Şelale İçme Suyu Tesisi modernize edildi

  • Ekonomi
  • Mayıs 14, 2025
  • 0 Comments

Antalya Büyükşehir Belediyesi ASAT Genel Müdürlüğü, yaklaşık 600 milyon TL’lik yatırımla Manavgat’ın en önemli içme suyu kaynaklarından biri olan Şelale İçme Suyu Tesisi’ni baştan sona yeniledi.

Antalya Büyükşehir Belediyesi ASAT Genel Müdürlüğü “Manavgat Su Üretim Revizyon Yapımı” projesi kapsamında, Manavgat merkez mahalleleri ile Side, Sorgun ve Sarılar bölgelerinin içme suyu ihtiyacını karşılayan Şelale İçme Suyu Tesisi’nde yenileme çalışması başlattı. Yapılan modernizasyon sayesinde su üretim kapasitesi yüzde 30 oranında artırıldı.

24 SAATLİK YOĞUN MESAİ

Çalışmaların hızlı ve güvenli bir şekilde tamamlanabilmesi için, su temininde geçici bir duraksama yaşanması kaçınılmaz hale geldi. ASAT ekipleri, bu sürecin vatandaşların en az şekilde etkilenmesi adına 24 saat esasına göre, gece gündüz aralıksız çalıştı. Büyük bir özveriyle sahada görev yapan tüm ekipler sayesinde proje, planlanan sürede tamamlandı ve içme suyu hizmetinde uzun süreli aksaklıkların önüne geçildi.

TAM OTOMASYONLU KONTROL

Tesisin altyapı çalışmaları kapsamında tüm elektrik ve mekanik ekipmanlar baştan sona yenilendi. Ayrıca, olası enerji kesintilerine karşı tesisin kesintisiz çalışmasını sağlayacak jeneratör sistemi kuruldu. Proje kapsamında kurulan SCADA sistemi sayesinde ise içme suyu yönetimi artık tam otomasyonla kontrol edilecek. Modernize edilen tesis, bölge halkına daha güçlü, kesintisiz ve güvenli içme suyu temin edilmesini sağlayacak.

 

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

  • Benzer Haberler

    Karne hediyesi arayanlara özel seçimler Minycenter’da

    Karne dönemine özel hediye alternatiflerini bir araya getiren Minycenter’da, eğitici oyuncaklardan scooter ve bisikletlere, yaz tatiline eşlik edecek eğlenceli ürünlerden çocuk modasının sevilen markalarına kadar pek çok seçenek aileleri bekliyor.

    • Ekonomi
    • Haziran 24, 2026
    • 11 views
    TKYB ve JBIC Arasında 350 Milyon Dolarlık Yeşil Finansman Anlaşması

      Türkiye’nin sürdürülebilir kalkınma hedeflerini destekleme misyonu doğrultusunda uluslararası finansman kaynaklarını ülke ekonomisine kazandırmaya devam eden TKYB, Japon Uluslararası İş Birliği Bankası (JBIC) ile beşinci kredi anlaşmasına imza attı.

    Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

    İlgilenebileceğiniz Haberler

    Doğadaki İlahi Sanat: ‘Gizli ve Aşikâr’ Sergisi İlahi Kudretin İzlerini Sanatseverlerle Buluşturuyor

    • Haziran 24, 2026
    • 1 views
    Doğadaki İlahi Sanat: ‘Gizli ve Aşikâr’ Sergisi İlahi Kudretin İzlerini Sanatseverlerle Buluşturuyor

    farukanıl’dan üç şarkılık yolculuk

    • Haziran 24, 2026
    • 2 views
    farukanıl’dan üç şarkılık yolculuk

    Karne hediyesi arayanlara özel seçimler Minycenter’da

    • Haziran 24, 2026
    • 2 views
    Karne hediyesi arayanlara özel seçimler Minycenter’da

    Selçuklu’da Hafta Sonu Karne Şenliği ile Geçecek

    • Haziran 24, 2026
    • 3 views
    Selçuklu’da Hafta Sonu Karne Şenliği ile Geçecek

    Çalı’da kadınların el emeği eserleri sergiye çıktı

    • Haziran 24, 2026
    • 3 views
    Çalı’da kadınların el emeği eserleri sergiye çıktı

    TKYB ve JBIC Arasında 350 Milyon Dolarlık Yeşil Finansman Anlaşması

    • Haziran 24, 2026
    • 11 views
    TKYB ve JBIC Arasında 350 Milyon Dolarlık   Yeşil Finansman Anlaşması