin Tiyatrosu Bahçelievler ve Sancaktepe’de

    • Aralık 13, 2024
    • 31 views
    Şehrin Tiyatrosu Bahçelievler ve Sancaktepe’de

    AREA Araştırma, Ulaşım ve Paylaşımlı Yolculuk araştırmasını kamuoyu ile paylaştı: Martı TAG memnuniyet oranı %93,8!

    • Aralık 13, 2024
    • 27 views
    AREA Araştırma, Ulaşım ve Paylaşımlı Yolculuk araştırmasını kamuoyu ile paylaştı: Martı TAG memnuniyet oranı %93,8!

    Hepsiburada’nın Deprem Bölgesine Ticaret ve Teknoloji Gücü programı 21 ayda 8,7 milyar TL ticaret hacmi yarattı

    • Aralık 13, 2024
    • 35 views
    Hepsiburada’nın Deprem Bölgesine Ticaret ve Teknoloji Gücü programı 21 ayda 8,7 milyar TL ticaret hacmi yarattı

    Konya Büyükşehir “750. Vefat Yılında Büyük Metafizikçi Sadrettin-i Konevi’yi Yad Paneli” Düzenledi

    • Aralık 13, 2024
    • 52 views
    Konya Büyükşehir “750. Vefat Yılında Büyük Metafizikçi Sadrettin-i Konevi’yi Yad Paneli” Düzenledi

    Omurga pili uygun vakalarda felçli hastalara umut olabiliyor!

    • Aralık 13, 2024
    • 38 views
    Omurga pili uygun vakalarda felçli hastalara umut olabiliyor!