Türkiye Finans’tan gerçek zamanlı ‘Güvenli Arama’ bildirimi

  • Ekonomi
  • Kasım 25, 2024
  • 0 Comments

Türkiye Finans, telefon aramalarının doğruluğunu teyit eden gerçek zamanlı mobil bildirim sistemi ile güvenli dijital bankacılık deneyimi sunuyor. Müşteriler böylece Türkiye Finans’tan arandıklarında telefon ekranından görüşmeye güvenle devam edebileceklerini gösteren anlık bir bildirim görecekler.  

 

Müşteri deneyiminde dijitalleşme adımlarını güvenli bankacılık uygulamalarıyla güçlendirmeye devam eden Türkiye Finans, “Güvenli Arama” mobil bildirim (push notification) sistemini devreye aldı. Yeni hizmet ile ‘Türkiye Finans Mobil’ bankacılık uygulamasını indirip kullanan Türkiye Finans müşterileri, bundan böyle banka tarafından yapılan aramaların güvenli olduğuna dair gerçek zamanlı bildirim alacaklar. 

 

Geliştirilen sistemle müşteri bankadan arandığında, doğru müşteriyle görüşüldüğü teyit edildikten yaklaşık 20 saniye sonra otomatik olarak, tarih, saat bilgisi ve görüşülen müşteri temsilcisinin ismini de içeren bir mobil bildirim gönderiliyor. Bu bildirim, müşterinin bankayla güvenli bir görüşme yaptığını doğruluyor ve sahte aramalarla ilgili kaygıları ortadan kaldırıyor. Müşteriler, mobil uygulamaya giriş yapmalarına gerek kalmadan bildirimlerini doğrudan telefonlarının ana ekranından görebiliyorlar.

 

Melis Tosun Arslan: Sektörümüzde müşteri deneyimi mükemmellik standartlarını belirlemek için çalışmaya devam edeceğiz.

 

Türkiye Finans Dijital Bankacılık Genel Müdür Yardımcısı Melis Tosun Arslan, yeni mobil bildirim sistemini şöyle değerlendirdi:

“Türkiye Finans olarak bankacılık sistemlerimizi müşteri deneyimi odaklı yeni teknolojik fonksiyonlarla sürekli geliştiriyoruz. ‘Hayat Mobil, Bankan Mobil’ mottosuyla müşterilerimizin bankacılık yolculuğunu Türkiye Finans’ın insan odaklı teknoloji yaklaşımıyla daha güvenli, akıcı ve kesintisiz hale getiriyoruz. Telefon aramalarının doğruluğunu teyit eden “Güvenli Arama Mobil Bildirim” sistemi ile müşterilerimizin kendilerini her görüşmede güvende hissetmelerini sağlamayı hedefledik. Teknolojik yetkinliğimizden ve dijitalleşme alanındaki gücümüzden yararlanarak sektörümüzde müşteri deneyimi mükemmellik standartlarını belirlemek için çalışmaya devam edeceğiz.” 

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

  • Benzer Haberler

    • Ekonomi
    • Aralık 14, 2025
    • 28 views
    Basın Bülteni Odaklı İletişim Stratejileri Yeniden Şekilleniyor

    Dijital medya kanallarının çeşitlenmesiyle birlikte, içerik üreticileri ve markalar için görünürlük artık tek bir mecra üzerinden değil, entegre iletişim modelleriyle sağlanıyor.

    • Ekonomi
    • Aralık 14, 2025
    • 30 views
    Toplu ulaşımda rekor subvansiyon dönemi

    İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Dr.

    Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

    İlgilenebileceğiniz Haberler

    GÜZEL OYUNCU TUĞÇE KOPAL İLE SİNEMA TADINDA SÖYLEŞİ

    • Aralık 14, 2025
    • 28 views
    GÜZEL OYUNCU TUĞÇE KOPAL İLE SİNEMA TADINDA SÖYLEŞİ

    25. Uluslararası Antalya Piyano Festivali’nde muhteşem final

    • Aralık 14, 2025
    • 27 views
    25. Uluslararası Antalya Piyano Festivali’nde muhteşem final

    Halk Ozanı Ali Kızıltuğ Keçiören’de türkülerle anıldı

    • Aralık 14, 2025
    • 29 views
    Halk Ozanı Ali Kızıltuğ Keçiören’de türkülerle anıldı

    Osmangazi’de ‘Yeni Yıl Festivali’ Başladı

    • Aralık 14, 2025
    • 28 views
    Osmangazi’de ‘Yeni Yıl Festivali’ Başladı

    Türk bestecilerinin eserleri ayakta alkışlandı

    • Aralık 14, 2025
    • 30 views
    Türk bestecilerinin eserleri ayakta alkışlandı

    İki kültür iki usta bir sahnede

    • Aralık 14, 2025
    • 32 views
    İki kültür iki usta bir sahnede