Türkiye Finans’tan gerçek zamanlı ‘Güvenli Arama’ bildirimi

  • Ekonomi
  • Kasım 25, 2024
  • 0 Comments

Türkiye Finans, telefon aramalarının doğruluğunu teyit eden gerçek zamanlı mobil bildirim sistemi ile güvenli dijital bankacılık deneyimi sunuyor. Müşteriler böylece Türkiye Finans’tan arandıklarında telefon ekranından görüşmeye güvenle devam edebileceklerini gösteren anlık bir bildirim görecekler.  

 

Müşteri deneyiminde dijitalleşme adımlarını güvenli bankacılık uygulamalarıyla güçlendirmeye devam eden Türkiye Finans, “Güvenli Arama” mobil bildirim (push notification) sistemini devreye aldı. Yeni hizmet ile ‘Türkiye Finans Mobil’ bankacılık uygulamasını indirip kullanan Türkiye Finans müşterileri, bundan böyle banka tarafından yapılan aramaların güvenli olduğuna dair gerçek zamanlı bildirim alacaklar. 

 

Geliştirilen sistemle müşteri bankadan arandığında, doğru müşteriyle görüşüldüğü teyit edildikten yaklaşık 20 saniye sonra otomatik olarak, tarih, saat bilgisi ve görüşülen müşteri temsilcisinin ismini de içeren bir mobil bildirim gönderiliyor. Bu bildirim, müşterinin bankayla güvenli bir görüşme yaptığını doğruluyor ve sahte aramalarla ilgili kaygıları ortadan kaldırıyor. Müşteriler, mobil uygulamaya giriş yapmalarına gerek kalmadan bildirimlerini doğrudan telefonlarının ana ekranından görebiliyorlar.

 

Melis Tosun Arslan: Sektörümüzde müşteri deneyimi mükemmellik standartlarını belirlemek için çalışmaya devam edeceğiz.

 

Türkiye Finans Dijital Bankacılık Genel Müdür Yardımcısı Melis Tosun Arslan, yeni mobil bildirim sistemini şöyle değerlendirdi:

“Türkiye Finans olarak bankacılık sistemlerimizi müşteri deneyimi odaklı yeni teknolojik fonksiyonlarla sürekli geliştiriyoruz. ‘Hayat Mobil, Bankan Mobil’ mottosuyla müşterilerimizin bankacılık yolculuğunu Türkiye Finans’ın insan odaklı teknoloji yaklaşımıyla daha güvenli, akıcı ve kesintisiz hale getiriyoruz. Telefon aramalarının doğruluğunu teyit eden “Güvenli Arama Mobil Bildirim” sistemi ile müşterilerimizin kendilerini her görüşmede güvende hissetmelerini sağlamayı hedefledik. Teknolojik yetkinliğimizden ve dijitalleşme alanındaki gücümüzden yararlanarak sektörümüzde müşteri deneyimi mükemmellik standartlarını belirlemek için çalışmaya devam edeceğiz.” 

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

  • Benzer Haberler

    İş Yaşamında ‘Milyonluk Sorular’ Aydın’da Konuşuldu

    Kim Milyoner Olmak İster? programının yapımcısı Mehmet Çam, Aydın Ticaret Odası’nın düzenlediği “Kadının Emeği Aydın’ın Geleceği” etkinliğinde gerçekleştirdiği “İş Yaşamında Milyonluk Sorular; Son Kararınız mı?” başlıklı konuşmasıyla Aydınlı kadın girişimcilerle buluştu.

    UCLG Başkanı Altay UCLG Mercociudades Zirvesi’ne Katıldı

    UCLG ve Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay, UCLG’nin Latin Amerika yerel yönetimler ağı olan Mercociudades Zirvesi’ne katıldı.

    Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

    İlgilenebileceğiniz Haberler

    İBB Koleksiyonları Artİstanbul Feshane’de: Osmanlı’dan Cumhuriyet’e 187 Sanatçı, 627 Eser

    • Aralık 7, 2025
    • 32 views
    İBB Koleksiyonları Artİstanbul Feshane’de: Osmanlı’dan Cumhuriyet’e 187 Sanatçı, 627 Eser

    Kocaeli Şehir Tiyatroları’ndan iki özel oyun

    • Aralık 7, 2025
    • 33 views
    Kocaeli Şehir Tiyatroları’ndan iki özel oyun

    ‘İzmir Sofrası’na yoğun ilgi: Şubat sonuna kadar ziyaret edilebilecek

    • Aralık 7, 2025
    • 32 views
    ‘İzmir Sofrası’na yoğun ilgi: Şubat sonuna kadar ziyaret edilebilecek

    Mahmut Görgen’den 2026’ya Damga Vuracak Turne ve Hit Proje Yağmuru

    • Aralık 7, 2025
    • 29 views
    Mahmut Görgen’den 2026’ya Damga Vuracak Turne ve Hit Proje Yağmuru

    İş Yaşamında ‘Milyonluk Sorular’ Aydın’da Konuşuldu

    • Aralık 7, 2025
    • 31 views
    İş Yaşamında ‘Milyonluk Sorular’ Aydın’da Konuşuldu

    ÜNLÜ MENAJER ÇİĞDEM LALE’DEN GENÇ OYUNCULARA ALTIN TAVSİYELER

    • Aralık 6, 2025
    • 55 views
    ÜNLÜ MENAJER ÇİĞDEM LALE’DEN GENÇ OYUNCULARA ALTIN TAVSİYELER