Torbalı Belediyesi 17. Uçurtma Şenliği rengarenk geçti

Torbalı’da geleneksel hale gelen Uçurtma Şenliği dün Özbey Mahallesi’nde bulunan etkinlik alanında gerçekleşti. On binlerce kişinin katıldığı Uçurtma Şenliği’nde Torbalı Belediyesi, yüz boyama, şişme oyun alanları ve çeşitli etkinlikler düzenleyerek güne renk kattı

Torbalı’da gökyüzü rengarenk oldu

Torbalı Belediyesi 17. Uçurtma Şenliği rengarenk geçti

Torbalı’da geleneksel hale gelen Uçurtma Şenliği dün Özbey Mahallesi’nde bulunan etkinlik alanında gerçekleşti. 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı kutlamaları kapsamında çocukları doğa ile buluşturan Torbalı Belediyesi, yüz boyama, şişme oyun alanları ve çeşitli etkinlikler düzenleyerek güne renk kattı. Çeşitli ikramların da dağıtıldığı şenlikte çocuklar doyasıya eğlendi. Bu yıl 17’ncisi düzenlenen şenliğe katılan aileler sabahın erken saatlerinden itibaren Özbey etkinlik alanını doldurdu. On binlerce kişinin katıldığı Uçurtma Şenliği’nde Torbalı Belediyesi, çocuklara 5 bin adet uçurtma dağıttı.

BAŞKAN DEMİR: “HER ŞEY ÇOCUKLARIMIZIN TEBESSÜM ETMESİ İÇİN”

Şenlikte yüzlerce uçurtma gökyüzünü süslerken, yapılan yarışmalar ise nefesleri kesti. Yaş kategorilerine göre düzenlenen yarışmalara, vatandaşlar kendi yapmış oldukları uçurtmalar ile katıldı. Yarışmalarda dereceye girenlere ise ödülleri yarışmaların sonunda takdim edildi.  Gerçekleşen şenlikte çocuklar ile yakından ilgilenen ve çocukların taleplerini geri çevirmeyen Torbalı Belediye Başkanı Övünç Demir, yaptığı açıklamada “Çocuklarımızın doyasıya eğlendiği, gülücüklerin havada uçuştuğu 17. Geleneksel Uçurtma Şenliğimizde bir araya geldik. Birbirinden keyifli etkinliklerle dolu, hem çocuklarımızın hem de ailelerinin unutulmaz anlar yaşadığı şenliğimiz bu yılda rengarenk geçti. Şenliğimize katılan ve emeği geçen herkese teşekkür ederim. Geleceğimizin teminatı olan çocuklarımız için ne yapsak azdır. Her şey çocuklarımızın tebessüm etmesi için” ifadelerini kullandı.

 

 

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

  • Benzer Haberler

    Selçuklu’da Hafta Sonu Karne Şenliği ile Geçecek

    Selçuklu Belediyesi, karne sevinci yaşayan öğrenciler için keyifli bir etkinlik düzenliyor.

    Çalı’da kadınların el emeği eserleri sergiye çıktı

    Nilüfer Belediyesi ile Nilüfer Halk Eğitim Merkezi iş birliğinde düzenlenen eğitimleri başarıyla tamamlayan kadınların dönem boyunca hazırladığı el emeği eserler, beğeniye sunuldu.

    Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

    İlgilenebileceğiniz Haberler

    Selçuklu’da Hafta Sonu Karne Şenliği ile Geçecek

    • Haziran 24, 2026
    • 1 views
    Selçuklu’da Hafta Sonu Karne Şenliği ile Geçecek

    Çalı’da kadınların el emeği eserleri sergiye çıktı

    • Haziran 24, 2026
    • 1 views
    Çalı’da kadınların el emeği eserleri sergiye çıktı

    TKYB ve JBIC Arasında 350 Milyon Dolarlık Yeşil Finansman Anlaşması

    • Haziran 24, 2026
    • 8 views
    TKYB ve JBIC Arasında 350 Milyon Dolarlık   Yeşil Finansman Anlaşması

    Didim Belediyesi Tasarruflarını Yatırıma Dönüştürüyor

    • Haziran 24, 2026
    • 8 views
    Didim Belediyesi Tasarruflarını Yatırıma Dönüştürüyor

    Profilo Ev Aletleri ve Habitat Derneği’nin İlham Buluşması İzmir’de Girişimci Kadınlarla Gençleri Bir Araya Getirdi

    • Haziran 24, 2026
    • 3 views
    Profilo Ev Aletleri ve Habitat Derneği’nin İlham Buluşması İzmir’de Girişimci Kadınlarla Gençleri Bir Araya Getirdi

    DOA Sistemine Kayıtlı HOREKA Sayısı Hızla Artıyor

    • Haziran 24, 2026
    • 4 views
    DOA Sistemine Kayıtlı HOREKA Sayısı Hızla Artıyor