Şikayetvar verilerine göre: Kombi şikayetleri son bir haftada yüzde 134 arttı

 Bu dönemde en çok şikayet edilen konular arasında servis hizmetlerinin yetersizliği, garanti kapsamındaki ürünlerde yaşanan sorunlar ve teknik arızalar yer aldı.

Tüm yurdun soğuk hava etkisinde olduğu şu günlerde, kombi şikayetleri de sıklıkla dillendirilen konular arasında yer alıyor. Şikayetvar’ın açıkladığı verilere göre kombi şikayetleri son bir haftada yüzde 134 artış gösterdi. 2023 ilk 11 ayı ile 2024’ün aynı dönemi kıyaslandığında şikayetler yüzde 8 arttı. Bir önceki ayla kıyaslandığıysa Kasım ayında şikayetlerin yüzde 111 arttığı gözlemlendi.

Şikayetlerde öne çıkan başlıklar:

2024 Şikayetvar verilerine göre kombi şikayetlerinde öne çıkan başlıklar ise şu şekilde açıklandı:

Servis Hizmetleri: Randevu planlaması, gecikmeler ve servislerin yeterliliği konularında memnuniyetsizlik… Özellikle arızaların tamirinde kalıcı çözümler sunulamaması sıkça dile getirilen sorunlar arasında yer alıyor.

Garanti ve İade Sorunları: Garanti kapsamındaki hizmetlerde yaşanan problemler ve ücret iadesi taleplerinde karşılaşılan zorluklar.

Teknik Arızalar: Kombilerin sık sık arıza yapması, su basıncı problemleri, yüksek sesle çalışma gibi teknik sorunlar

Yedek Parça Temini: Yedek parçaların temininde yaşanan gecikmeler

Ücretlendirme: Servis ve yedek parça ücretlerinin yüksek olması.”

 Platforma ulaşan bazı şikayetler ise şöyle sıralandı:

Ürün 3 günde geldi, montaj 4 gündür sağlanmadı

“7 gün önce bir kombi satın aldık. Ürünü 3 günde gönderdiler fakat ürün için gelecek yetkili servis bugün itibarıyla artık 4 gün oldu. Sabır sınırımız kalmadı, ürün kolisiyle birlikte duruyor. Montajı kendimiz yaptıracağız fakat garantisi bozulur diye bir şey yapamıyoruz. Yetkili servisi arıyoruz, yoğunluk nedeniyle 1 hafta içerisinde gelebileceklerini söylüyorlar. Yani ürün 3 günde geldi, montaj 4 gündür sağlanmadı.”

1,5 buçuk aylık kombi, uçak gibi gürültü çıkarıyor

“Kombimiz uçak gibi gürültülü uğultulu ses çıkartıyor. Komşularımız rahatsız oluyor. Henüz daha 1,5 aydır kullanıyoruz. Sorunun en kısa zamanda çözülmesini, yetkili servisin bir an önce ulaşmasını istiyoruz.”

Garantiniz olsa da yok diyorlar

“2022’de 7 yıl garantili kombi aldım. 25.11.2024 tarihinde, garantimin olmadığını söylediler. Kendi hatalarından dolayı yine müşteri mağdur oldu. Bu marka kombi aldığım için pişmanım. Sıcak su sorunu yaşıyorum. Sıcak su sürekli kesiliyor; 5 dakika sıcak geliyor, 5 dakika soğuk. Garantiniz olsa da yok diyorlar.”

Garantili üründen servis parası aldılar

“Kombimiz hata veriyordu, servisi aradım. Birkaç şey söylediler ve yaptık. ‘Bacaya bakın’ dediler. Bacada dış kısımdan bir çıkıklık mevcut değildi. İçten bir çıkma olmuş, biz de bunu bir usta olmadığımız için doğal olarak göremedik. Garantisi olan bir üründe nasıl olur da gelindiği için ücret talep edilir? 580 TL ücret ödemesi alındı.”

