ING Türkiye’den yeni iletişim platformu: “Aslan gibi banka, arkanda”

  • Ekonomi
  • Mayıs 31, 2025
  • 0 Comments

Türkiye’nin en sevilen dijital bankası olma hedefiyle ilerleyen ING, yeni iletişim platformu ile sektöre yön veren marka hikayesini bir adım daha ileriye taşıyor.  ING Türkiye, “Sen hayatını yaşa” marka yolu ile insanların hayatında bankacılığın daha az yer tutması gerektiğine vurgu yapıyor. ING, yeni iletişim platformunda yer alan ve kazandıran dijital banka konumlamasını güçlendirirken, “Aslan gibi banka, arkanda” söylemiyle de bankacılığı zahmetsiz hale getirerek hayatlarında istediklerini yapabilmeleri için müşterilerinin yanında olduklarını vurguluyor. 

ING’nin yeni iletişim platformu ile yayınlanan ilk reklam filminde günlük yüksek faiz kazandıran Turuncu Hesap’ın özelliklerine dikkat çekiliyor. ING’li olan ve ING’li olmayan iki karakterin karşılaştırıldığı filmde, gondolda yer alan karakterlerin arkasında maaşlarını temsil eden iki karakter oturuyor. Maaşını Turuncu Hesap’ta değerlendiren karakter, günlük yüksek faizle her gün kazanırken, ING’li olmayan karakterin maaşının uçması eğlenceli bir dille anlatılıyor.  Ayrıca ING’li karakterin arkasında yer alan aslan gölgesi ile markanın logosuna ve güven veren duruşuna dikkat çekiliyor. ING Türkiye, yeni reklam filmi ile kazandıran ürünleri, dijital çözümleri ve zahmetsiz bankacılık anlayışı ile hayatı kolaylaştırmasının yanı sıra müşterilerinin güvenle sırtını yaslayabileceği bir çözüm ortağı olduğunu vurguluyor. 

Gökçe Say: Müşterilerimize “sen hayatını yaşa’ diye “Aslan gibi banka, arkanda” diyoruz. 

Markanın yeni iletişim yolculuğu ile ilgili görüşlerini aktaran ING Türkiye İletişim ve Marka Deneyimi Grup Direktörü Gökçe Say, “ING olarak amacımız müşterilerimizin iş ve özel yaşamlarında bir adım önde olmalarını mümkün kılmak. Bu amaç doğrultusunda kendimizi kazandıran dijital banka olarak konumluyor, zahmetsiz bankacılık hizmetlerimizle müşterilerimizin en büyük destekçilerinden biri olmayı hedefliyoruz. Yeni iletişim platformumuzla bu yaklaşımımızı daha ileriye taşıyoruz. Çünkü biliyoruz ki dijitalleşmenin ve yaşanan hızlı değişimlerin etkisiyle bankacılık deneyimi her gün yeniden tanımlansa da asıl değer müşterilerimizi güçlendiren ve destekleyen bir çözüm ortağı olmaktan geçiyor. Biz de bu yaklaşımımızı ‘Aslan gibi banka, arkanda’ söylemiyle somutlaştırıyoruz. Müşterilerimize ’sen hayatını yaşa’ diye ’Aslan gibi banka, arkanda‘diyerek finansal hizmetler sunan bir kurum olmaktan öte, hayatlarında istediklerini yapabilmeleri için onları destekleyen, cesaretlendiren ve güven veren bir yol arkadaşı olduğumuzu vurguluyoruz” dedi. 

 

 

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

  • Benzer Haberler

    ASAT’tan Kaş’a 130 Milyon TL’lik altyapı atağı

    Antalya Büyükşehir Belediyesi ASAT Genel Müdürlüğü Kaş’ta vatandaşları sağlıklı ve kesintisiz içme suyu ile buluşturmak için çalışmalarını aralıksız sürdürüyor.

    Garanti BBVA ve IFC Kadınlara Yönelik Bankacılık Ekibi Kadınların Güçlenmesi İçin İstanbul’da Buluştu

    Dünya Bankası Grubu’nun bir üyesi olan Uluslararası Finans Kurumu (IFC), İstanbul’da Garanti BBVA iş birliğinde bankacılık sektörü üzerinden kadınların güçlenmesine odaklanan önemli bir oturuma imza attı.

    Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

    İlgilenebileceğiniz Haberler

    EÜ Devlet Türk Musikisi Konservatuvarı sanatçılarını uğurladı

    • Temmuz 11, 2025
    • 17 views
    EÜ Devlet Türk Musikisi Konservatuvarı sanatçılarını uğurladı

    Köpekbalığı Festivali’ne Özel ‘Bertie Gregory Köpekbalıkları ile Yüz Yüze’, 13 Temmuz Pazar 20.00’de National Geographic WILD Ekranlarında!

    • Temmuz 11, 2025
    • 17 views
    Köpekbalığı Festivali’ne Özel ‘Bertie Gregory Köpekbalıkları ile Yüz Yüze’, 13 Temmuz Pazar 20.00’de National Geographic WILD Ekranlarında!

    ASAT’tan Kaş’a 130 Milyon TL’lik altyapı atağı

    • Temmuz 11, 2025
    • 19 views
    ASAT’tan Kaş’a 130 Milyon TL’lik altyapı atağı

    Ege Üniversitesinde 15 Temmuz Şehitleri çeşitli etkinliklerle anılacak

    • Temmuz 11, 2025
    • 17 views
    Ege Üniversitesinde 15 Temmuz Şehitleri çeşitli etkinliklerle anılacak

    8 Bölümlük ‘İkinci Dünya Savaşı’nın Kayıp Gemileri’ 13 Temmuz Pazar 21.00’de National Geographic Ekranlarında Başlıyor!

    • Temmuz 11, 2025
    • 19 views
    8 Bölümlük ‘İkinci Dünya Savaşı’nın Kayıp Gemileri’   13 Temmuz Pazar 21.00’de National Geographic Ekranlarında Başlıyor!

    Garanti BBVA ve IFC Kadınlara Yönelik Bankacılık Ekibi Kadınların Güçlenmesi İçin İstanbul’da Buluştu

    • Temmuz 11, 2025
    • 16 views
    Garanti BBVA ve IFC Kadınlara Yönelik Bankacılık Ekibi Kadınların Güçlenmesi İçin İstanbul’da Buluştu