Mastercard ve Starbucks, Perakende Günleri’nde Buluştu

  • Ekonomi
  • Mayıs 30, 2025
  • 0 Comments

Veriyi anlamlandırarak, hiperkişiselleştirme stratejisini hem global ölçekte hem yerel pazarlara uyarlayarak güçlendiren Mastercard, Türkiye’nin en büyük perakende etkinliklerinden biri olan Perakende Günleri’nde yer aldı. Mastercard’ın, köklü iş ortağı Starbucks ile özel bir oturumda buluştuğu etkinlikte, dijitalleşen perakende dünyasında müşteri deneyiminin nasıl kişiselleştirildiği, veri odaklı stratejilerin nasıl uygulandığı ve sadakat programlarının bu dönüşümdeki rolü detaylı şekilde ele alındı.

Mastercard Turkiye ve Azerbaycan Hizmetlerden Sorumlu Başkan Yardımcısı Mehmet Gülez, günümüz tüketicisinin alışveriş ve marka etkileşim süreçlerinin artık omnichannel yapıya evrildiğini ifade ederek sürdürülebilir ve bütüncül deneyimin önemine değindi. Veriye dayalı, içgörü odaklı, kişiye özel ve anlık etkileşimlerle şekillenen iletişim anlayışının yükselen trend olduğunu belirten Gülez, “Günümüzde mesele sadece doğru mesajı vermek değil; doğru kişiye, doğru zamanda, doğru kanaldan ve tam da istediği tonda ulaşmak. Bu da ancak veriyi analiz eden, ihtiyaç ve beklentileri öngörebilen, çevik stratejilerle mümkün. Mastercard olarak müşteriyi gerçek zamanlı tanıyarak segmente eden ve özelleştirilmiş  tavsiyeler sunan ürün ve çözümlere yatırımımızı sürdürüyoruz. Yapay zeka ve derin öğrenme ile geliştirdiğimiz bu süreçler; müşteri ihtiyaçlarını en doğru şekilde anlamamızı sağlıyor” dedi.

Kişiselleştirmenin artık pazarlamanın merkezine yerleştiğini vurgulayan Alshaya Starbucks Avrasya Dijital ve Pazarlama Direktörü Murat Buyurgan ise: “Starbucks olarak, her gün milyonlarca misafirimize benzersiz deneyimler sunmak için çalışıyoruz. Dolayısıyla bu süreci teknolojik dönüşümden öte insan odaklı bir dönüşüm olarak görüyoruz. Menülerimize hem global kahve standartlarını hem de yerel tatları ekleyerek misafirlerimizin damak zevkine hitap etmeye özen gösteriyoruz. Mağazalarımızı ise sadece kahve içilen yerlerden çok daha fazlası olarak tasarlıyoruz. Bu değişimin bir parçası olmak bizim için heyecan verici. Gelecekte de misafirlerimizin kahve yolculuğunu daha da anlamlı hale getirmek için yenilikçi adımlar atmaya devam edeceğiz” açıklamalarında bulundu.

 

 

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

  • Benzer Haberler

    Yatırımla Vatandaşlık: Stratejik Bir Gelecek Planlamasının Yeni Anahtarı

    Harvey Law Group Türkiye Ülke Müdürü Çiğdem Sarıoğlu Ergut, yatırım yoluyla vatandaşlık programlarının artık sadece mobilite değil; eğitim, güvenlik ve stratejik gelecek planlamasının da anahtarı olduğunu söylüyor.

    Rosatom, NPPES Kapsamında Gerçekleştirilen BRICS Nükleer Enerji Platformu Oturumuna Katıldı

    Rusya Devlet Nükleer Enerji Kuruluşu Rosatom temsilcileri, VII.

    Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

    İlgilenebileceğiniz Haberler

    Gizem’li Karnaval!

    • Temmuz 17, 2025
    • 33 views
    Gizem’li Karnaval!

    Arabeskin güçlü sesi Ayhan Göçer’den yepyeni bir çıkış

    • Temmuz 17, 2025
    • 28 views
    Arabeskin güçlü sesi Ayhan Göçer’den yepyeni bir çıkış

    Yatırımla Vatandaşlık: Stratejik Bir Gelecek Planlamasının Yeni Anahtarı

    • Temmuz 17, 2025
    • 29 views
    Yatırımla Vatandaşlık: Stratejik Bir Gelecek Planlamasının Yeni Anahtarı

    Nevşehir’in 71. Yıl Dönümü Çeşitli Etkinlik ve Açılışlarla Kutlanacak

    • Temmuz 17, 2025
    • 27 views
    Nevşehir’in 71. Yıl Dönümü Çeşitli Etkinlik ve Açılışlarla Kutlanacak

    Ayvalık’ta Yaz Kitapla Güzel: “Kitap Plajda!” Projesi Belediye Plajlarında Başlıyor

    • Temmuz 17, 2025
    • 24 views
    Ayvalık’ta Yaz Kitapla Güzel: “Kitap Plajda!” Projesi Belediye Plajlarında Başlıyor

    The Walt Disney Company’nin Yapımları Toplam 137 Dalda Emmy® Adayı Oldu

    • Temmuz 17, 2025
    • 26 views
    The Walt Disney Company’nin Yapımları Toplam 137 Dalda Emmy® Adayı Oldu