Günlük servisi aramaktan bıktım

“Kombim Wi-Fi’ye bağlanmıyor. Servis de sanki çaresiz. Sorunun çözülmesini istiyorum. İnternetten kaynaklı olabilir diyorlar ama aynı internet, aynı duvar. Kombi aynı yerinde 1 sene sorunsuz kullandım. Günlük servisi aramaktan bıktım.”

Mağdur edildik

“Kombimiz A01 uyarısı veriyor. Birkaç sefer sıfırladım, kapatıp açtım, hala devam ediyor. Müşteri hizmetlerine ulaşmak başlı başına bir mesele zaten. Temsilciyle konuştuğumda resetleyip açmamı söyledi. Hiçbir şekilde yardımcı olmuyorlar. Cihazda seri numarası da yazmıyor. Tam olarak mağdur edildik.”

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

  • Benzer Haberler

    AREA Araştırma, Ulaşım ve Paylaşımlı Yolculuk araştırmasını kamuoyu ile paylaştı: Martı TAG memnuniyet oranı %93,8!

    AREA Araştırma’nın raporu, Martı TAG’ın hizmet kalitesi ve kullanıcı memnuniyetinde ulaştığı yüksek seviyeyi gözler önüne sererken, Martı kurucusu Oğuz Alper Öktem’in bilinirlik oranı ve kendisine olan güven de dikkat çekiyor.

    Hepsiburada’nın Deprem Bölgesine Ticaret ve Teknoloji Gücü programı 21 ayda 8,7 milyar TL ticaret hacmi yarattı

    Hepsiburada’nın deprem bölgesinde kalıcı refahın tesisine katkı amacıyla 2023 yılının Mart ayında başlattığı Deprem Bölgesine Ticaret ve Teknoloji Gücü programı kapsamında e-ticaret yapan işletmelerin satış hacmi, bir önceki üç aylık döneme kıyasla yüzde 28 artışla 8,7 milyar TL’ye ulaştı.

    Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

    İlgilenebileceğiniz Haberler

    Borusan Sanat’ın Dopdolu Programıyla Yeni Yıl Müzikle Başlıyor

    • Aralık 13, 2024
    • 32 views
    Borusan Sanat’ın Dopdolu Programıyla Yeni Yıl Müzikle Başlıyor

    Şehrin Tiyatrosu Bahçelievler ve Sancaktepe’de

    • Aralık 13, 2024
    • 34 views
    Şehrin Tiyatrosu Bahçelievler ve Sancaktepe’de

    AREA Araştırma, Ulaşım ve Paylaşımlı Yolculuk araştırmasını kamuoyu ile paylaştı: Martı TAG memnuniyet oranı %93,8!

    • Aralık 13, 2024
    • 30 views
    AREA Araştırma, Ulaşım ve Paylaşımlı Yolculuk araştırmasını kamuoyu ile paylaştı: Martı TAG memnuniyet oranı %93,8!

    Hepsiburada’nın Deprem Bölgesine Ticaret ve Teknoloji Gücü programı 21 ayda 8,7 milyar TL ticaret hacmi yarattı

    • Aralık 13, 2024
    • 38 views
    Hepsiburada’nın Deprem Bölgesine Ticaret ve Teknoloji Gücü programı 21 ayda 8,7 milyar TL ticaret hacmi yarattı

    Konya Büyükşehir “750. Vefat Yılında Büyük Metafizikçi Sadrettin-i Konevi’yi Yad Paneli” Düzenledi

    • Aralık 13, 2024
    • 55 views
    Konya Büyükşehir “750. Vefat Yılında Büyük Metafizikçi Sadrettin-i Konevi’yi Yad Paneli” Düzenledi

    Omurga pili uygun vakalarda felçli hastalara umut olabiliyor!

    • Aralık 13, 2024
    • 41 views
    Omurga pili uygun vakalarda felçli hastalara umut olabiliyor!