Özel bireyler yaptıklarıyla anılmak istiyor

Fatih Ortaokulu özel eğitim sınıfı öğrencileri tarafından 10’uncusu düzenlenen yıl sonu sergisinde özel öğrenciler yaptıklarıyla anılmak istediklerini ifade ettiler.

Kahramankazan Belediyesi Engelsiz Kafe’de gerçekleştirilen sergiye Kahramankazan Belediye Başkan Yardımcısı Ali İhsan Baykurt, İlçe Milli Eğitim Müdürü Kemal Yıldırım, İlçe Müftüsü Abdullah Yalman, İlçe Gençlik ve Spor Müdürü Mustafa Albayrak, İlçe Bilim ve Sanat Merkezi Müdürü Osman Demirel, okul müdürleri, öğretmenler, öğrenciler ve vatandaşlar katıldı.

YAPMAK İSTEDİKLERİMİZLE DEĞİL YAPTIKLARIMIZLA ANILMAK İSTİYORUZ

Özel eğitim öğrencilerinin hazırladıkları oyun havası koreografisi ile başlayan yıl sonu sergisinde saz ve kaşık sesleri alkışlarla karşılık buldu. Koreografi gösterisinin ardından özel bireylerle yıl sonu sergisinin açılış kurdelesini kesen Başkan Yardımcısı Baykurt ve protokol üyeleri, hem veliler, öğretmenler ve öğrenciler işbirliği ile yapılan ürünleri inceledi hem de sadece özel eğitim öğrencilerinin elleriyle hazırlanan, farklı boyama tekniklerinin kullanıldığı resim sergisini ziyaret ettiler. Örgü çanta, sepet ve aksesuarların yanı sıra taş tozundan oluşan ürünleri de kendi imkanlarıyla üreterek tanıtımını gerçekleştiren Fatih Ortaokulu özel eğitim sınıfı öğrencileri, farkındalık yaratmaktan daha çok “Yapmak istediklerimizle değil, yaptıklarımızla anılmak istiyoruz” mesajını verdiler.

FARKLILIKLARIMIZ BİZİM İTİCİ GÜCÜMÜZ

Özel bireylerin hayatın her aşamasında ayrı bir değer görmesi gerektiğini dile getiren Başkan Yardımcısı Baykurt: “Öğretmenlerin çabaları, özel yavrularımızın başarılı çalışmaları sonucunda gerçekleştirilen bu sergi bizlere gösterdi ki farklılıklarımız aslında bizim itici gücümüz. Ortaya çıkarmış oldukları eserlerden dolayı özel öğrencilerimizi tebrik ediyorum. Başarılarınız daim olsun inşallah. ” dedi.

Fatih Ortaokulu özel eğitim sınıfı öğretmenleri Tuğba Yılmaz ve Gizem Çoşkun da sergiye katılımlarından dolayı Başkan Yardımcısı Baykurt’a teşekkür ettiler.

 

 

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

  • Benzer Haberler

    Koruncuk Vakfı 2. Yıl Sonu Şenliği’nde Mezuniyet Coşkusunu ve Dayanışmayı Bir Araya Getirdi

    Koruncuk Vakfı, 23 Haziran’da Koruncukköy Bolluca’da düzenlediği 2.

    Sultan I. Murad Hüdavendigâr Osmangazi’de Dualarla Anıldı

    Bursa’nın asırlardır yaşattığı tarih ve medeniyet mirası, Osmangazi Belediyesi’nin düzenlediği anlamlı programla bir kez daha gelecek nesillere taşındı.

    Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

    İlgilenebileceğiniz Haberler

    Koruncuk Vakfı 2. Yıl Sonu Şenliği’nde Mezuniyet Coşkusunu ve Dayanışmayı Bir Araya Getirdi

    • Haziran 26, 2026
    • 1 views
    Koruncuk Vakfı 2. Yıl Sonu Şenliği’nde Mezuniyet Coşkusunu ve Dayanışmayı Bir Araya Getirdi

    Sultan I. Murad Hüdavendigâr Osmangazi’de Dualarla Anıldı

    • Haziran 26, 2026
    • 1 views
    Sultan I. Murad Hüdavendigâr Osmangazi’de Dualarla Anıldı

    Nilüferli miniklerde karne heyecanı

    • Haziran 26, 2026
    • 1 views
    Nilüferli miniklerde karne heyecanı

    Selçuklu Sanat Akademisi Haziran Ayında da Sanatseverlerden Tam Not Aldı

    • Haziran 26, 2026
    • 1 views
    Selçuklu Sanat Akademisi Haziran Ayında da Sanatseverlerden Tam Not Aldı

    Yörükoğlu Turizm’in Geleceğe En Değerli Yatırımı: Eğitim

    • Haziran 26, 2026
    • 8 views
    Yörükoğlu Turizm’in Geleceğe En Değerli Yatırımı: Eğitim

    Disney’den LÖSANTE Hastanesi’nde Yüzleri Güldüren Etkinlik: “Oyuncak Hikayesi 5” Çocuklarla Buluştu

    • Haziran 26, 2026
    • 3 views
    Disney’den LÖSANTE Hastanesi’nde Yüzleri Güldüren Etkinlik: “Oyuncak Hikayesi 5” Çocuklarla Buluştu